Resimleri Bilgisayara Aktarmak

Dijital resimleri bilgisayara aktarmak hakkında bilmeniz gerekenler.

Resimler üzerinde değişiklik yapmak için kullanılan programlan artık tanıyorsunuz. Ancak öncelikle, resimlerin bilgisayara nasıl aktarıldıklarını bilmelisiniz.

Bilgisayara resim aktarmak için pek çok farklı yöntem kullanılabilir. Tarayıcıları kullanabileceğiniz gibi, dijital fotoğraf makinesi gibi cihazlarda kayıtlı olan resimleri doğrudan sabit diske kopyalamanız da mümkündür. Biraz sonra, bu işin püf noktalarını ve inceliklerini öğreneceksiniz.

Okuyucu Yorumları

Toplam 77 Yorum

Fotoğraf makinamdan resimlerimi doğrudan pc me atıyorum ama
Tarayıcımdan bilgisayarıma atarken kafamda soru işaretleri kalıyor mümkün olduğu kadar en yüksek çözünürlük ve kaliteli seçiyorum ama elimdeki resim bu değerlere sahipmi bilemiyorum düşük kaliteli bir resim için mb larca boşuna şişirirmiş alanların toplamı 100 lerce mb alanı aşıyor

Tarayıcı sanal bir veri olduğu için pikselleri tanımlandırmak için çözünürlük verilir işte bu mesela 800x600 gibi ama gerçek nesnelerin çözünürlükleri yoktur zaten yani kafanda tarayıcının çözünürlüğü ile gerçek kağıda basılı fotoğrafın çözünürlüğü karmaşası olmasın. Diğer sorun için ise evet nasıl bir teknikle çalışıyor tarayıcılar bilmiyorum ama özellikle ram konusunda inanılmaz derecede ihtiyaç duyuyorlar. Çözünürlük arttıkça kalitenin ve kapladığı alanın da artması ise normal bir şey her hangi bir belgedede bunu görebilmemiz mümkün olduğu için bu konuda bir anormallik yok.

bu konudaki birinci hata : tarayıcı ile bilgisayara resim atmak için bir program zorunlu değildir. tarayıcınızı tanıttıktan sonra bilgisayarıma ( kendi bilgisayarım'larınıza :)) ) girip aşağıda tarayıcı kısayolunu tıklayıp resim taratma işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Windows zaten entegre olarak buna imkan sağlıyor.
İkinci açıklamam arkadaşlarıma : tarayıcılar resimleri güzelleştirmez. Çözünürlüklerini arttırmaz. Şöyle bi durum var siz yüksek çözünürlükte tararsanız bilgisayarınıza aynı kalite fakat yüksek çözünürlükte aktarılır. bu durumda farklı amaçlarla kullanırsınız.

onu paint ile küçük boyutlara düşürebilirsin Denizfeneri34

çok muhteşem efektler için herzaman photoshop

ya ben resim aktaramıyorum yardım edebilirmisiniz

benim fotoğraf makinesinde virüs varmış nasıl silecem ben o virüsü avas anti-virüs var bende ama silmiyo virüsü temizleyemiyorum ayreten bir virüs taramasımı lazım yardımcı olursanız sevinirim

kardeş sen Dracula Virüs Temizleyici V 3.1.exe indir fotoraf makinesi takılı kalsın bilqisayara programı çalıştır

Çok teşekkür ederim . Ellerinize sağlık ! ;)

ya fotografı bir türlü bilgisayara aktaramadım bileniniz varmı

teşekkür ederim

verDiğiniz ßiLgileriçin saoLun şimDi nasıl fotoğRafları biLgisayaRa aktaRacağımı anLadım... şimDi hemen foToğraflaRı bilgiSyaRa aktaRacağım. :D :)

ya bende birtürlü fotoğraf makinesinden bilgisayara resim atamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

ya aktarmak için dijital fotoğraf mknesi lazım

dijital fotorafmakinemden bilgsayara yükleyemiyorum acil yardımmm

ceptelefon havza kartında bulan foturafları bilgisayara aktaramıyorum

bilgisayarıma fotoğrafları açamıyorum .hafıza kartınıda denedim olmuyor.

ya telefondaki resimleri bilgisayara nasıl aktarabilirim kablossunu takıyorum bilgisayara bilgisayarıma giriyorum sonra ne yapıcam yardımcı olun

bilgisayarımdaki bluetoohtu bulamıyorum

çok güzel bir şey

ya ben foto aktarcam bilgisqayara kart okuyucuyu okumuyo ne yapmam lazım

casıo fotoğraf makinesinden fotoğralarıomı bilgisayar masa üstüne nasıl aktarabilirim yardımcı olun

@27 Eyl 2012 13:22 çok basit kendine özel usb kaybosu var

@30 Ara 2012 19:41 kablo varda nasıl yükeniyo bi türlü yapamadım

@30 Ara 2012 19:41 ama fotograflar gözükmüyor nedeni ne?

telefondan bilgisayara foto yükleme yöntemleri

@18 Kas 2012 16:12 nokia telefondan bilgisayara resim aktarmak için ne yapmalıyım

samsung tan fotoğraf nasıl gönderilir

fotoğraf makinem hafıza kartı takınca okumuyor hata veriyo içinde hangi yazılım eksik

peki bilgisayardan fotağraf makinesine resim nasıl yüklenir

peki internetteki her hangi bir fotografi kendi bilgisayarima nasil yukleye bilirim?

