Ürün Çekiminde Trendler

rephotograph
19-04-2016, 12:03   |  #1  
rephotograph avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2016

Ürün Çekimi'nin Önemine Dair

Reklamın en can alıcı noktasını oluşturan “ürün“, en çok karşılaşılan reklam konusudur. Gazetelerde, televizyonlarda, sosyal medya kanallarında, dijital mecralarda, hatta trafikte ürünün reklamı ile giydirilmiş otobüslerde karşımıza çıkmaktadır. Çoğunlukla farklı sektörlere ait perakende ve hizmet sektörleri tarafından kullanılmaktadır. En sık reklamı yapılan ürünler temel ihtiyaç olan yiyecek ve içecek ürün reklamlarıdır. Bunun dışında sayısız sektöre ait ürün reklamı ile günde farkında olarak ya da olmayarak onlarca hatta yüzlerce kez karşılaşırız. Ürün çekimisadece son kullanıcıya hitap eden sektörlerden oluşmaz. Kapsamında olabilecek çekimlere bakarsak eğer ürünlerin ilk aşamalarını oluşturan tarım ürünleri çekimi, maden sanayi çekimi, imalat sanayi çekimi gibi hammaddeyi işleyen sanayi ürünlerinin çekimi bu kapsama girer. Üreticiden üreticiye ( Business2Business ) şeklinde yer değiştirecek ürünlerin de tanıtım ve reklamı önemlidir. Daha çok son kullanıcı ya da tüketici olan topluluklara hitap eden sektörler için de hazır giyim çekimi, gıda çekimi, elektrikli alet-ürün çekimi, elektronik ürün çekimi, hızlı tüketim çekimi, yiyecek içecek çekimi profesyonel fotoğrafçılık ve reklamcılığın en çok ihtiyaç duyulduğu alanlardır.

Crea If Fotoğraf Ajansıürün reklamı projeleri konusunda içinde olduğu projelerin verdiği tecrübe ile vizyonunu ve yeteneğini birçok sektörün ürün çekimlerine yansıtmıştır. Gelecek projeler için de bu tecrübesi ve iş disiplini ile hizmetinizde olacaktır.

notdefterinet
28-06-2016, 17:17   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

e-ticaretin kalbidir, müşteriye dokunduğumuz tek yerdir.