Samsung 46H 7000 Bulutlanma sorunu...

T_u_r_k
26-09-2014, 14:33   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2014

SAMSUNG 46H 7000 LED TV BULUTLANMA-IŞIK SIZMASI SORUNUM VE TEKNİK DESTEK ELEMANIYLA YAŞADIĞIM REZALET ...

13.09.2014 tarihinde Ümraniye evkur'dan Samsung 46H 7000 Led tv aldım,Dün , 22.09.2014 , 18:30 civarında,6 gün boyunca aramalarım neticesinde,Samsung 46H 7000 Led tv'min bulutlanma ve ışık sızması sorunu ile şikayetim için:,
Samsung merkezden Beytullah Ay isimli servis elemanı geldi,efendi bir çocuğa benziyordu...Samsung 46H 7000 led tv'im odamda olduğu için,odama girdik ve ben hemen panjurları ve odamın kapısını kapatıp,odayı full karanlık hale getirip,kapkaranlık bir ortamda,bulutlanma ve ışık sızmasının ispatı için çektiğim videoyu gösterdim,gösterir göstermez ''evet'' diyerek onayladı,daha sonra tv'yi açtık, orada da kendi gözleriyle gördü ve kendisi de , ''bulutlanma ve ışık sızması'' olduğunu kabul etti ve Samsung'un bunu bir hata olarak görmediğini'' söyledi ve ardından da:, '' tv mi duvara askı aparatıyla duvara astığımdan,samsung'un ipli aparatından kullansaydım,böyle bir sorunla karşılaşmayacağımdan bahsetti''...Ben de kendisine :, ''televizyonu kurmaya gelen ilk servisin,zaten vidaların eksik olmasından dolayı duvara monte edemediğini,bu sırada bulutlanmayı fark ettiğimi,televizyon belli bir süre ayağı ile kullandığımı,ve zaten televizyonu duvara asmadan,ayaklı halde izlerken bu hatayı fark edip,samsung'a bildirdiğimi,daha sonra gelen ikinci samsung yetkili servisinin tv'nin ayağını söküp ,duvara monte ettiğini ve kendilerine de bulutlanmayı gösterdiğimi söyledim ve ne evkur'da satışı yapan samsung satış elemanının,ne samsung müşteri hizmetlerinle görüşmelerimde,ne gelen 2 samsung servisinin bana duvara ipli aparatla duvara asın gibi bir ibarede bulunmadıklarını söyledim,zaten duvar askı aparatını da monte edenin samsung yetkili servisi olduğunu tekrar belirttim ...
Tv izlerkenki görüntü kalitesi ve media player'ımda blu-ray film izlememdeki görüntünün kalitesizliğinden de şikayetçi olduğum için,onlarında kontrolünü yaptı...Dıgıturk hd kutusu kullanıyorum ve bu da samsung led tv alana 1 yıllık dıgıturk aboneliği hediye kampanyasından yararlandığım bir hizmet... Tv'nin servis menüsüne girip,upgrade işlemini başlattı ve yaklaşık 15dk sürdü bu işlem...Daha sonra normal kanalları ve hd kanalları inceledikten sonra,''tv nin normal gösterdiğini söyledi'',ben de kendisine:, ''daha evvel 400Hz sony ve phılıps led tv kullandığımı,ve bu tv'lerin görüntü ve media player deneyimlerinin çok çok daha kaliteli olduğunu,bu led tv'nin 800Hz olmasına karşın,çok kalitesiz bir görüntüsü olduğunu'' belirtince,'' dıgıturk kutunuz 1080 değil dedi ve dıgıturk menüsüne girince gördü ki 1080,şaşırdı ve bu sefer de daha iyi başka dıgıturk kutuları olduğundan bahsetti?,gerçekten komik duruma düşmüştü...
İş Phılıps marka media player'ımda blu-ray film kalitesini test etmeye geldi:,koyduğum 1-2 filmin kalitesini beğenmedi beyefendi,değişik blu-ray filmler koydum ve görüntünün normal olduğunu söyledi,oysa ki görüntü kalitesi,film blu-ray olmasına karşın,vcd ve dandik çekilmiş,düşük kaliteli dvd kalitesindeydi...
Kendisine ne mezunu olduğunu sorduğumda,elektronik mezunu olduğunu belirtti,tv konusunda herhangi bir eğitim ve yurtdışı semineri deneyimi yaşayıp yaşamadığını sorduğumda ise:,''hayır ''cevabını verdi... Bu tv'nin görüntü kalitesinin kararını neye göre verdiğini ve daha evvel başka marka tv'lerde deneyimi olup olmadığını,kıyaslamayı neye göre yaptığını sorduğumda ise:,samsung'dan başka bir yerde deneyimi olmadığını ve evinde de samsung tv kullandığını belirtti...Gerçekten trajikomik?...
Kendisinin taraflı ve samsung firmasının lehine ve savunur şeklinde konuşmalarını uzatmaması gerektiğini ve rapor tutmasını söyledim,hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağımı belirttim...
Servis tutanağını tutup önüme getirdiğinde,ben de kendi görüşlerimi yazmak istediğimi belirttim,önce olmaz dedi,sonra kabul etti, ''servis elemanının yeterli bilgiye sahip olmadığını ''ekledim,onun tuttuğu raporun yanına,kağıdı eline alır almaz sinirlendi ve nereden bu kanıya vardığımı,böyle bir şey yazamıyacağımı,sadece kendi görüşlerinin olması gerektiğini,benim kendisinden şikayetim varsa,müşteri hizmetlerini arayarak bildirmem gerektiğini söyledi,ben de buna hakkım olduğunu söyledim ve istemeye istemeye kabul etti,yazdığı raporda :, ''tv'de bulutlanma olduğunu,fakat tv'de herhangi bir sorun olmadığını'' yazdığını okudum...Tam servis tutanağını imzalayacaktım ki:,baktım yazıları kargacık burgacık ve anlaşılır değil,bana vereceği ve mahkemeye sunacağım arka kopyasına geçmemiş,yeni servis tutanağı tutmasını,bu servis tutanağının bana vereceği kopyasının okunulacak gibi olmadığını belirttim,ağız bükerek ve suratını asarak yeni form almak için,sitemizin içindeki otoparka arabalarına gittiler,aradan 20dk geçti,bekle bekle ortada yoklar, gelmemeleri üzerine,otoparka çıktım,baktım ki,arabada sigara içiyor ve telefonla konuşuyor,ben yanlarına gidince formu eline alıp,daha yeni doldurmaya başladı,ve özel bir telefon görüşmesi yapacağını,yanında beklemememi söyledi,ben de eve girip beklemeye başladım,15dk daha geçti,hala ortada yoklar,telefonunu aradım ve geç olduğunu yemek yiyeceğimizi belirterek ,artık gelmesi gerektiğini söyledim...
Elinde yeni servis tutanağı ile geldi,servis tutanağını okuduğumda,benim bulutlanmadan şikayeçi olduğumu yazmıştı sadece,ben de madem servis raporu tutuyorsun,kendi görüşlerini de yazması gerektiğini söyledim,ilk rapordaki gibi,madem bir tespit yapmaya geldin,görüşlerini belirt o zaman dediğimde ise,''hayır'' diye cevapladı ve bu sefer rapora benim görüşlerimi yazmama da izin vermeyeceğini ve böyle imzalamam gerektiğini söyledi benle tartışarak,ben de imzalamıyacağımı söyledim ve gitti,bütün bu olaylar 86 yaşındaki anneannem önünde oldu ve kadının ağzı açık kaldı servis elemanının bu tutumu karşısında?...
Gelelim sonuca:, Samsung gibi bir firmanın,''kalifiye,bir dünya görüşü,deneyimi ve teknik bilgisi olmayan bu tarz elemanlar çalıştırması ve bu elemanları bilinçli müşteriye yollaması,içler acısı gerçekten,dünyadan ve teknolojiden haberi yok elemanlarının...
Samsung firmasının ekrandaki beyaz lekeleri ve ışık süzmelerini-bulutlanmayı hata kabul etmemesi ise başka bir ayıp!!!...O zaman her firma hatalı ürününe biz bunu hata kabul etmiyoruz desin işin içinden çıksın:,telefon aldık örneğin,ekran bozuk çıktı-marketten süt ya da peynir aldık,kokmuş ve bozulmuş çıktı-kıyafet aldık,defolu ve yırtık,üretim hatalı çıktı-bankadan para çektik,parayı eksik ya da yırtık verdi vs vs,bunlar kabul edilebilir mi?:),her firma kafasına ve kendi çıkarlarına göre kurallar koysun...
Nihayetinde Samsung Türkiye merkeze,yurtdışı genel merkezine bütün bu yazdıklarımı ileteceğim ve her foruma da bu yazımı koyup,tüketici mahkemesine başvuracağım,lütfen bu tarz bir olay yaşayan varsa ve cihazını değiştirmişlerse,bana mesaj yazsın,iletişime geçmek istiyorum...
Ayıplı samsung led tv'min youtube linki: http://www.youtube.com/watch?v=IEIcgNigVu4
Lütfen tam ekranda ve 1080p HD izleyin...

*** Bu videoda da bulutlanmanın daha da arttığını görebilirsiniz: http://www.youtube.com/watch?v=Sskz7jgCsm8



Samsung 46H7000 Bulutlanma ve ışık sızması sorunu...

Samsung 46H7000 aldım,alacağıma da pişman oldum,güya 800Hz,daha evvel 400Hz sony kullanıyordum,mükemmeldi görüntü,1 haftalık tv,bulutlanma ve ışık sızması var,normal kanallar çamur...

T_u_r_k
26-09-2014, 14:34   |  #2  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2014

Evettt,samsung ile uzun telefon görüşmelerim ve bana giren telefon paralarından sonra,samsung müşteri hizmetlerinde görüştüğüm ve bana şikayet bölümünün başı olduğunu söyleyen Gülşah hanım,Samsung 46H 7000 Led Tv min bulutlanma ve ışık sızması sorunu için ve bunun bir arıza olup olmadığını tespit etmek için,ataşehir servisi ataser elektronikten Ahmet beyi yolladı bu sefer de...Dünkü konuşmamızda mutlaka Samsung genel müdürlükten beni mutlaka arayacaklarını söylemişti,ama yalan söylemiş tabi,her müşteri hizmetlerinde çalışan ve soru sorduğunda robot gibi aynı şeyi tekrarlayan samsung müşteri temsilcileri gibi......Samsun ataşehir servisinden gelen Ahmet bey efendi ve samimi bir insan...

Tv'ye baktı,kontrol etti, ''evet bulutlanma var,ama bu bulutlanmayı firma ayıplı mal olarak görmez,bütün led'lerde var çünkü '' dedi...

'' Peki bu normal mi?,samsung sizin raporunuza göre değişim veya para iadesi yapacak'' diye sorduğumda ise:, ''aramızda kalacak ama bu söylediklerim '' dedi ve devam eti:, '' normal değil tabi ama şimdi ben buna doğrusunu yazıp,değişim raporu tutsam,size yenisi gelse,sizinkisi de samsung ana merkeze gidip incelense,bu tv bulutlanmadan niye geri geldi,bunun iade raporunu kim yazdı,gelsin bakayım derler '' ve sizin tv yi bana kakalarlar ve parasını da benden alırlar ''dedi...

''E ne yapacağız'' dediğimde ise ,boynunu büktü...

Yani anlayacağınız,adamın üstüne kalmasın diye ben ben ayıplı ve bulutlanmayı kullanacağım...

*** Türkiye'deki servislerin niye değişim yapmadığı ve Samsung Türkiye Electronics'in oyunu da böylece yetkili bir servisin ağzından itiraf olarak çıktı,değişim yazmıyorlar,çünkü Samsung Türkiye değişim yazmayacaksınız çok büyük bir şey olmadıkça,yaparsanız,parasını sizden alırım diyormuş açıkçası servislerine... ***

Bunları bu foruma buraya niye yazdım?çünkü:,samsung'un değişim yapmayacağı ataşehir samsung servisi Ahmet bey'in anlattıkları ve itirafı doğrultusunda belli oldu...Samsung müşteri hizmetleri beni aradığında,'' gelen servisin tuttuğu rapor doğrultusunda,tv nizde bir arıza görülmemiştir'' diyecekJ...Ben de bu yazdığım yazıyı ve tarihini Samsung'a açtığım davada,tüketici mahkemesinin sayın hakimlere sunacağım ve samsung'un yarın ya da öbür gün beni arayarak bu cümleleri bana kurduğunda,daha ne söyleneceğini bilmeden sonucu nasıl bildiğimi ispatlayacağımJ...