CHIP Forum
Haber
İnceleme
Makale
CHIP TV
Galeri
Kategoriler
Forum
Canlı Yayın
Konu Seçenekleri

ASUS F50sv notebook EKRANDA DALGALANMA SORUNU YARD

Yeni Üye
UID
183989
Mesaj
1
Kayıt
07 Haz 2010

Kişisel Sayfası
Engelle

07 Haz 2010 10:06     #11
aynı cihaz bende de var ve aynı sorunu artı ses sorununu ben de yaşadım.istanbul servisine 20 nisanda ups kargo ile yolladım.servis çok yoğun olduğu için 15 iş günü felan servis sırası bekledi.sonra işleme aldılar ve toplamda 20-22 iş günü sonunda aynı kargo ile bana yolladılar.servisten geldiğinde kağıtta doktor yazısı gibi bi yazıyla ses sorunu giderildi, ekran sorunu içişn kablo onarıldı yazıyordu.ve cihaz 15 gün geçmeden gene aynı ekran problemini yapmaya başladı.servise mail attım ve bu sefer en geç 12 iş günü içinde tarafınıza göndeririz dediler.yani tekrar servise gidecek.istanbul servisinde mail yoluyla önline takip yapabiliyoruz.göndermek isteyenlere duyurulur..
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
191306
Mesaj
1
Kayıt
01 Eyl 2010

Kişisel Sayfası
Engelle

01 Eyl 2010 07:49     #12
aynı sorun benimde başıma geldi ekranda renklerin karışması dalgalanması servise gönderdim kabloyu değiştirmişler. şimdi ise ses sorunu olduğu için tekrar istanbul servise gönderdim bakalım ne olacak..
değişim olmazmı? arkadaşlar hiç sevemedim bu modeli 
istanbul asus teknik servisin mail adresini verebilirmisin? arkadasım.
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
192184
Mesaj
2
Kayıt
12 Eyl 2010

Kişisel Sayfası
Engelle

12 Eyl 2010 21:21     #13
Merhaba,
Benim notebook tada aynı problem sözkonusu.Haziran 2009 da aldım gold pc ist/kadıköy den.Ekran pc yi ilke açtığımda çok titiriyor ve de renkler birbirine giriyor.Yarın ist servisine götüreceğim.Kargoya güvenmiyorum.Ayrıca müşt. hiz . çok kötü o mailleride ekliyorum.
 
Merhabalar
 
Sesli yanıt sistemimiz ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir.Yeni santrale geçiş yapıldığından bazı sıkıntılar yaşamaktayız.Boş hatlara aktarım yaptığından dolayı sistemde bekletebiliyor.Bu geçici süre için sizlerden özür dileriz.
 
Sahip olduğunuz Asus dizüstü bilgisayarınızı onarım ve bakım merkez servisimize gönderebilir ya da hafta içi 09:00 – 17:30 arasında getirebilirsiniz. Servisimizin iletişim bilgileri aşağıdaki şekildedir.
 
ASUS TÜRKİYE
Adres           : ALEMDAĞ CAD. MASALDAN İŞ MRK. NO:46 D:1 KISIKLI ÜSKÜDAR/İST
Telefon         : 0216.524 30 00
 Fax              : 0216.521.52.64
 
UPSKargo İle Gönderimler İçin anlaşma numaramız :34K859
Asus açık adresine karşı ödemeli olarak(garantili ürünlerde) yollayabilirsiniz.
Cihazın içindeki önemli bilgilerinizin yedeğini mutlaka alınız
Ürünü orijinal kolisi ile ya da destekli bir koli ile yollamanız gerekmektedir. Orijinal kutu haricindeki kolileriniz kargo sigortası kapsamında değildir.
Ürünün Seri Numarasını not ederseniz teknik servis detaylarını öğrenmenizde yardımcı olacaktır. Ürünle ilgili sorunu, bir kağıda not edip bilgisayarın içine bırakmanız işlem kolaylığı açısından daha iyi olacaktır...
 
Ürününüz teknisyenlerimiz tarafından incelendikten sonra garanti dahilinde ise ücretsiz bakım ve onarımı yapılacaktır. Garanti dışı ürünler için, tarafınıza ücret bildirimi yapılacaktır, 3 iş günü içerisinde onay gelmezse müdahale edilmeden geri yollanacaktır.
 
İyi günler dilerim.
 
 
Saygılarımla / Best Regards
 
Duru BAL
 
ASUSTech COMPUTER TURKEY
Address: Alemdag Caddesi
Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
Kisikli / Uskudar / Istanbul
Tel:  +90216 524 30 00

 
From: devrim [mailto:.....@gmail.com]
Sent: Monday, February 01, 2010 7:31 PM
To:
destek@asus.com
Cc: tukoder@tukoder.org.tr
Subject: Müşteri hizmetleri hk.

 
Merhaba,
 
Kullandığım asus F50SV modeli cihazımın sanırım ekran kartı için çağrı merkezi-müşteri hizmetlerinizi(02165243000) aradım fakat sesli yanıt sisteminiz ÇALIŞMAMAKTADIR.
Yönlendirmeler hatalı olup,saçma-sapan bir reklam cıngılı ve de YÜKSEK SESLE dinletilerek,müşteri temsilcisine aktarılken telefon defalarca çalmasına rağmen AÇILMAMAKTADIR.
Bu sisteminiz NASIL İŞLEMEKTEDİR? Tekrar  ediyorum aktarılırken SANKİ SABİT BİR TEL ÇALAR gibi defalarca çalınmasına rağmen AKTARIM OLMAMAKTADIR.
Acil yardımınızı rica ediyorum.Ayrıca bu sisteminizden IVR DAN MEMNUN DEĞİLİM.
Yaklaşık 7 ay kadar önce bir cihaz aldım ve de akran kartı problemi sözkonusu nasıl yardımcı olabilirisiniz?
Çağrı merkeziniz ya da destek ne ise hangi saatler arası nasıl bir hizmet vermektedir Sitede bu bilgide yer almamktadır.
 
Bilgilendirilme yapılmasını rica ederim.

 

Tşk,iyi çalışmalar.
 
 
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
192184
Mesaj
2
Kayıt
12 Eyl 2010

Kişisel Sayfası
Engelle

12 Eyl 2010 21:27     #14
Merhaba,
Aynı model cihazda benim notebookta da var aynı problem.haziran 2009 da gold pcden almıştım.
Pc ilk açıldığında ekranda titreme ve renkler birbirine girmekte.Yarın servise götüreceğim.
bundan önce de toshiba pc mi(tnb bilişim  ) 30 gün içersinde vermediği için toshibadan aldığım 1700 ytl ile bunu almıştım.bakalım

bu arda m. hiz. çok kötü onlara gönderdiğim maili paylaşıyorum








Merhabalar
 
Sesli yanıt sistemimiz ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir.Yeni santrale geçiş yapıldığından bazı sıkıntılar yaşamaktayız.Boş hatlara aktarım yaptığından dolayı sistemde bekletebiliyor.Bu geçici süre için sizlerden özür dileriz.
 
Sahip olduğunuz Asus dizüstü bilgisayarınızı onarım ve bakım merkez servisimize gönderebilir ya da hafta içi 09:00 – 17:30 arasında getirebilirsiniz. Servisimizin iletişim bilgileri aşağıdaki şekildedir.
 
ASUS TÜRKİYE
Adres           : ALEMDAĞ CAD. MASALDAN İŞ MRK. NO:46 D:1 KISIKLI ÜSKÜDAR/İST
Telefon         : 0216.524 30 00
 Fax              : 0216.521.52.64
 
UPSKargo İle Gönderimler İçin anlaşma numaramız :34K859
Asus açık adresine karşı ödemeli olarak(garantili ürünlerde) yollayabilirsiniz.
Cihazın içindeki önemli bilgilerinizin yedeğini mutlaka alınız
Ürünü orijinal kolisi ile ya da destekli bir koli ile yollamanız gerekmektedir. Orijinal kutu haricindeki kolileriniz kargo sigortası kapsamında değildir.
Ürünün Seri Numarasını not ederseniz teknik servis detaylarını öğrenmenizde yardımcı olacaktır. Ürünle ilgili sorunu, bir kağıda not edip bilgisayarın içine bırakmanız işlem kolaylığı açısından daha iyi olacaktır...
 
Ürününüz teknisyenlerimiz tarafından incelendikten sonra garanti dahilinde ise ücretsiz bakım ve onarımı yapılacaktır. Garanti dışı ürünler için, tarafınıza ücret bildirimi yapılacaktır, 3 iş günü içerisinde onay gelmezse müdahale edilmeden geri yollanacaktır.
 
İyi günler dilerim.
 
 
Saygılarımla / Best Regards
 
Duru BAL
 
ASUSTech COMPUTER TURKEY
Address: Alemdag Caddesi
Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
Kisikli / Uskudar / Istanbul
Tel:  +90216 524 30 00

 
From: devrim [mailto:*******@gmail.com]
Sent: Monday, February 01, 2010 7:31 PM
To:
destek@asus.com
Cc: tukoder@tukoder.org.tr
Subject: Müşteri hizmetleri hk.

 
Merhaba,
 
Kullandığım asus F50SV modeli cihazımın sanırım ekran kartı için çağrı merkezi-müşteri hizmetlerinizi(02165243000) aradım fakat sesli yanıt sisteminiz ÇALIŞMAMAKTADIR.
Yönlendirmeler hatalı olup,saçma-sapan bir reklam cıngılı ve de YÜKSEK SESLE dinletilerek,müşteri temsilcisine aktarılken telefon defalarca çalmasına rağmen AÇILMAMAKTADIR.
Bu sisteminiz NASIL İŞLEMEKTEDİR? Tekrar  ediyorum aktarılırken SANKİ SABİT BİR TEL ÇALAR gibi defalarca çalınmasına rağmen AKTARIM OLMAMAKTADIR.
Acil yardımınızı rica ediyorum.Ayrıca bu sisteminizden IVR DAN MEMNUN DEĞİLİM.
Yaklaşık 7 ay kadar önce bir cihaz aldım ve de akran kartı problemi sözkonusu nasıl yardımcı olabilirisiniz?
Çağrı merkeziniz ya da destek ne ise hangi saatler arası nasıl bir hizmet vermektedir Sitede bu bilgide yer almamktadır.
 
Bilgilendirilme yapılmasını rica ederim.

 

Tşk,iyi çalışmalar.
 
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
259482
Mesaj
22
Kayıt
19 Eki 2013

Kişisel Sayfası
Engelle

12 Tem 2014 22:40     #15
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla