CHIP Forum
Haber
İnceleme
Makale
CHIP TV
Galeri
Kategoriler
Forum
Canlı Yayın
Konu Seçenekleri

Windows 7 Açılırken Kasıyo

Bu konu başlığı kilitlenmiştir. Yanıt gönderemezsiniz.
Üye
UID
144326
Mesaj
1232
Kayıt
31 Tem 2009

Kişisel Sayfası
Engelle

03 Kas 2009 19:01     #1
Windows 7 32-bit'i birkaç gün önce indirdim. İlk başlarda sorun yoktu ama sonralarda Windows 7 önyükleme yaparken renkli daireler birleşirken arada takılıp 3sn falan sonra devam ediyo. Sonra biraz daha gidip 1sn takılıyo. Böyle garip şeyler oluyo. Bilgisayar açılınca da Windows oturum açma sesi takıla takıla geliyo cızırtılı gibi biraz. Sonra bilgisayarı açınca hepsi düzeliyo seslere falan giriyorum takılma yok. Bilgisayarda TuneUp Utilities 2010, CCleaner, Batman Arkham Asylum, Devil May Cry 4, NFS Carbon, Prototype, Avira Antivirüs Free Personal gibi programlar yüklü. Hepsini yazmadım ama fazla oldu :). Sistemime de profilimden bakabilirsiniz. Neden olduğu hakkında bilginiz varmı? Aynısı olan varmı? Teşekkürler...
 
Üye
UID
144326
Mesaj
1232
Kayıt
31 Tem 2009

Kişisel Sayfası
Engelle

03 Kas 2009 19:08     #2
Yani ne yapmalıyım :)
 
Üye
UID
144704
Mesaj
2061
Kayıt
04 Ağu 2009

Kişisel Sayfası
Engelle

03 Kas 2009 20:02     #3
bendede windows 7 64 bit yüklü deneme süremin bitmesine 77 gün kaldı ama açılırken çok kasıyor birde gta4'ün rockstar games isimli bir programı açılıyor msconfig den 3-4 defa kapatmama rağmen hala açılıyor bunu nasıl kapatabilirim?
 
Üye
REP: 1773, 4,00
UID
117983
Mesaj
16575
Kayıt
16 Mar 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

03 Kas 2009 20:52     #4
"Crack"lerden olmasın...
 
Üye
REP: 1316, 3,86
UID
65242
Mesaj
13095
Kayıt
25 Şub 2008

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

04 Kas 2009 00:07     #5
Süleyman'ın da dediği gibi Windows 7'yi crack'li kullanyorsan bundan yapabilir.  

Windows 7 yüklediği sürücüler hariç sürücü yükledin mi ve nerden yükledin (CD'den filan mı ?) ?
 
Üye
UID
152186
Mesaj
497
Kayıt
09 Eki 2009

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Kas 2009 01:46     #6
Driver Genius Professional Edition yazılımını yükleyip windows 7 uyumlu tüm güncel driverları bul indir kur. Ayrıca gerekiyorsa bios güncelleştirmesinide yap derim.
 
Denetmen
REP: 533, 3,59
UID
131823
Mesaj
6541
Kayıt
30 Nis 2009

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası

04 Kas 2009 09:22     #7
yeni kullanıcı hesabı aç bakalım ?
orada da aynı sorunlar meydana geliyor mu ?
 
CHIP Online
REP: 261, 3,90
UID
1207
Mesaj
8940
Kayıt
28 Şub 2004

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

04 Kas 2009 13:20     #8
Sürücler eski olduğu için yavaşlıyor olabilir. Sistemin zamanla yavaşlaması doğal, disk birleştirme yaptınız mı? Ne istiyorsunuz anlamak güç. Roket gibi açılacak değilya beyefendi. SSD diskiniz yok zaten...
 
Üye
UID
60172
Mesaj
1419
Kayıt
11 Ara 2007

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Kas 2009 16:44     #9
SYSTEM ADVANCED CARE PROGRAMINI KULLANMAYI DENE
 
Üye
UID
152138
Mesaj
90
Kayıt
09 Eki 2009

Kişisel Sayfası
Engelle

04 Kas 2009 16:48     #10
Tüm donanımların sürücülerini güncelledikten sonra msconfig'ten başlatma sekmesine girip win7 açılırken başlatılacak programları seç. Kullanmadığın veya otomatik açılmasını istemediğin varsa kaldır. Bende sadece virüs programı ve realtek hd audio var. Java, Adobe veya Google ürünleri yüklediysen onların çok oluyor updateleri helperları :D