Apple Store çalışanı içini döktü!

Eski bir Apple Store çalışanının söyledikleri, utanılacak tabloyu ortaya çıkardı!

Apple Store'un gerçek yüzü!

Eski bir Apple çalışanının söyledikleri, tamir edilmesi gereken asıl sorunun Apple ürünlerinde değil, biz müşterilerde olduğunu ortaya çıkardı.

Apple'ın hoş görünümlü mağazalarında çalışmanın nasıl bir şey olduğunu merak etmiş olabilirsiniz. Bir Apple çalışanı ne hisseder, neler düşünür? Business Insider'ın Cumartesi günü yayınladığı, İngiltere'deki bir Apple mağazasında bir çalışanla yapılan röportajda çalışan, içindekileri döktü.

2011 ve 2015 tarihleri arasında Apple mağazasında görev yapan çalışan, mağazanın en kötü tarafının yönetim, ürünler veya Apple'ın "tarikatı" andıran yapısı olmadığını; aksine müşterilerin çalışanlara kötü davranışı olduğunu söyledi. Apple Store'daki deneyimi için "inanılmaz derecede ümit kırıcı bir iş" sözcüklerini kullanan çalışan, insanları sadece şikayet etmek için mağazaya geldiklerini, bazen randevu almaya dikkat etmediklerini söylüyor.

Bir defasında cihazı nasıl çalıştıracağını bilmeyen biri tarafından "fahişe" sözcüğünü işittiğini söyleyen çalışan, bir defasında ise Apple'a ait olmayan bir üründe yaşanan sorundan dolayı hakaret işittiğini söylüyor.

Burada bittiğini sanıyorsanız, yanılıyorsunuz. Çalışan, Apple'ın ücretsiz onarım teklif etmemesinden dolayı ölüm tehditleri bile aldığını, bazı kişilerin kendisini dışarıda bekleyip, otomobilleriyle takip ettiğini söylüyor.

Çalışan, iş arkadaşlarının çoğunun "müthiş işlerle uğraşan" müzisyen ve grafik tasarımcılardan oluştuğunu söylerken, Apple'ın herkesin şüphe duyduğu "tarikat benzeri yapısını" da kabul ediyor. En iyi Apple ürünü sorulduğunda ise çalışan, Apple Watch'u beğendiğini söyledi.

Çalışanın söyledikler pek şaşırtıcı olmasa da, Apple mağazasına (veya herhangi bir mağazaya) uğradığınızda, asıl sorunun büyük ihtimalle siz olduğunu unutmayın.

Okuyucu Yorumları