CHIP Forum
Haber
İnceleme
Makale
CHIP TV
Galeri
Kategoriler
Forum
Canlı Yayın
Konu Seçenekleri

videoyu mp4 ten mp3 formatına nasıl çeviririm..

Üye
UID
52011
Mesaj
131
Kayıt
09 Ağu 2007

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Şub 2009 12:42     #1
slm arkadaşlar bir arkadaşımdan video kamera aldım çekimleri yaptım fakat mp4 olarak kaydettiği için bunları evdeki dvd de izleyemiyorum..
bana acil mp4 video formatını mp3 video programına çevirmek için program lazım..
internette çok aradım fakat ücretsiz yada video dosyalarını çeviren program bulamadım..
ya müzikleri çeviren veya mp4 videosundaki sadece sesleri çeviren programlar vardı. fakat bana mp4 video yu mp3 videoya çeviren lazım..
VİSTA yı destekleyen ve ücretsiz olan bir program önere bilirmisiniz??
 
Son düzenleme: Serkan Karadaş ~ 21 Şub 2009 01:18
 
Bildir
Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
69976
Mesaj
127
Kayıt
18 Nis 2008

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Şub 2009 12:48     #2
Hocam öncelikle şunu sorayım sana.. bu konunun windows7 ile alakası ne :) yani win7 alanında sen program arıyosun..

İkinci olarakda şunu söyleyeyim sana: Format Factory denen ücretsiz programı dene.. Memnun kalacaksın..

Kolay gelsin
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
92206
Mesaj
525
Kayıt
12 Eki 2008

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Şub 2009 12:52     #3
FormatFactory

Her türlü medya dosyasını her türlü medya dosyasına dönüştürebileceğin şahane bir yazılım. Vista ve 7'de çalışıyor.
 
Son düzenleme: D o ğ a n ~ 20 Şub 2009 17:06
 
Teşekkür edenler: erennt
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
52011
Mesaj
131
Kayıt
09 Ağu 2007

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Şub 2009 13:01     #4
ya haklısınız arkadaşlar ama ben buraya yazmadım
nasıl olduğunu anlmadım ama yeni konuyu buraya atmış :(((
şimdi dediğiniz programı arıyorum
umarım işe yarar :)) ve teşekkürler
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
52011
Mesaj
131
Kayıt
09 Ağu 2007

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Şub 2009 13:20     #5
arkadaşlar programı indirdim gerçekten güzel ama
mp 3 video formatına çevirme yapmıyor.
ses dosyalarını yapıyor ama tümünü mp3 video diye bişey bulamadım :(((
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
69976
Mesaj
127
Kayıt
18 Nis 2008

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Şub 2009 13:38     #6
:) hocam iyisin güzelsin hoşsunda bu mp3 video formatıda ne olaki :) yani onca dosya formatı duydum ama bunu ilk defa duyuyorum.
sen elindeki mp4 formatındaki görüntü dosyasını evindeki dvd nin özelliklerine göre başka bir formata çevir. öncelikle senin evdeki dvd hangi formatları oynatabiliyor ? dvd nin ön paneline bakarsan orada yazıyodur büyük ihtimalle.
avi - mov - mpeg - divx - xvid - bunlardan birisini illaki destekliyodur cihazın. sende ona göre dönüştürme yapıver işte..

Bu arada MP3 (Mpeg-1 Audio Layer 3) ses dosyalarını, ses kalitesi korunmak şartı ile, orjinal dosya boyutunun 1/20 'si oranında sıkıştırmaya olanak sağlayan bir teknoloji standartıdır.
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
UID
52011
Mesaj
131
Kayıt
09 Ağu 2007

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Şub 2009 22:31     #7
işte cahil olunca böle oluyor hocam ya :)))
çaktım şimdi durumu eyvallah
ya ben ne bilem anlamıyorumki mp4 video formatı varsa mp3 video formatıda vardır die genelleme yaptım :)
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
108736
Mesaj
12
Kayıt
05 Şub 2009

Kişisel Sayfası
Engelle

20 Şub 2009 00:54     #8
total video converter programını tavsiye ederim .
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
87704
Mesaj
1
Kayıt
12 Eyl 2008

Kişisel Sayfası
Engelle

20 Şub 2009 16:05     #9
converttodvd diye çok basit arayüzü olan Türkçe dil desteğide olan bir program var. yapman gereken sürükle ve bırak. istediğin şekilde DVD menüsüde oluşturabiliyorsun.ayrıca uyumlu altyazıda varsa onuda ekleyebiliyorsun, ses izi varsa ekleyebiliyorsun. ben 1.4 GB bir divx'i yaklaşık olarak 15-20 dk içerisinde çevirebiliyorum. tavsiye ederim
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
257526
Mesaj
2
Kayıt
20 Ağu 2013

Kişisel Sayfası
Engelle

20 Ağu 2013 23:31     #10
youtube den indirdiğim videoları cd ye çekmek için mp3 formatına nasıl çevirebilirim?
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla