CHIP Forum
Haber
İnceleme
Makale
CHIP TV
Galeri
Kategoriler
Forum
Canlı Yayın
11
Konu Seçenekleri

Sese Duyarlı Şerit Led Nasıl Yapılır?

Üye
UID
215976
Mesaj
587
Kayıt
13 Haz 2011

Kişisel Sayfası
Engelle

08 Eyl 2011 23:06     #1
Arkadaşlar başlıkda da yazdığım gibi sese duyarlı şerit led yapmak istiyorum.Youtube da videoları izlerken hoşuma gitti.Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Son düzenleme: Andaç Işık ~ 09 Eyl 2011 17:30
 
Bildir
Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
196144
Mesaj
223
Kayıt
22 Eki 2010

Kişisel Sayfası
Engelle

09 Eyl 2011 01:44     #2
Dj Blend İzledin değilmi ? :)
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
210287
Mesaj
361
Kayıt
19 Mar 2011

Kişisel Sayfası
Engelle

09 Eyl 2011 01:45     #3
ses sıstemının hoparlorlerlerınden bırınn yerıne onu tak sıstemın gucluyse sarkıda bass vurdukca oda yanıp sonecektır guzel oluyor bnm odada var dısko gıbı
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
196144
Mesaj
223
Kayıt
22 Eki 2010

Kişisel Sayfası
Engelle

09 Eyl 2011 01:45     #4
Benim kuzende var ondan. ritime göre ışık artıp azalıyo. =)
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
215976
Mesaj
587
Kayıt
13 Haz 2011

Kişisel Sayfası
Engelle

09 Eyl 2011 15:26     #5
mr_yamyam 09 Eyl 2011 06:52
http://320volt.com/vu-metre-devreleri/
Aha burda
 120 led li PPM istersen şemasını da verebilirim.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=5P1fNMrfxMo
 Aynı entegre ile spectrum analizer bile yapabilirsin
Hocam çok teşekkürler ben basit bi şema buldum böyle yapsam bi aksilik olmaz demi şemayı veriyim;
Ayrıca 12v adaptörle sorun çıkmaz diye düşünüyorum.



Birde şemadakilerin yerine aşağıdaki fotodaki şeritlerde olur mu?
 
Son düzenleme: BekleGeliyorum ~ 09 Eyl 2011 15:30
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
147473
Mesaj
3301
Kayıt
29 Ağu 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

10 Eyl 2011 10:35     #6
Birde mr_yamyam abinin de dediği gibi ledin güçlü yanması gerekir.Onun için kullancağın led sayısına göre direnç de almak gerekebilir.Gerisinde verdiğin şema işe yarar (:
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
197807
Mesaj
1569
Kayıt
07 Kas 2010

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

19 May 2012 01:15     #7
BekleGeliyorum 09 Eyl 2011 15:26
Hocam çok teşekkürler ben basit bi şema buldum böyle yapsam bi aksilik olmaz demi şemayı veriyim;
Ayrıca 12v adaptörle sorun çıkmaz diye düşünüyorum.



Birde şemadakilerin yerine aşağıdaki fotodaki şeritlerde olur mu?
olr şerit let zaten 12 V olt :D
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
241894
Mesaj
1
Kayıt
23 Ağu 2012

Kişisel Sayfası
Engelle

23 Ağu 2012 13:33     #8
slm bu çok renkli şerit led müzik çalınca olur mu? Yoksa tek renkli daha mı iyi olur? Bide TV güç kaynagından olur mu şerit led

ben buraya da üyeyim ama oguz-mestanlar@hotmail.com adresine de cevap yollarmısınız 

mutlaka cevap bekliyorum
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
254439
Mesaj
1
Kayıt
29 May 2013

Kişisel Sayfası
Engelle

29 May 2013 23:34     #9
ARKDASLAR ACİL YARDIM İSTİYORUM BU KONUDA.
LED VAR BİDE LED ŞERİT TRAFOSU SESE DUYARLI YAPICAM BİRİ MESAJ ATSIN
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
11