Kesinlikle LENOVO Almayın, Sahtekarlığı buyrun....

beyaziklim01
02-11-2011, 14:13   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

Merhaba arkadaşlar,

Bu konuyu açtım bu haber niteliği taşıyor diye düşünüyorum.

Lenovo bir cihaz aldım Y560 Cihazı aldıktan 4 ay sonra tuşlar saçmalamaya başladı ve aşırı ısınmayla beraber cihazım kapanmaya başladı.

Bende cihazı müşteri hizmetlerini arayarak servise gönderdim. Cihazım 1 ay sonra bana gönderildi bir kaç parçalasını değitirdiklerini söylediler.

Cihaz geldikten 1 ay sonra yine kapanmaya ve aşırı ısınmaya başladı bende müşteri hizmetlerini aramadım.

Cihaz geldikten tam 2 ay sonra cihazı açtım 10 dakika çalıştıktan sonra kapandı. daha sonra yine açtım 10 dakika çalıştı ve yine kapandı. 3. defa açtım 10 dakika çalıştıktan sonra felaket bir duman attı ve kapandı.

Bende müşteri hizmetlerini aradım "merlin" denen hanım daha cihazın problemini anlatırken cihazınız kullanıcı hatasıdır göndermenize bile gerek yok dedi. Bende sinirlendim cihaza bakın sonra kullanıcı hatası deyin dedim ve cihazı gönderdim.

Cihazı gönderdikten 3 gün sonra aradım müşteri hizmetlerini yine "merlin" hanım çıktı telefona cihaz kullanıcı hatasıdır dedi. Sebebini sordum cihazda "malzeme yanığı" var dediler. Bunun açılımı nedir dedim. Yüksek voltaj veya farklı adaptör kullanımından olabilir dediler.

Bende yüksek voltaj yok dedim. büromda 2 leptop ve lcd televizyon var onlara birşey olmadı dedim ve ayriyeten böyle birşey olsa bile adaptörün içinde sigortalar ve koruyucu devreler var böyle bir durumda bunlar patlar ve cihazın yanmasını engeller dedim.

Israrla bana kullanıcı hatası dediler. Bende ısrarla teknik müdürle büro amirinizle görüşmek istiyorum dedim ve bir muhattab bulamadım.

Lenovo türkiye ofisinide aradım orayada kayıt bıraktım 5 gün oldu hala ordanda sonuç yok.

Müşteri hizmetleri dilerseniz bizi mahkemeye verin diyor Bu kadar müşteri memnuniyeti olan bir firma işte lenovo arkadaşlar.

Müşteri hizmetleri daha sonra bana bir mail gönderdi. Cihazınızın tamiratı kendisinden pahalı olduğu için size bir adet Lenovo Y560 satalım 1993 TL 'ye dediler.

Ben kendilerine dilekçede yazdım farklı bir arkadaşın cihazıma bakması için fakat dilekçelerimizde reddedildi.

Yani anlıyacağınız Lenovo bu işte, IBM'in alt firması deyip sakın kanmayın.

Bende hala lenovo türkiye ofisinin cevabını bekliyorum. Onların verecekleri cevaba göre gidip Mahkemeye vereceğim.

Daha çok konuşma var ama aklıma gelenler bunlar şimdilik. Soru soruldukça cevapta verebilirim.

Buda Lenovo müşteri hizmetleri ile aramızda geçen konuşmalardan sadece birtanesi 1-2 tane daha konuşma var bunların hepsini internette yayınlayacağım taki olumlu sonuç alana kadar.

Dinlemek isteyenler buyrun:

http://kiwi6.com/file/fp7wyb4s1j

Müşteri hizmetlerindeki kayıt numaram: 252 000 694 538

Müşteri hizmetlerin bu kalitesini görüp parası çok olan arkadaşlara lenovo almasını tavsiye ederim :)

Kapalı Hesap (153334)
02-11-2011, 15:20   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Birde caspere çamur atarlar bak başka leptolardada böyle sorunlar var.

Jubei76
02-11-2011, 15:37   |  #3  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

Geçmiş olsun arkadaşım,gerçekten trajikomik bir durum,kullanıcı olarak hatam nedir diye soruyorsun ve kesin net bir cevap yok hep kıvırma var ki zaten büyük ihtimalle müşteri hizmetleri çağrı merkezide kendi çağrı merkezi değildir o yüzdende telefondaki müşteri hizmetlerine bakan kişide net bir şey söyleyemiyor çünkü kesin net olarak böyle bir şey söylese bu seferde o telefondaki arkadaş b*k yoluna gidecek yani sözün özü seni çok çok zorlu bir yol bekliyor ama eğer uğraşacak gücün var ise (hem maddi hemde zaman olarak) iyi bir avukat+iyi bir elektronik mühendisi+iyi bir özellikle bilgisayar donanımından anlayan elektrik mühendisi+iyi bir bilgisayar mühendisi ile tüm zararını karşılarsın ama biraz uzun sürer orası ayrı ama bence mücadeleyi bırakma derim,tekradan geçmiş olsun.

Not:bu konu altında gelişmeleri paylaşırsan diğer mağdur arkadaşlarda bilgilenmiş olur.

beyaziklim01
02-11-2011, 16:11   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011
Alıntı: Jubei76  
Geçmiş olsun arkadaşım,gerçekten trajikomik bir durum,kullanıcı olarak hatam nedir diye soruyorsun ve kesin net bir cevap yok hep kıvırma var ki zaten büyük ihtimalle müşteri hizmetleri çağrı merkezide kendi çağrı merkezi değildir o yüzdende telefondaki müşteri hizmetlerine bakan kişide net bir şey söyleyemiyor çünkü kesin net olarak böyle bir şey söylese bu seferde o telefondaki arkadaş b*k yoluna gidecek yani sözün özü seni çok çok zorlu bir yol bekliyor ama eğer uğraşacak gücün var ise (hem maddi hemde zaman olarak) iyi bir avukat+iyi bir elektronik mühendisi+iyi bir özellikle bilgisayar donanımından anlayan elektrik mühendisi+iyi bir bilgisayar mühendisi ile tüm zararını karşılarsın ama biraz uzun sürer orası ayrı ama bence mücadeleyi bırakma derim,tekradan geçmiş olsun.

Not:bu konu altında gelişmeleri paylaşırsan diğer mağdur arkadaşlarda bilgilenmiş olur.

Bana gönderdikleri bir resim var. Yüksek voltaj diyorlar beslemede hiçbir sorun yok. sata girişinden patlamış anakart. buda aşırı ısınmadan kaynaklanıyor zaten.

Laptop tamircisi bir abim var istanbulda büyük bir firması var. %100 makina hatası diyor zaten üzerine gideceğim bu durumun. ama lenovo yetkililerinin ne derece samimi olduğunu sizlerinde görmesini istiyorum ve belki lenovo yetkilileri benim bu yazımı görürde belki ilglenir diye ümit ediyorum.

eğer ilgilenmezlerse dahi en azından maddi zarara uğrayacaklar artık işin o kısmını kendileri düşünecekler.

Makinanın iyi olması tabiki her anlamda önemli ama, teknik eleman ve müşteri hizmetlerinin bu derece kötü olması lenovonun adını karalıyor maalesef.

Sebahattin Dündar
02-11-2011, 19:05   |  #5  
Sebahattin Dündar avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Öncelikle geçmiş olsun diliyor ve verdiğin bilgiler için çok teşekkür ediyorum arkadaşım. Diğer arkadaşın dediği gibi bunun arkasını aramanı istiyorum bende açıkcası ve sonuçları burdan bize aktarmanı.
Ayrıca vereceğim adresede ilgili bölüme bir şikayet yazısı yazabilirsin emin ol sesini duyurabilirsin bence ordan umarım sorunun çözersin arkadaşım.

