CHIP Forum
Haber
İnceleme
Makale
CHIP TV
Galeri
Kategoriler
Forum
Canlı Yayın
Konu Seçenekleri

gta vice city açılmıyor acil yardım

Üye
UID
82335
Mesaj
87
Kayıt
31 Tem 2008

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 12:57     #1
ya arkadaşlar benim bilgisayarda giriş noktası bulunamadı diye bir hata vardı onu çözdüm ama gta vice city ve herhangi bir oyunu yüklediğimde oyuna tıklıyorum ama ekranda oyun falan açılmıyor acil yardım ederseniz çok makbule geçer şimdiden tşkler:)
 
Son düzenleme: resul1213 ~ 14 Eyl 2009 12:57
 
Bildir
Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
REP: 104, 3,23
UID
139520
Mesaj
5513
Kayıt
21 Haz 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:05     #2
cift tıklıon acılmıor? hata flnmı veriyor?
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
82335
Mesaj
87
Kayıt
31 Tem 2008

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:31     #3
hata yok çift tıklıyom ekranda hiç bir şey açılmıyor
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
REP: 104, 3,23
UID
139520
Mesaj
5513
Kayıt
21 Haz 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:33     #4
uyumluluk modunu deiştir dene;
windows me fln...
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
REP: 131, 3,87
UID
139582
Mesaj
3044
Kayıt
22 Haz 2009

Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:36     #5
sanmıyorum mod la falan alakası olsun. Çoğu zamanki gibi net ten part part indirilen oyunlarda görülen eksiklikler,hatalar.
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
REP: 104, 3,23
UID
139520
Mesaj
5513
Kayıt
21 Haz 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:38     #6
bak oda olabilir.
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
82335
Mesaj
87
Kayıt
31 Tem 2008

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:41     #7
ya ama gittim orjinal cdli aldım ama yine aynı benim bilgisayarda eskiden açıyordu ama o hatadan sonra açmıyor
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
REP: 104, 3,23
UID
139520
Mesaj
5513
Kayıt
21 Haz 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:43     #8
allah allah orjinal yuklediniz ustelik. sisteminiz yetmiyodur.
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
82335
Mesaj
87
Kayıt
31 Tem 2008

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:46     #9
ya ben oyunu silmiştim tekrar yüklüyorum şimdi ama ya bide uyumluluk modunu değiştiriyim belki oldu offf sıkıldım ya oyunda olmasa bilgisayarda sıkılıyorum
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
REP: 104, 3,23
UID
139520
Mesaj
5513
Kayıt
21 Haz 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

14 Eyl 2009 13:48     #10
başka bi oyun yukleyin crysis i tavsiye ederim.
sisteminiz kaldırırsa
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla