Yazıcı Nasıl Bağlanır?

Yazıcı bağlantısını nasıl yapacağınızı bilmiyor musunuz? Öyleyse yazımızı okumaya başlayabilirsiniz.

Bilgi: Yazıcıyı CD'siz Kurmak

BİLGİ: YAZICIYI CD'SİZ KURMAK

Yazıcınızı bilgisayara bağlarken yapmanız gereken en önemli işlemlerden birisi, hiç kuşkusuz sürücüleri kurmaktır. Ancak bu işlem için CD'deki sürücüleri kullanmanıza gerek kalmayabilir, özellikle biraz eski bir yazıcı modelini sisteme bağlamaya çalışıyorsanız, Windows XP altındaki hazır sürücülerden de yardım alabilirsiniz. Eğer yazıcınız Windows XP tarafından tanınıyorsa, İşte yapmanız gerekenler:

A- "Başlat / Denetim Masası / Yazıcı ve Fakslar" yolunu takip edin.

B- Pencerenin sol sütunundaki "Yazıcı Ekle" simgesine tıklayın ve kurmak istediğiniz yazıcının modelini belirlemenizi sağlayacak pencereye gelene kadar karşınıza çıkan talimatları İzleyin. Artık yazıcınızı seçebilirsiniz...

C- Talimatları İzlemeye devam edin; en son adımda deneme sayfası basmayı da İhmal etmeyin.

Okuyucu Yorumları

Toplam 79 Yorum

Yazıcım bozuldu. Onu da yaptırmam lazım. Yaptırınca bağlarız biliyoruz artık. İlkte ben bağlamamıştım da :)

Hp yazıcıları tavsiye ederim.

PÜSKÜRMELİ YAZICILARIN KARTUŞU ÇABUK BİTİYOR EN İYİSİ LAZER YAZICI ALMAK LAZIM.

yazıcıları yüklerken ilk defa yüklüyorsanız eğer karşınıza gelen ekranları iyice okuyun çünkü bazı yazıcılar hemen bağlamanızı isterken bazıları beklemenizi ister. Örneğin hp1918 laser yazıcı hemen bağlamanızı isterken hp3650 kendi talimatıyla bağlamanızı ister

hp yazıları herzaman en güzelidir

arkadaşlar reklam yeri değil burası herkes istediği markayı kullanabilir

bencede en iyisi hp

bence yazıcıdaa en iyi marka hp

ya akadaşlar bn yeni yazıcı aldım hp yazıcıyı her açtıgımda test sayfası çıkıyo bnu nasıl çözr bilrim yardım edermisiniz

ya yardım edin nasıl balıcam ben bu yazıcıyı odevim var gidiyorum internet kafenden çıkartıyorum keşke yazıcı yerine bilgisayarın bi koşesin katı sokardın çekerdin murekebini de koyar ben suna 10 yaşındayım..... bana yardım edin.... nolur nasıl balanıyo....

sagul kardes acik ve net bilgi verdigin icn

bence en iyi hp çünkü güvenilir maarka

yasuse msn ne

HP bu konuda en iyisi :)

neden nasıl takıldığı yazmıyor nolur yazsın ben 78 yaşındayım bilmiyom nası bağlandığını

çok guzel acıklamışsın keske herkes senin gibi olsa direk aradığımızı bula bilsek

ya biz yazıcının nasıl takıldığını öğrenmek istiyoruzz

yazıcı baglamak çok kolay

ben birşey bulanmadım

benimki laptop ben nasıl bağlıcam laptopa yazıcı baplamır mı

bilgisayrdan resimler yazıcı aracılığıyla nasıl çıkarılır ltfen yrdımcı olun

ya nasıl bağlanır lütfen söyleyin yazıcımın markası (olivetti job jet m100) lütfen yardımcı olun....

yha yazıcımın markası olivetti job jet m100 (hp hewlett packard) bunun kartuşu nerede bulunur lütfen yardım edin...

marka hp laser jet 1018 bilgisayarı yeni aldık yazıcının cd de var kurulamıyor bi türlü
anlayan varmı

marka hp laser jet 1018 bilgisayarı yeni aldık yazıcının cd de var kurulamıyor bi türlü
anlayan varmı

yazıcının cd si kayıp ne yapmalıyım

YAZICIMIN MARKASI HP DESKJET F370 cd sinin kaybettim ne yapmalıym :(

markası hp deskjet 1000 cdsidide var ama bi türlü kuramıyorum ne yapmalıyım ? yardım please ://

marka HP deskjet 1000 baskı nasıl yapacağım bilmiyorum

Elson SX235W mac nasil calistiracagim yardim lutfen

hp deskjet D1360 nasıl kurulur

yazıcının masaustu bıgısayara nasıl baglandıgını gorsel olarak gosterebılırmısınız vee yazıcıya murekep nasıl takılır

yazıcı cd kayıp ne yapacam ?

@06 Ara 2012 07:32 otomatik olarak ekrana gelecektir ordaki işlemleri yap

@06 Ara 2012 07:32 yeni yazıcı alanacn

yazıcıyı aldım fotokobisini çekiyor ama resim falan çıkarmıyor ne yapmam gerekiyor?

bence arkadaşlar videodan izleyin

yazıcı aldımda ÇOK ZOR BAĞLAMASI

usb kablosu aldığımız marka yazıcıyla mı veriyor?

nasıl bilgisayara takılır

ben birşey anlamadım

Nütfen video yükleyin

ya bilgisayara nasıl takılıyorrr takamıyorum

lütfen devam edin

ben bahar siteniz gerçekten çok güzel hazırlanmış .bunun için size teşekkür edrim ancak birde video yükerseniz daha güzel alacağını düşünuyorum :D

ne vidyosu sex mi bana uyar senle ben yaparız 1 kişde bizim sexxxxxx vidyomuzu çeker hırrrrrrrrrrr - -

kamillllllllllleeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr hahahahahahahahahhahaha

umarım bu soyledikleriniz doğrudur ha hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa

bizim yaazıcımız daha açılmıyo bu nasıl olacak nolr yardım edin bana

bırıklar suun lan nersi güzel

birazdaha uzun olsa iyi olurdu yazanın eline sağlıkkkkkkk:D

hiç bir şey anlamadım aradığımıda bulamıyom

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM İŞİME ÇOK YARADI SAYGILARIMLA...

@10 Ara 2013 20:46 nasıl yapıyoruz yaa anlamadım burada sadece kurmanın zor olmadığından söz ediyor.Nasıl çalıştığını ve nasıl kurulduğunu söylemiyor.

pok gibi amına hiçbişi anlamadım siçim bu sitenin azına

hiç alakalı değil

ben de aradığımı bulamıyom

offfffffffffff bu ne ya ne alaka zayen hiçbir sitede aradığım yok

Ne alaka ya hiç biryerde yokk ooooooofffffffffff

berbat bir site. hiç beğenmedim.

hiç beğenmedim ama yinede yardımcı oldu birazda olsa

berbat hiç bişi yok iğrenç

aynen yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ben de san katılıyorum hiç bir şey yooook yaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

kamiller böylemi anlatılır

hiç beyenmedim

bnu blyoruz herhalde . program olarak nasıl bağlayabilirim ? hikaye yazmam lazım acil !!!

çok kotu yaaaaaaaaaaaa

saçma sapan konuşmayın cd den nasıl bağlıcağım onu söylemeniz gerek. boşuna site açıyosunuzz. bağlıyamıyorum acil lazımm. cd yi taktıktan snra ne yapabilirim ?

teşşekür ederiz

bu ne ya insan türkçe kullanma kurma talimatı koymazmı ag

MÜKENMELLL.....

yazıcı laptop a bağlanırmı

gardaş biz nassıl bağlanacığ

benim yazıcı yok aralarında .. ho photosmart B110 teşekkürler

cd yi bullamazsam ne yapabilirim

bağlantının hangisini kesmem gerektiğini göstermediğiniz için yazıcım bozuldu şuan ne yapmam gerektiğini bilmiyorum görsel kullanmanızı tavsiye ederim

YAZICI HP OFFicet 7500wideformat

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir