CHIP Forum
Haber
İnceleme
Makale
CHIP TV
Galeri
Kategoriler
Forum
Canlı Yayın
-->
11
Konu Seçenekleri

.exe-Giriş Noktası Bulunamadı Hatası

Yeni Üye
UID
109157
Mesaj
32
Kayıt
07 Şub 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

26 Ağu 2009 15:57     #1

Merhaba Arkadaşlar Ya Benim Bir Sorunum Olacaktı Ya Ben Bilgisayarımda Belirli Programları Açtığımda Photoshop,Oyunlar,Msn Messenger Gibi Programlarda Hep Bu Şekil Hata Alıyorum


1.Photoshop.exe - Giriş Noktası Bulunamadı


Exception Processing Message c0000139 Parameters 171560 16c260 75b4f7c 75b4bf7c


Ya Arkadaşlar Allah Aşkına Bir Şey Yapın Bu Sorunu Format Atmadan Çözeyim Çünkü Format Atmak İstemiyorum,Şimdiden Çok Teşekkür Ediyorum Size...

 
Bildir
Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
109157
Mesaj
32
Kayıt
07 Şub 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

26 Ağu 2009 16:10     #2
ya arkadaşlar ya bir cevap veren yokmudur yaw...
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
54239
Mesaj
145
Kayıt
12 Eyl 2007

Kişisel Sayfası
Engelle

26 Ağu 2009 16:53     #3
Sorununuz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi gerekli. Hatada bir dll dostasının adı geçiyor mu?

Google da "Photoshop.exe Entry Point Not Found" şeklinde arama yaparsanız bolca sonuç çıkıyor. Ama sizin durumunuza uygun çözümü ancak şu noktada siz bulabilirsiniz.

Not : sisteminizde service pack 2 veya 3 yüklü değilse, sp3 yüklemeyi deneyebilirsiniz.
 
Son düzenleme: Delio ~ 26 Ağu 2009 16:57
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
109157
Mesaj
32
Kayıt
07 Şub 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

22 Eyl 2009 12:17     #4
valla hatada dll hatası falan yok hata aynen yazdığım gibi,ayrıca sp3 derken neyi kastettiniz..
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
11