Ekran Koruyucu Nedir, Nasıl Kullanılır?

Hem monitörünüzü koruyorlar, hem de masaüstünüzü renklendiriyorlar.

Yeni Ekran Koruyucular

YENİ EKRAN KORUYUCULAR

Madem monitörü korumak için hareketli görüntüler gerekiyor, öyleyse neden göze hoş gelen şekillerden oluşmasınlar? Windows ile birlikte gelen ekran koruyuculara baktığınızda, hepsinin ustaca hazırlanmış olduklarını göreceksiniz. Bu ekran koruyuculardan birisini seçip kullanma şansına sahipsiniz. Ancak seçenekleriniz sadece Windows'un ekran koruyucuları ile sınırlı değil. İnternette ve dergi CD'lerinde küçük bir arama yaparak birçok farklı alternatif bulmanız da mümkün.

Ekran koruyucuların bazıları resimleri sırayla göstermek için, bazıları ise monitörünüzü bir akvaryuma veya bir şömineye çevirmek için tasarlanmışlardır. Böylece bilgisayarınız aracılığıyla sanal bir akvaryuma sahip olabilir ve canınız sıkıldığında sanal balıklarınızla ilgilenebilirsiniz.

Okuyucu Yorumları

Toplam 37 Yorum

Gerçekten çok etkileyeci... Keşke bizim üniversitelerimiz ve ya bilime kendini adamış kuruluşlar da kendileri için çok fazla güç gerektirebileceğini düşündüğü projeleri bu şekilde halkla paylaşsa...

siteye giremedim

Çok farklı ekran koruyucular var ya. İzlemek bile hoş oluyor bazılarını.

Yavv bende bu ekran koruyucuları görsellikden başka sadece birilerin sen yokken başkalarının anlık olarak ekranında ne olup bittiğini görmesin diye var sanıyordum. Hatta bizim muhasebe hocası bir keresinde tahtaya bir resim çizmişti buekran koruyucularla ilgili olarak tahtada şunlarda vardı bir monitör ve yanında çöp asker monitörü koruyor hesabı. Bunu öğrendiğim iyi oldu.

oooooooooooo ben biliyordum

arkadaşlar .. ekran koruyocular özellikle CRT monitorlerin içinde bulunan 3 ayrı renk tabancalarının sürekli çalışması ve ekrandaki pixel kaybolması (ölümü) riskini en asgari düzeye indiriyor. bende eskiden ssadece şekil olun die zannederdim fakat durum öle değilmiş.. ;)

Google'dan screensaver diye aratın.Baya ekran koruyucu var.Benim tavsiyem windows xp'nin kendi "windows xp" logolu olan ekran koruyucusunu kullanmanız yönündedir.Çünkü bu ekran koruyucu hem belirli sürelerde hareketlidir.Hem de sistemi kasmayıp her türlü sistemde rahatlıkla çalışmaktadır.Unutmayın ekran koruyucu monitörü koruduğu gibi aynı zamanda işlemciyi de dinlendirmeli.Siz caf caflı ekran koruyucular kullanırsanız bilgisayarınızda çalışmadığınız halde boşuna sistem kaynaklarını tüketirsiniz.SAYGILARIMLA

su ekran koruyucuların ne kadar ilgi çekıcı olduğunu bır de kedıme sorsanız dlı olsada soyleseeeeeeeeee

arkadaşlar ekran koruyucular güzel hoş ama bilgisayarın ram inide kemiriyolar en iyisi hiç ayarlamamak ama ayarlıyacam diyorsan win xp siyah ekran üzerinde hareket edeni kullanmak ta fayda var.

ekran koruyucular bilgisayarları kullanmadığınız zamanlarda ekrana geliyor yani bilgisayarı kastığını söyleyen arkadaşlar ekstradan nası kullanıyor. ayrıca madem öyle bırakın ekran koruyucuyu belli bir zaman sonra monitör kapansın diye ayarlayın gitsin.

Yeni çıkan monitörler için gerek yok bence arkadaşlar bu tür uygulamalara...

normalde bilgisayarın kendi ekran koruyucuları haricinde başka kullanmam ama bu siteye bi bakalım belkide iyi olacaktır

Arkadaşlar ekran koruyucular hiç bir şekilde sistemi kasmaz. Hele 1- 2 mb lık ekran koruyucular. Zaten sizler kullanmadığınızda kullanıyor pc yi. Üstelik ortalama 512 mb ram lerin kullanıldığı bir ortamda harddiske bile pek görav düşmez...fazla tasalanmayın. güle güle kullanın...

Bence ekran koruyucuların monitörü koruması gibi bir durumu söz konusu değil ekran koruyucu örnek verecek olursak bir iş yerinde masanızdan kalkıp gittiğinizde masanızın etrafında veya çevresinde dolaşan yabancı kişilere ekranda ki çalışmanızın göstermesini engeller :p

evet ekran koruyucusu bilgisayarın başında uzun süre olmadığımız zaman işleve geçiyor.bnce güzel bişiy :)

ben hiç bişe anlamam bilgisayardan benim bilgisayarım olması için babalarımıza napmalıyız bilgisayar çok seviyorum çözümünü bulun lütven bulursanız emeyine salık

bilgisayar olması için babalarımıza napmalıyız

bilgisayarım da ekran koruyucusu kaybolmuş ve ekran korucusu geldimi pc mavi bi ekran açılıyo sonra windos yüklüyo yeniden açılıyo.. ne yapmam lazım. yada formatlayayım mı başka yöntemi varmı..

ben hiç bişe anlamam bilgisayardan benim bilgisayarım olması için babalarımıza napmalıyız bilgisayar çok seviyorum çözümünü bulun lütven bulursanız emeyine salık

BU NE LAN

Bencede güzel birşey:D

ii,ii beeendim

güzelmiş aslında

ya arkadaşlar benim ekran koruyucuda bir kelime 2 saat geçmiyor
anlıyacağınız kayan yazı çok yavaş gidiyor ve pc donuyor lütfen yardım arkadaşlarrr :(:(:@

nasıl yaptınız

EKRAN KARTIN KÜÇÜK BE DOSTUM NAPACAN BU EKRAN ZIMBIRTISINI BOŞVER

teşekkürler çok sağlıklı bir metin tebrik ederim emeğinize sağlık:)

PEKİ WİNDOWS 7 DE NASIL PAROLA KORUMASI YAPACAM
( Bİ mesaj at)

@10 May 2012 15 eziiiiiik bilmiyoooorrr

Merhaba Monitörümde uzun süreli firefox açıklakdığı için üst kısımda firefox adres çubuğu gölge biiminde kaldı.. acaba bunları nasıl aşabilirim.. bilginiz varsa lütfen yardım edin. :)

bizm de ekran koruyucumuz var

çok teşekkür ederiz

ehhhhhh sayılır

moniterimiz bozulursa ya...

saol kardeş

benimde var ne olmuş

MERHABA BENDE NOTE 3 CEP TELEFONU VAR İKİDE BİR EKRAN KORUMAYA GEÇİYOR ÇIKIYORUM HEMEN DEVREYE GİRİYOR İPTAL OLMUYORR KENDİ KENDİNE GİRİRYOR KAPATIYOR YENDEN DEVAM EDİYOR BU VKONUDA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ CEVABINIZI BEKLİYORUM

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir