CHIP Forum
Haber
İnceleme
Makale
CHIP TV
Galeri
Kategoriler
Forum
Canlı Yayın
11
Konu Seçenekleri

winrarın kullandıgı sıkıştırma algoritması nedir.

Yeni Üye
UID
79513
Mesaj
39
Kayıt
11 Tem 2008

Kişisel Sayfası
Engelle

26 Ara 2010 12:48     #1
degerli arkadaşlar;

araştırma yapmama ragmen ulaşamadım..winrar kendine ait olan rar ve zip formatlarını kullanıyor ancak..

ancak pek algoritmayıda destekliyor..

cogu kayanaga baktım ama saglıklı bir bilgiye ulamadım..

winrarın kullanıdıgı esas sıkıştırma algoritması nedir yani rar formatı diye bahsedilen format bizim bildigimiz rle,lzw veya başka bir yöntemmidir.
 
Bildir
Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Üye
REP: 90, 3,48
UID
72570
Mesaj
3722
Kayıt
12 May 2008

Blog Sayfası
Kişisel Sayfası
Engelle

26 Ara 2010 12:54     #2
winrar'ın sıkıştırma algoritmasını ne yapacaksınız
zaten sıkıştırma diye birşey kalmadı
herkes ortaya çıkardığı veri ya da programı sonuna kadar sıkıştırdığı için winrar'ın sıkıştırabileceği şey neredeyse kalmadı.Artık neredeyse sadece arşivleme programı olarak kullanılıyor
Ama çok özlemi duyuyorsanız Bmp resmi sıkıştırarak özleminizi giderebilirsiniz
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
Yeni Üye
UID
79513
Mesaj
39
Kayıt
11 Tem 2008

Kişisel Sayfası
Engelle

26 Ara 2010 17:32     #3
abi bunları gec soruya cevap ver..belki ödevim var ya...olurmu
 
Bildir Teşekkür et Yanıtla Alıntıla
11