Facebook çok yavaş çalışıyor.

HPQ-User
23-03-2009, 17:11   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 14
30,995 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Mertcan sormuş:
facebook çok yavaşçalışıyor ... bilgisayarda mı sorun var yoksa internette mi

Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: Windows Vista
Sistem Özellikleri:
işlemci: ıntel(R) Core(TM)2 CPU   4300  @ 1.80GHz
bellek (rem): 1,00 gb
sistem türü: 32 bit işlemci sistemi

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0)

Mustafa@PC
23-03-2009, 17:12   |  #2  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
13,129 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

dostum dediklerimi bi dene :

interten explorer da araçlar var ona tıkla ordan internet seçenekleri ordan gelişmiş ordan sıfırla de...

Bu arada aynı konu devam etmekte...

Son Düzenleme: Mustafa@PC ~ 23 Mart 2009 17:14
MBTGROUP
23-03-2009, 17:13   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,727 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

İnternette olabilir benimde internet bugün fena yavaş .Kitlenip duruyor.Chipte zor geziyorum diğer sitelerdede.

trinity
23-03-2009, 17:15   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

netten kaynaklananıyordur

Me®t©@N
23-03-2009, 17:22   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
Mustafa@PC
dostum dediklerimi bi dene :

interten explorer da araçlar var ona tıkla ordan internet seçenekleri ordan gelişmiş ordan sıfırla de...

Bu arada aynı konu devam etmekte...

yaptım ... bir işe yaramadı

Me®t©@N
23-03-2009, 17:24   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

benim bayağıdır böyle ... br çözüm bulamadım ...

Mustafa@PC
23-03-2009, 17:28   |  #7  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
13,129 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Başlat>Çalıştır>cmd yaz
acılan yere " ipconfig /flushdns " yaz tırnaklar olmadan oyle bir dene bakalım...  

ipconfig ile /flushdns arasında bir boşluk vardı öyle hatırlıyorum...olmadı 2 türlü de dene...

Son Düzenleme: Mustafa@PC ~ 23 Mart 2009 17:34
umut101010
23-03-2009, 17:32   |  #8  
umut101010 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,674 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

arkadaşım  büyük ihtimal nettendir bizim burdada öyle komşu ilçede tt onarım olsa bizim burda internet yavaşlıyo nasıl bir iştir anlamadım

MBTGROUP
23-03-2009, 17:33   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,727 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Nette çalışma var sanırım .Genel bir yavaşlama sözkonusu.

Me®t©@N
23-03-2009, 17:36   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

yine olmadı ...

Mustafa@PC
23-03-2009, 17:38   |  #11  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
13,129 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

o zaman yapıcak başka bi şey yok kardeş kusura bakma en azından aklıma başka bi şey gelmiyo...

onlineTR
23-03-2009, 17:39   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,947 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

AYNEN internette sorun varr.......

kudretisci
24-03-2009, 09:03   |  #13  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
60 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

bana kalırsada internetinde sorun var seninn bendede çok oluyo ama bılgısayarımdan kaynaklanması olanaksız çünki özellkileri ii internet yavaş o yüzdendir

robertocarlos3
24-03-2009, 09:42   |  #14  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

arkadaslar aynı sorun bendede var facebook cok agır ve yavas

tolter
24-03-2009, 11:47   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,603 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

facebook youtubeye döndü tabi çalışmaz kaldıramıyor daha site

erguder82
05-04-2010, 11:18   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

arkadaşlar ben daha yenı lenovo marka atom işlemcili mini laptoptan aldım ancak bu lanet bilgisayar facebookta hep kasıyor ınternetten değil diger laptop kasmıyor cok yazı yazılmış sayfallarda kopyala yapıştır yapıcam yazıyı secıyorum yaklasık 30sn sonra yazıyı secıyor kopyala yapıstır bır ölüm oluyor benım ıcın sıfır pc ye format attım yınede sonuc degısmedı işlemciyi hızlandırmanın bir yolu yada programı varmı benım tahmınım işlemcinin yawaşlığından kaynaklanıyor.

Kapalı Hesap (135391)
05-04-2010, 13:11   |  #17  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
2,758 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

İnternetten kaynaklanıyor...

erensukru
24-05-2010, 14:20   |  #18  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

selam arkadaşlar ben internetten olduunu sanmıyorum çünkü ben diğer sitelere sorunsuz bağlanıyorum ama face te resim bile açmak ölüm oluyor... bende araştırıyorum bi sonuç bulursam yazarım ama en mantıklısı tolter arkadaşımızın söylediği geliyor

LYDER
25-05-2010, 15:42   |  #19  
LYDER avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
731 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

Nette sorun var buyuk ıhtımal yada ınternet seceneklerı gözatma gecmısı>ayarlar >Kullanılan bellek: 20 yada 15 gibi bir değer gir birde activex falsh player ın www.adobe.com  ' dan son surumunu indir belkı sorunun duzelebılır.

ekws
14-01-2011, 18:00   |  #20  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

kusura bakmayın ama arkadaşın sorunu netteki yavaşlık değil sadece facebookta olan bir yavaşlık.bendede var bütün sitelere çok hızlı erişim sağlayabiliyorum fakat facede hiçbirşey yapamıyorum.

senewa
22-05-2013, 15:36   |  #21  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

aynen aynı hata bende de oluyor facebook çok kasıyor ama diğer siteler jet gibi

maskeli33
22-05-2013, 21:20   |  #22  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

yenı konu acmak nasıl oluyor burda

murat5038
23-05-2013, 15:35   |  #23  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 669
6,679 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012
Alıntı: maskeli33  
yenı konu acmak nasıl oluyor
 

http://www.chip.com.tr/uzmaninasorun/

vampirev23
23-05-2013, 17:14   |  #24  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

kardeş o bilgisayarından da kaynaklanabilir şimdi gidip chrome da 8 sayfa açıyorsan oda seni kasar.

sabrisaruhan
23-05-2013, 17:19   |  #25  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

Facebook bendede çok yavaş bukadar insanız yardım edin çözelim nasıl olacak bu arkadaşlar