Zyxel sistem giriş şifresi ne olabilir? yardım!

vlkn2828
02-10-2011, 10:06   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Bende Zyxel modem var web tabanlı yapılandırma gelio şunlar gelio
Sisteme Şifresi
Servis Adı
ADSL kullancı adı

ADSL şifresi
bunlara ne yazıcam lutfen yardım edın sıfreyle kullanıcı adı dogru yazıorum herhalde ama sıstem şifresi ney bilmiyorum ne olabilir acaba?

vlkn2828
02-10-2011, 10:07   |  #2  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

http://imageshack.us/photo/my-images/153/adszeuy.png/ resmı

MPower Huso
02-10-2011, 10:52   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2011

Şunları deneyiniz mutlaka sonuç vericektir .. ;) 

1234    ,       ttnet          ,  admin       ,    password   

bunlardan birisidir eger degilse sisteme şifresini degiştirmişsinizdir bu yüzden modeme mecbur reset atıcaksınız.Arkasında ufak reset tuşu vardır içe çökük bi şekilde.Ona hafif sivri olan bi kalemle bastırın bastıgınızda hissedersiniz zaten tık diye modem'İN bütün ışıkları yanıp sönen'e kadar bekleyin.power ışıgı yanıp sönmeye başladıgında çekin kalemi.reset işlemi sonuçlanmıştır.Artık yeniden kurulum yapın ve yukarıdaki şifreleri deneyiniz sistem şifresine.

atid
02-10-2011, 11:45   |  #4  
atid avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
74 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

turktelekeom ' 123456
benimkine bağlanayım demeyin kötü olur :D

laxi
05-10-2011, 14:13   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 1
35 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

sistem şifresi kısmına 1234 yada ttnet yaz
servis sağlayıcısına ttnet
kullanıcı adına internet hizmeti aldığın yerden verilen kullanıcı adını yaz örneğin test@ttnet
şifre kısmına nternet hizmeti aldığın yerden verilen şifreyi yaz.

eğer bağlanamazsan modemin arkasındaki reset düğmesine ince uclu bir cisimle yaklaşık 30 sn basılı tut modemini resetle sonra aşağıdaki dokümanlarda anlatılanları uygula sorunun çözülecektir.




talip dalgın
06-10-2011, 21:17   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
16 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011

kullanıcı adına ttnet şifre admin olarak dene ya da kullanıcı adı ttnet şifre password dene

castello
05-11-2011, 09:58   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

arkadaşlar konu geçmiş ama benim çevremde zyxel şifresiz ağ var internet bğlantısını yapyorum daha sonra 192.xxx diye bi sayfa geliyo web tabanlı yapılndırma sayfası acil yardım ederseniz çok sevinicem. adamın modemini bilgilerini falan herşeyini görebiliyorum.. bir tek internet bağlantısı yapamıyorum..

yusufdemir55
04-11-2012, 05:57   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2012

sana yardım etmekmi? ağ sahibini tanısam hemen gider haber veririm. başkalarının hattına bağlanmayı nasıl kendine yakıştırıyorsun?

Kapalı Hesap (153334)
04-11-2012, 11:50   |  #9  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

admin 12345

Muhammet878
05-02-2015, 12:21   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2014

kardeşim o sayfa zaten internet bağlantısı olmadığı için gelir ıp adresi olmadıını gösterir ayarlarını kontrol et bence sen