http://www.sikayetvar.com/

Son Düzenleme: Sebahattin Dündar ~ 02 Kasım 2011 19:06
Erşah
02-11-2011, 21:04   |  #6  
Erşah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
2,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Öncelikle geçmiş olsun diyorum. İkinci olarak size böyle bir sorun olmuş olabilir ama dayıma geçen sene İ7 740 QM işlemci , 1 GB HD5730 ekran kartı , 4 GB DDR3 RAM , 500GB Harddisk 'li bir modelini aldık.Şu ana kadar kesinlikle hiçbir sorun yaşamadık.Isınma oluyor.Yaptığım testlerde en fazla ısı 84 dereceye çıktı.Zalmanın 110 liralık bir soğutucusu vardı.Onu aldıktan sonra ısı 75 derecelere kadar düştü.
 Demek istediğim sizin başınıza gelmiş olmasına rağmen bütün malları kötüdür demek yanlış olur.Burada milleti yanlış yönlendirmenize gerek yok.Bu arada onları savunuyor falan değilim.Eğer sizin yerinizde olsaydım kesinlikle bütün hukuki yollara başvururdum.
                                                         İyi akşamlar...

mancukya
02-11-2011, 21:55   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Senin o makinayi acmaya hakkin yok madem böyle bir sey yaptin neden söylüyorsun. Suya düsürdügüm bir teli garanti kabul etmemisti ama acikca belirtilmis. 1 ay beklemiyecem diye belkide sana degistirilmesi gereken makinede acik kapi birakmissin bu Lenova degil hangi firma olursa olsun aynisini yapardi.
Ben burda cok iyi gördümki adamlar bir ürün aliyor ayni gece konu acip e calismiyor su bu calismiyorsa verin degistirsinler islerine gelmiyor beklemek yada yerine getirmek.
Su an icin hic bir hakli sebebiniz yok tüketici haklarindan bir dava acipta kazanma sansiniz olabilir. Oda zor bir ihtimal o etiketler falan o makinelere sadece süs icin konmuyor acilip kurcalanmadigi kontrol icin konuluyor makineyi hic acmadan sifir makine ile degisecek yada yada parasini alicaktiniz kusura bakmayin ama burada o sirketin hic bir hatasi yok.

censez41
02-11-2011, 22:56   |  #8  
censez41 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,705 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

bu tür elektonik arzalarında ürünün kullanıcı hatası yada üretim hatasından olduğunu nasıl tesbit edebiliyorlar  benim de  high power güç kaynağım bozuldu bana da kullanıcı hatası diyebilirlerdi   ama neyseki  yenisiniyle değiştirdiler
mesela bir işlemciyi overclock edip bozarsak garantiye gönderdiğimde bunun overlock la bozulduğunu nasıl tesbit edecekler yani art niyetli firmalar arzayı kullanıcıya atıp işin içinden sıyrılabilirler diye düşünüyorum

TcTuRkTc
02-11-2011, 23:25   |  #9  
TcTuRkTc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
247 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

Geçmiş olsun arkadaşım.böyle can sıkıcı durumlar olabiliyor.ama müşeteri hizmetlerinin yetersizliği eksikliği insanın canını daha da bir sıkıyor.Parayı sokakdan toplamıyoruz ki kardeşim bizde.yok voltaj indi yok adaptör takla attı cihaz yandı yenisini alın,varmı böyle bir şey yav.Sonuna kadar hakkını ara arkadaşım.
Ama mahkemeye başvurmadan önce ticaret bakanlığına ve tüketici haklarına başvur.Mahkemesiz halledebilirsin olayı.Buna benzer bir olay bir arkadaşımın başına gelmişti CASPER marka bir cihazda.Onlarda önce vermek istemediler muhatap olmadılar filan ama,sonra işte bakanlıkdan müfettiş gelince filan.Dilekçesini geri alması şartı ile sıfır cihaz verdiler.

