klasöre şifre koymak???

bnbn
01-11-2007, 20:25   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
113 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

Bu Win'de Klasöre Şifre koyma olayı var mı? Bi program falan gereklimi yoksa biz kendimiz yapabiliyormuyuz? Normal word falan gibi belgelere şifre konuluyor fakat ben onu istemiyorum.. Oluşturduğum Klasörde şifre istiyorum bu mümkün mü acaba??

OnnuuR
01-11-2007, 20:48   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,668 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

folder lock programı ile istediğin klasörü şifreleyebilirsin zara da vermez:

Son Düzenleme: OnnuuR ~ 01 Kasım 2007 20:51
Banned
01-11-2007, 21:04   |  #3  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
265 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007
bnbn
Bu Win'de Klasöre Şifre koyma olayı var mı? Bi program falan gereklimi yoksa biz kendimiz yapabiliyormuyuz? Normal word falan gibi belgelere şifre konuluyor fakat ben onu istemiyorum.. Oluşturduğum Klasörde şifre istiyorum bu mümkün mü acaba??
ben sana önermiştim ama sen gene konu acmısın neyse istediğini bulursun inş..

bnbn
01-11-2007, 21:15   |  #4  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
113 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

teşekkürler...Senin dediğini yaptım zaten indirdim o programı... Ama belki programsız halini bilen vardır diye açtım... Daha yanıt gelmedi bekliyorum:))Ayrıca gönderdiğin link için teşekkür ederim. İyi akşamlar

Banned
01-11-2007, 21:21   |  #5  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
265 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

ben googleden arastırmıstım ama olmuyo işte :)))

bnbn
01-11-2007, 21:24   |  #6  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
113 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

:))

matrax551
02-11-2007, 18:37   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
801 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

bunun için konu açmıştım.klasör görünmez oluyo ama üzerine tıkladığın zaman açılıyo.aşağıda maddeler halinde anlattım.gerçi proğramların boyutuda küçük oluyo proğramlı olsa noolacak ki.


1.Dosyalarınızı Saklamak İçin En Güvenli Yer Olan Bi Yeri Seçin ….Ve Klasör Oluşturun ...

2.Klasörün Üstünde Sağ Tuş Tıklayarak Ad Değiştir Yada F2 Yapınız …

3.Yapacağımız ( Alt + 0160 ) Alt Tuşuna Basılı Tutarak 0160 ı Girin Ve Parmaklarınızı En Son Alt Tuşundan Çekin …
4.Bundan Sonraki Klasör Simgesinin Değiştirmek Klasörün Üstünde Sağ Tuş Yaparak Özellikler -- Üstten Özelleştir – Simge Değiştir Deyip sol tuşla Boş Bir Yeri Seçin
5.Sayfada Üstüne Tıklamadığın Sürece Orada Klasörün Olup Olmadaığını Asla Bilemezsiniz ………..

6.Sadece Üstünü Seçili Hale Getirerek Belli Edebilirsiniz Klasörün Orada Olduğunu ...

Son Düzenleme: matrax551 ~ 02 Kasım 2007 18:41
bnbn
02-11-2007, 21:49   |  #8  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
113 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

teşekkürlerr....

terranecy
02-11-2007, 23:33   |  #9  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

pc security diye harika bi program var.tavsiye ederim.mail adresi verirsen yollayım

haqan35
17-11-2008, 15:11   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

iyi ama yenile fln dediğinde belli oluyoo.. nese yinede ii paylaşm için saol:))