GÜVENLİ MODDA AÇMA

sandraf
19-04-2009, 13:06   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
111 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

arkadaşlar ilk olarak;
soru1- güvenli modda açmak için f8 yerine, çalıştır-msconfig-boot.ini-safe yaptım.ayrıca işim bitince,geri dönüş için,yaptıklarımın tersini yaptım ve genel sekmesinden normali seçtim doğrumudur?güvenli moda f8 den yada çalıştırdan girmenin farkı varmı?
soru2- f8 den yapmak istersem,ekrana
1.st floppy drive
PM-TSST corp CD/DVDW SH-S182D
3M-SAMSUNG HD080HT
geliyor.güvenli mod diye bişey yok ne yapabilirim?Bunun için nasıl bi işlem yapabilirim.güvenli mod seçeneğini nasıl oluşturabilirim?

Mustafa@PC
19-04-2009, 13:13   |  #2  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
13,129 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

1.Doğru yapmışşsın bi nevi manuel olarak girmişssin güvenli moda,
2.Dediğin ise belliki boot sectörü bozulmuş.

Xp cd siyle
kurtarma konsoluna gir orda ilk başta

bootcfg /list yazıp enterlayın.(bootcfg ile /list arasında bir boşluk var)
"Toplam Belirlenen Windows Yüklemeleri: 1
[1] C:Windows
Yükleme önyükleme listesine eklensin mi? (Evet/Hayır/Tümü)"muhtemelen böyle bişey çıkıcak ordada e yazıp entera basın.(yani evet)

Sonra aşağıdaki yazı çıkıcak

"yük tanımlayıcılarını girin"
Siz hangi işletim sistemini kullanıyorsanız onun adını yazıp enterlayın.

Microsoft Windows XP Professional yazıp enterlayın(home kullanıyorsanız Microsoft Windows XP Home Edition yazıp enterlayın)

Daha sonra aşağıdaki ileti çıkıcak
"OS Yükü seçeneklerini girin"

Burda da;
/fastdetect yazıp enterlayın.

Bu işlemler bitince chkdsk /r (chkdsk ile /r arasında bir boşluk var). komutunu uygula...

Dracul
19-04-2009, 13:29   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

ama mustafa arkadsın dedıgınden sonra chddsk kaaptmayı unutma her pc acıldıgında tarama yapar sonra:D

eRRhan
19-04-2009, 14:00   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
374 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

Aynı olay bendede vardı ben sorunu f5 tuşuyla çözdüm bilgisayar açılırken önce f5 e sonra f8 e basıyorum açılış seçenekleri çıkıyor

hoppi
19-04-2009, 17:34   |  #5  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
72 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

eRRhan arkadaşın dediği gibi olması lazım çünkü dün yanlışlıkla shell32.dll dosyasını sildim de cd'den onardım

güvenli modda başlatmak için :

pc açılırken sürekli f5'e basınca liste geliyo:

güvenli mod
komut istemli güvenli mod
.
..
...
filan

onarmak (R) veya format için:

açılırken f8'e bas
floppy..,
dvd(vcd)..,
.. gibi 3tane bişiler geliyor.

dvd(vcd).. ,enter ,herhangi bir tuş, kur yuklemesi bittikten sonra ,enter , lisansı f8 ile kabul et.

C:\Mic. Windows... nın olduğuyerde soruyor :onarmak için R'ye bas.

Son Düzenleme: hoppi ~ 19 Nisan 2009 18:05