beyaziklim01
03-11-2011, 00:09   |  #10  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011
Alıntı: karambol42  
Öncelikle geçmiş olsun diliyor ve verdiğin bilgiler için çok teşekkür ediyorum arkadaşım. Diğer arkadaşın dediği gibi bunun arkasını aramanı istiyorum bende açıkcası ve sonuçları burdan bize aktarmanı.
Ayrıca vereceğim adresede ilgili bölüme bir şikayet yazısı yazabilirsin emin ol sesini duyurabilirsin bence ordan umarım sorunun çözersin arkadaşım.

http://www.sikayetvar.com/
Burayada mesaj yazdım ama herhangi bir cevap gelmedi şikayetvar.com da lenovo açılan şikayetlerin hiçbirine cevap vermemiş göremedim ben

beyaziklim01
03-11-2011, 00:11   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011
Alıntı: mancukya  
Senin o makinayi acmaya hakkin yok madem böyle bir sey yaptin neden söylüyorsun. Suya düsürdügüm bir teli garanti kabul etmemisti ama acikca belirtilmis. 1 ay beklemiyecem diye belkide sana degistirilmesi gereken makinede acik kapi birakmissin bu Lenova degil hangi firma olursa olsun aynisini yapardi.
Ben burda cok iyi gördümki adamlar bir ürün aliyor ayni gece konu acip e calismiyor su bu calismiyorsa verin degistirsinler islerine gelmiyor beklemek yada yerine getirmek.
Su an icin hic bir hakli sebebiniz yok tüketici haklarindan bir dava acipta kazanma sansiniz olabilir. Oda zor bir ihtimal o etiketler falan o makinelere sadece süs icin konmuyor acilip kurcalanmadigi kontrol icin konuluyor makineyi hic acmadan sifir makine ile degisecek yada yada parasini alicaktiniz kusura bakmayin ama burada o sirketin hic bir hatasi yok.
Sırf canınız sıkıldı diye yazdınız sanırım bu mesajı. Yazmış olduğum mesajı ve ses kaydını ya dinleyip okumadınız yada yanlış anladınız.

Cihazı zaten 6 aydır kullanıyordum ve cihaz 4. ayda 1 kere aşırı ısıdan ve kapanmadan dolayı servise gitti ve tamir ettiler güyya geri gönderdiler.

2 ay sonrada cihaz duman atıp kapandı bunda benim ne suçum var???

beyaziklim01
03-11-2011, 00:15   |  #12  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011
Alıntı: Erşah  
Öncelikle geçmiş olsun diyorum. İkinci olarak size böyle bir sorun olmuş olabilir ama dayıma geçen sene İ7 740 QM işlemci , 1 GB HD5730 ekran kartı , 4 GB DDR3 RAM , 500GB Harddisk 'li bir modelini aldık.Şu ana kadar kesinlikle hiçbir sorun yaşamadık.Isınma oluyor.Yaptığım testlerde en fazla ısı 84 dereceye çıktı.Zalmanın 110 liralık bir soğutucusu vardı.Onu aldıktan sonra ısı 75 derecelere kadar düştü.
 Demek istediğim sizin başınıza gelmiş olmasına rağmen bütün malları kötüdür demek yanlış olur.Burada milleti yanlış yönlendirmenize gerek yok.Bu arada onları savunuyor falan değilim.Eğer sizin yerinizde olsaydım kesinlikle bütün hukuki yollara başvururdum.
                                                         İyi akşamlar...
Bilgisayar donanımsal ve performans olarak iyi tabiki, fakat ben cihazla alakalı bir sorun yaşadığımda müşteri hizmetlerinin bana karşı olan tavrı ve hiçbir bilgisi olmayan teknik elemanların cihazıma kullanıcı hatası demesi beni çıldırttı.

Burada anlatılmak istenen alacağınız cihaza dikkat edin müşteri hizmetlerinin lakayıt konuşmaları ve karşınızda muhattab bulamamanız cihazın değeri 10 ise 1 e düşürür. Çünki yaşıyacağınız en ufak bir sorunda cihazla baş başa kalıyorsunuz ve elektronik bir meselede işiniz şansa kalıyor.

Eğer 2 yıl garanti taahhütleri olmasa zaten bu olay bukadar uzamaz cihazımız yandı deyip sineye çekeriz.
Ama madem 2 yıl garantisi var hakkımız olanı istiyoruz onu alamıyoruz. Bütün sitem sinirim ızdırabım bu

dabbe1
03-11-2011, 00:25   |  #13  
dabbe1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
2,665 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
Alıntı: mancukya  
Senin o makinayi acmaya hakkin yok madem böyle bir sey yaptin neden söylüyorsun. Suya düsürdügüm bir teli garanti kabul etmemisti ama acikca belirtilmis. 1 ay beklemiyecem diye belkide sana degistirilmesi gereken makinede acik kapi birakmissin bu Lenova degil hangi firma olursa olsun aynisini yapardi.
Ben burda cok iyi gördümki adamlar bir ürün aliyor ayni gece konu acip e calismiyor su bu calismiyorsa verin degistirsinler islerine gelmiyor beklemek yada yerine getirmek.
Su an icin hic bir hakli sebebiniz yok tüketici haklarindan bir dava acipta kazanma sansiniz olabilir. Oda zor bir ihtimal o etiketler falan o makinelere sadece süs icin konmuyor acilip kurcalanmadigi kontrol icin konuluyor makineyi hic acmadan sifir makine ile degisecek yada yada parasini alicaktiniz kusura bakmayin ama burada o sirketin hic bir hatasi yok.
çok saçma ram takviyesi yada hdd değiştiremez mi? fanı temizleyemez mi?

XXDEMO
03-11-2011, 02:33   |  #14  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
78 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2011

Beko dan bir masa üstü pc almışım pc nin power gitti yenisini taktılar,anakartı değiştiler bi kuruş istemediler,Pc yi bozdum acamıyorum dedim,geldiler aldılar format atıp getirdiler,tek kuruş almadılar,mönitoru kısadevre yaptı 17' mönütoru aldılar 19' monitor verdiler.2 yıllık garantide adamlar bana zararına çalıştı.Anlamıyorum şansmıydı neyi.

Ama şunü biliyorum taksidini yatırdıgın çıhazın bolunca, o teknik servis garantiden bile kar elde etmeye çalışıyosa am.nı s.k.y.m böyle garantini.

ve nokia telefonumu yere düşürüp haporlörü bozuldugunda gene kuruş ödemeden,haporlörü,çizikli ekranı,kasasını değişmişlerdi.Yanlış anlamayın nekadar ballı g.tüm var demiyorum.Yapam yapıyor diyorum.

Elinden geleni ardına koyma.

Recebow
03-11-2011, 03:29   |  #15  
Recebow avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
550 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Geçmiş olsun benim tavsiyem yarın kaymakamlığa git tüketici hakem heyeti var oraya başvur çözüm alamazsan dava aç kazanırsın , problemin ne olduğu kesin bir dille açıklayamıyor sadece varsayımlar yapıyor.

beyaziklim01
03-11-2011, 10:59   |  #16  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011
Alıntı: hellino  
Geçmiş olsun benim tavsiyem yarın kaymakamlığa git tüketici hakem heyeti var oraya başvur çözüm alamazsan dava aç kazanırsın , problemin ne olduğu kesin bir dille açıklayamıyor sadece varsayımlar yapıyor.
kaymakamlık 1050 tl nin üstündeki ürünlere bakmıyor seni direk tüketici mahkemesine gönderiyoır dava açman için.

hsnkaya
03-11-2011, 11:21   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
15 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

gerçekten sakat bi durum,,burda markanın kalitesini tartışmak saçma çünkü sonuçta elektronik cihaz ve ne olacağını asla bilemezsiniz ama teknik servisle geçen kayıt konuşması gerçekten üzücü,kesin bişey söylenmiyo ve sorumluluk kabul edilmiyo,böyle şeylerin üstesinden gelmek için tek çare hakların aranması bence....

dasti
03-11-2011, 11:41   |  #18  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

tüketici haklarına git davanı aç dilekçeni yaz masrafta kaçınma bu işin peşinde koş her türlü haklısın kardeşim sen böyle bir gerizekalılık olamaz. Bilgisayar durup dururken kapanınca senin suçun nedir ? Arkadaşlarında dediği gibi çağrı merkezi firmaları bakıyordur bu işlere orada da insanlar kafalarına göre hareket ediyorlar birkaç detaya göre. 

Facebook sayfalarında da yaz onlar bu yazıyı kaldırmadan print screen yap kaldırınca da print screen yap rezilliklerini müşterileri görmesin diye kaldırabilirler yazıyı. Bu işin peşini bırakma tekrar her türlü davayı kazanırsın kardeş.

Geçmiş olsun.

black_flood
03-11-2011, 13:59   |  #19  
black_flood avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 152
5,190 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006
Alıntı: XXDEMO  
Beko dan bir masa üstü pc almışım pc nin power gitti yenisini taktılar,anakartı değiştiler bi kuruş istemediler,Pc yi bozdum acamıyorum dedim,geldiler aldılar format atıp getirdiler,tek kuruş almadılar,mönitoru kısadevre yaptı 17' mönütoru aldılar 19' monitor verdiler.2 yıllık garantide adamlar bana zararına çalıştı.Anlamıyorum şansmıydı neyi.

Ama şunü biliyorum taksidini yatırdıgın çıhazın bolunca, o teknik servis garantiden bile kar elde etmeye çalışıyosa am.nı s.k.y.m böyle garantini.

ve nokia telefonumu yere düşürüp haporlörü bozuldugunda gene kuruş ödemeden,haporlörü,çizikli ekranı,kasasını değişmişlerdi.Yanlış anlamayın nekadar ballı g.tüm var demiyorum.Yapam yapıyor diyorum.

Elinden geleni ardına koyma.

Tam olarak şans değil arkadaşım senin durumun. yaklaşık 3 sene önce vestel türkiyenin en iyden daha öte servis anlayışı ve teknik desteğine sahipti.

şöyle söyleyim vestel marka pc yada dizüstü sisteminiz var sorun oldu ve ana merkeze gitmesi lazım garanti kapsamındaki ürünü merkeze gönderirken içindeki bilgileri aynı özelliklerde yada 1 üst modeli olan sisteme aktarıp teslim ediyorlardı. ürün garantiden geldiğinde geçici verdikleri sistemi geri alıyorlardı fakat tek şart ile sattıkları masaüstü sistemlerde kullanıcının ups kullanması şartı ile elektrik tabanlı bir sorun olursa muadil pc' ninde parasını ödeme durumu doğuyordu.

şimdi ise o servis anlayışından malesef eser yok. yani her sene aynı teknik personel ve servis anlayışını bulmak imkansız firmalarda.

lenovo çok soğuk bir firma zaten. birde şu bilerek bozuk patlak anakartlar üretip kullanmıyormu hp, lenovo,arçelik fıtık ediyorlar beni. amd yada intel farketmiyor anakartlardaki çip arızaları nedeni ile çoğu kişinin canı sıkılıyor. sorsan aşırı ısınıyor sistem ondan oluyor diyorlar peki bu noktada bir dur demek lazım aynı sorunu ben amd işlemcili toshiba pc' dede yaşadım ve çip komple değiştirildi üzerinden 4 sene geçti tık yok ürünü aldıktan 4 ay sonra çip sorunu baş göstermişti.

adamlar yapmak istemiyorlar özelliklen çok düşük kalite işçilik kullanıyor bozulsun yerine yenileri satılsın. kazara garanti süresinin başında bu sorunlar gerçekleşirse ve kabul ederse üretici o zaman işte mecbur kalıyor yeni muadil olmayan parça ile değiştirmeye.

beyaziklim01
03-11-2011, 16:22   |  #20  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

Evet arkadaşlar sonuç olarak LENOVO'dan cihazımı garantili olarak işlem gördürecekler.

Ulusal bir gazetenin genel merkezini aradım onlarada başımdan geçen olayları anlattım.
Daha sonra benden durumun özeti ile alakalı bir mail istediler onuda gönderdim.

Lenovo türkiye ofisinin telefonunuda yazdım Lenovo türkiye ofisini aramışlar böyle bir kullanıcınız var ve bizim gazete okurumuz. Durumu bundan bundan ibaret elinde ve elimizde evraklarda var siz işleminizi kontrol etmezseniz bu haberi yayınlamak zorunda kalacağız demiş.

2-3 saat sonrada beni aradılar Lenovo türkiye ofisinden. Cihazınızı tekrardan kontrol ettik Lenovo türkiye ofisinden gelen bir telefonla ve cihazınızı garanti kapsamı içerisinde işleme sokup ana kartını değiştireceğiz ve çalışır vaziyette size göndereceğiz dediler.

Erşah
04-11-2011, 20:53   |  #21  
Erşah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
2,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Ya bu Türkiye'de işler seve seve gitmezse s.ke s.ke gidiyor .... E İnşallah yaparlar. Merakla bekliyorum haberinizi...

mancınık
04-11-2011, 21:34   |  #22  
mancınık avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
726 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

hangi ulusal gazete bu

xprens123
05-11-2011, 00:28   |  #23  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
21 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Helal olsun kaç günden beri bakıyorum gelişme varmı diye ? sonuç ne oldu yazarsanız iyi olur

orkan.akgun
05-11-2011, 17:21   |  #24  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
74 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

hocam akıl vermek gibi olmasın ama o

1) pc de 1 yıl içerisinde 4 veya 4 ten fazla parça degiştirilmiş ise o pc kesinlikle degiştirilmelidir veya para iadesi yapılmalıdır.....eminimki size bunu servis söylemeyecektir ısrarla diretiniz.olmadı sanayi bakanlıgına kadar bu işi götürebilirsiniz......

2)tamir süresi 20 gündür 2 ay yazmışsınız eger sizin pc yi servise verdiginiz tarih ile servisten pc nizin elinize geldigi süre 20 gün ise direk degişim veya para iadesi talep edebilirsiniz  

SERVİS SÜRESİ 30 GÜN DEGİLDİR. YASAL SÜRE 20 GÜNDÜR SERVİSİNİZE KESİNLİKLE GÜVENMEYİN HAKLARINIZI ARAŞTIRIN.EGER BU OLAYLAR 1 YIL İÇERİSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİYSE PC Nİ YAPTIRTMA KESİNLİKLE PARA İADESİ İÇİN ZORLA DERİM hiç bir zaman sizepara paraiadesi veya ürün degişimi teklif ederek hatalarını kabul etmezler benden size tavsiye eger vaktiniz var ise bu işin peşini bırakmayın.şahsen benimde başıma bu olaylar geldi 3 ay ugraştım evime 2 ay 100 tl civarı telefon faturası geldi ama paramı bayramdan sonra alıcagım paraiadesi yapmamak veya ürün degişimi yapmamak için olayları kılıftan kılıfa sokarlar vede utanmadan ısrarla sizin ile ugraşırlar yasal olarak haklı olsanız bile..ve bunu yapan dünyaca ünlü HP Firması malesef yargı sürecinin yavaşlıgından ve ülkemiz insanının bu agır prosedürlere boyun egmesi sebebiyle bu tür insaanların zaaflarını kullanıyorlar.işin acı tarafı sadece hp degil tüm elektronik aletlerde bu oyunu tüketicilere oynayan firmalarda bu işin farkında ve malesef bence burasının türkiye oldugunu bildikleri için bu kadar rahatlar ve umursuzlar....

Son Düzenleme: orkan.akgun ~ 05 Kasım 2011 17:35
Tekno_Loji
05-11-2011, 17:48   |  #25  
Tekno_Loji avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
1,677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

Yalnız 20 gün değil 20 iş günü (pazar günlerini saymıyorsun) Toplamda 23-24 gün ediyor. Eğer bir sonuç elde edemiyorsan tüketici haklarına başvur.