Anakartı Değiştirmek İstiyorum Kaça Patlar?

qkn16
06-04-2010, 13:11   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Arkadaşlar benim anakart meftah oldu pc çok kasıyor açılması 10dk sürüyor 1gb ram 3.00 ghz pentium 4 filan var ve format attığımda da değişmiyor hala yavaş..

Ben anakartı değiştircem şu anki anakart "MSI 661FM2-V (MS-7060)".
Parçalar aynı kalcak sadece anakart değişçek anakartı değiştirmek bana ne kadara patlar bilen varmı 

Comodo
06-04-2010, 13:14   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
302 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Performans istiyorsan anakart yerine işlemci ram gibi parçaları degiş.Anakart birşeye yaramaz.İşlemcin Ölü.

muratgenc
06-04-2010, 13:46   |  #3  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
89 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

bence bu sisteme para harçamayın boşuna para varmiş olursunuz
3-5 ay sonra bir oyun oynamak isteyeceksin agp ekran kartları pcı-ex lere göre çok pahalı
ve performans artışı için ram alacaksın DDR1 ler DDR2lere göre daha pahalı
Kısaca bu bilgisayarı güçlendirmeye çalıştığınız paranın üstüne biraz daha ekleyip yeni bir pc alabilirsiniz

qkn16
06-04-2010, 14:29   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Malesef bunla idare etmek zorundayım çok param yok :)

qkn16
06-04-2010, 14:53   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Arkadaşın söylediği anakarta göre güzel bir pc kurmak 1000 TL cıvarı tutuyor bu da imkansız yani bana göre sadece elimdeki pc yi en verimli şekilde kullanmam lazım elimdeki parçalara göre bir anakart lazım onun da sıfırı olmaz heralde :D
DDR1 400Mhz
AGP 8x
Pentium 4 vsvs..

metaroth
06-04-2010, 19:45   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
251 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

yanlış hatırlamıyorsam asus p5qc p4 destekliyordu.celeron falan da destekliyor ama emin değilim.bir araştır

qkn16
06-04-2010, 20:50   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Biryere sordum 150 Lira dediler.

Süleyman.
06-04-2010, 20:57   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
16,591 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Sorunun anakarttan kaynaklandığını nasıl tespit ettiniz? Sisteminize uyacak anakartların artık satıldığını sanmıyorum.

qkn16
06-04-2010, 21:02   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Birkeresinde pc ye birşey olmuştu başlat çubuğu gelmiyordu açıldığında teknik servise götürdüm yapmışlar fakat anakartın biryeri kırılmış değişmesi lazım anakartın yoksa fazla dayanmaz filan dediler üstünden 1 yıl filan geçti neyse.
Kasanın içinde hiç toz yok nerdeyse o kadar temizledim hala aynı, ekran kartının fanını temizledim aynı, ekran kartını çıkarıp eskisini taktım aynı, format attım aynı, bios pilini çıkarıp taktım aynı, işlemci fanını değiştirdim aynı.
Anlayacağınız herşeyi denedim pc hep donuyor çok yavaşladı.
Yani ilk başta dedikleri çıktı pc fazla dayanamadı :)

Son Düzenleme: qkn16 ~ 06 Nisan 2010 21:03
Süleyman.
06-04-2010, 21:35   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
16,591 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

İlginç.
 
Konuyu inceleyin: http://www.chip.com.tr/forum/mavi-ekran-reset-donma_t103367.html
 
BIOS güncellemesi gerekiyor olabilir.

qkn16
06-04-2010, 22:45   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Bios güncellemesi buldu 1 tane yaptım gene aynı :(
Bu bilgisayarın içi fesat abi :) Yazılımsal bir sorun yok yani bence. :D

Süleyman.
06-04-2010, 22:46   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
16,591 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Bir denemek lazım.

metaroth
07-04-2010, 01:10   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
251 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
Alıntı: qkn16  
Biryere sordum 150 Lira dediler.
o civardadır.çok pahalı bir kart değil.

qkn16
07-04-2010, 16:11   |  #14  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Bence pahalı o parayla bunu alırım;

GIGABYTE; MA78LMT-S2 AMD 760G&SB710 AM3 DDR3 1333MHZ VGA ANAKART

Ütsüne birde iskender yerim :D



Son Düzenleme: qkn16 ~ 07 Nisan 2010 16:14
metaroth
09-04-2010, 12:29   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
251 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
Alıntı: qkn16  
Bence pahalı o parayla bunu alırım;


GIGABYTE; MA78LMT-S2 AMD 760G&SB710 AM3 DDR3 1333MHZ VGA ANAKART

Ütsüne birde iskender yerim :D



hahah :D:D süpermiş.iyi fena değil gibi anakart da 4 gb rem de destekler.bundan iyisi şamda kayısı

rolly
30-06-2010, 22:05   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

hocxam pentium 4 3.0 ı aşağılayorsunuz bende pentium 4 3.0 kullanıyorum çiftçekirdek işlemci daha hızlı herkes diyor çöpe at işlemciden anlamayanlar boş boş konuşuyo,işllemcin süper sadece anakartını değiştir  ddr2 daha ucuz olduğu içinbende değiştircem vede pcı-e daha hızlı agp8xten pentium4 e çöp diyen arkadaşlar bi zahmet kendi işlemcillerinin özellliklerrini yazabilirlermi benim işlemcim pentium 4 630 3.0GHz 2mb l2 önbellek FSB 739

rolly
30-06-2010, 22:06   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

lütfen pcden anlamayanlar bu foruma ben bilgisyar ustasıyım diye geçinmesinler!!!!!!!!!!!!!!!!