@10 Mar 2013 12:37 mausunsağ tarafına basıp resmi farklı kaydet diyosun sonra bişe çıkıyo masaüstüne tıklayıp tamam diyosun oluyo

@10 Mar 2013 12:37 fotoğrafa basılı tut sonra sağ alt köşeye götür sonra da masa üstü gorunecek masaustune koy

slm bende samsung gts3353 cep telefonu var ben multı medya msj nasıl hafıza kartına aktarırım veya nasıl bilgısaya atarım

selam bende canon eos1100D fotqraf makinesi var hafiza kartini pc ya takiorum amma ekrana bir sey gelmiyor ne yapmaliyim acaba

masaüstü dosyadaki resimler nasıl face e yüklenir. teşekkürler...

bende samsung es80 var resimlerimi bilgisayara kendi usb kablosuyla aktaramıyorum dosya boş diyor ne yapabilirim ? cevap verin acil lütfen !!!

meraba casper tabletten laptopa resim kopyalamak istiyorum ne yapabilirim

piranha tabletden bilgisayara nasıl fotoğraf atabilirim?lütfen yardımcı olun...KESTANE KEBAP,ACELE CEVAP :D

@08 Tem 2013 14:38 aynen ya bende atamıyorumm yardımmmmm !!

sıdidekiresimleri nasıl görurum

benim telefonumun markası samsunggt-5233w telefondan fotoğrafları bilgisayarıma nasıl yükleyebilirim

merhaba tabletten masaüstüne resim atamıyorum ara kabloyla da olmuyor ne yapmam gerekiyor ?

tabletimden resimleri bılgısayarıma atamıyorum yardımcı olurmusunuz lütfen

@06 Eyl 2013 14:09 Kablosu var mı ki?

n7000 den resimleri pc ye atamıyorum ara kablosuyla, ne yapmam gerekiyor bilen var mı ?

foto bahardan foto çekildik ve bu fotoyu bilgisayara nasıl aktara bilirimmm yazıcıda varr yapamıyorum yardım cı olun

Hafıza kartlarının içindeki bilgileri bilgisayarımıza nasıl aktarabiliriz?

@29 Eyl 2013 22:52 bilgisayarın hafıza yerine tak donra tarmadan devam et de klosrü sev resimlerin nerdeyse bul masa üstüne taşı :)

Blackberry 9000 var kablosuyla atamıyorum.Heralde bi program mı ne öyle oluyomuş bilen var mı o progra mı?

bi kutuck glmıyo aygıtı tktktn sonra onu nsl çıkartablrm?????

telefondaki hafiza kartindan nasil bilgisayara aktaracagiz

fotoğraf makinesinin kendi hafızasındaki resimleri bilgisayara aktarmak mümkün mü ??

fotoğraf makinemin içindeki programı sildim makinemi bilgisayara bağladığımda resimler bilgisayarda gözükmüyor önceden bilgisayara yüklediğim bi program sayesinde alıyordum şimdi o programı da unuttum ne yapmalıyım

htc var bilgisayara nasıl aktarrim resimleri ve videoları

bilgisayardaki fotoğrafları faceye nasıl katarız??

tabletteki resimleri nasıl atıcağım bilgisayara

tabletten bilgisayara atmaya çalışıyorum ama atmıyor :(

elimde t 50 var nasıl atabilirim

bu ne ya hiç bişey yazmıyo burda

tabletteki resimleri nasıl atıcağım???

of ben atamıyorum

telefondaki resimleri bilgisayara nasıl atabilirim :(

ilk önce bilgiseyarın jarz ucunu çıkartıp bi ucunu bilgiseyara br ucunu telefona tak kendiliğinde bilgiseyar atılıyo cnm

cd ki resmlri bilgisayara nasl atrm yardmcı olrmsnz

tabletteki resmi leptoba aktarı yazıcıdan nasıl çıkar

tabletten bilgisayara nasıl foto atılır

samsung gt-s5620 tel.dan bilgisayarıma resimlerimi nası aktarabilirim.yada bilgisayardan müzik-resim tel.a yardımcı olurmusunuz.eksiğim nedir pcde

Mrb telefonumdan resimlerimi otomatik bilgisayara atarken watsapta eskiden silmis oldugum resimleri atmaya kalkti yukleme yariya geldiginde hemen iptal ettim resimlerin bir kismini bilgisayar kaydetmis olabilirmi yariya kadar olan kismini kaydettiyse hangi dosyada bulabilirim acil yardimci olumusunuz

tabletten bilgisayara nasıl fotoraf atılır bilen varmı

Tabletimdeki fotoları pc ye aktaramıyorummm. Lütfen yardımm yaaa :'(

@29 Oca 2015 20:29 usb kablosuyla gönder zaten tabletin kablosu var

bilgisayara telefondan resim yüklüyorum resimleri al diyorum ..acılan sayfada cached 42293891.ping alınırken hata oluştu erişim engellendi yazısı çıkıyor altta ahalı dosyayı atla yazıyor atlıyorum açmıyor bu defada hatalı tüm dosyaları atla diyor ona basıyorum alıyor ama bilgisayarda alınan resimler gösterilmiyor ne yapabilirim lütfen yardım ederseniz çok sevineceğim şimdiden teşekkürler

samsung es 4 mini telefondaki fotoğraf ve müzikleri leptopa nasıl aktarabiliriz

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir