Dokunmatik Ekranlı En İyi Cep Telefonları

CHIP Online, dokunmatik ekranlı cep telefonu kategorisinin en iyilerini sizler için inceledi.

Test Sıralaması: 4'ten 8'e

5. Sıra: Sony Ericsson P990i

P990i, Sony Ericsson'un WLAN ve UMTS destekleyen ilk akıllı telefonuydu. İş dünyasındaki kullanıcılarına bolca veri, kişisel bilgi yönetimi (PIM) ve ofis işlevleri sunan P990i, 2 megapiksellik auto-focus özellikli kamerası ve müzik çalarıyla eğlence dünyasını da boş geçmeyen bir telefon. Büyük ve net görüntü veren dokunmatik ekran, testte oldukça başarılı sonuçlara imza attı. Symbian UIQ 3.0 tabanlı kullanıcı ara yüzü, kullanıcıya iyi bir menü yapısı sunuyor.

Ayrıntılı Bilgi İçin: Genpa - 0212 359 0 359




6. Sıra: HTC P3300

HTC P3300, hem bir iş telefonu, hem de bir navigasyon sistemi özelliği gösteriyor. Bir mobil navigasyon cihazı almayı düşünüyorsanız ve aynı zamanda bir de cep telefonuna ihtiyacınız varsa, HTC P3300'ü listenize eklemelisiniz.

Eksiksiz bir navigasyon donanımına sahip akıllı telefon, bunun yanında iyi derecede telefon işlevlerine ve iş hayatı için push mail desteğine sahip. HTC P3300'ün kontrolü, testte biraz ağır tepki veren dokunmatik ekran üzerinden yapılıyor.

Ayrıntılı Bilgi İçin: Genpa - 0212 359 0 359




7. Sıra: HTC Touch

HTC Touch, neredeyse bütünüyle dokunmatik ekran üzerinden kontrol edilmek için tasarlanmış. Kompakt boyutlara sahip telefonun, HTC ürün yelpazesine yeni bir soluk getirdiği çok açık.

HTC Touch, ince, şık ve yüksek bir hafızaya (microSD kart ile artırılabilir) sahip. HTC Touch, bunların yanında 2 megapiksel kamerası ve kablosuz ağ desteği gibi birçok özelliği kullanıcısına sunuyor.

Ayrıntılı Bilgi İçin: Genpa - 0212 359 0 359




8. Sıra: Fujitsu Siemens Pocket Loox T830

Fujitsu Siemens Pocket Loox T830 tam anlamıyla bir iş delisi. T830, gelişmiş ajanda ve kullanıcı profili özellikleriyle testimizde oldukça değerli puanlar kazanmayı başardı.

Dahili GPS alıcısı, T830'un göz alıcı özellikleri arasında yer alıyor. Dört santimetre boyundaki dokunmatik ekranı, stylus kalem ile kontrol ediliyor.


Ayrıntılı Bilgi İçin: Arena Bilgisayar - 0212 364 64 64

Okuyucu Yorumları

Toplam 101 Yorum

bu telefonu cok uzun zamandır bekliyorum nezman türkiye de satılacak ve fiyatı nekadar?

iphonedan başkası yalan zaten birçok tasarımda iphonedan çarpma

dokunmatik olması çok güzel.

ben samsung e890 kullanıyorum. oldukça memnunum.

Forever iPhone o bir tasarım harikası o bir multimedia canavarı o bir başyapıt o bir ilki çeken o bir o bir obir apple (tarafsız asla apple ın ipod ve iphone harici ürünlerini kullanmadım ama şüphesiz bir numaralar)

Bende HTC Touch var çok memnunum ama HTC TyTN II'nın gelmesini bekliyorum onu alıcam..

OBA yazmış: (13.01.2008 08:46:56)

iphonedan başkası yalan zaten birçok tasarımda iphonedan çarpma

Sana göre herşey iphone'dan mac'den çalma çırpma zaten.. Görüyoruz iphoneden başka yalanları fark atıyo.. :)

harika ben bile almayı düşünüyorum chıpe teşekkürler

Morgue yazmış: (14.01.2008 19:15:35)
Sana göre herşey iphone'dan mac'den çalma çırpma zaten.. Görüyoruz iphoneden başka yalanları fark atıyo.. :)

time iphone u yılın icadı seçmiş sen hala laf ediyorsun biraz okuda öğren
http://www.chip.com.tr/forum/konu.asp?TOPIC_ID=42696

çok harika ya çok tatlı bede almak istiyorum teknoloji harikası

gerçekten tytn II yi çok beğendim, umarım fiyatı hemen düşer ;)

Bilgisizsen konusmamak daha iyidir windows mobil smartphone ve ppcler cikis tarihini biliyormusunuz once ?
Dokunmatik ekran adam gibi islemci gercek isletim sistemi gps wifi ve bir ton ozellik kim neyi kimden caliyor acaba ?
Wm nerden baksan 6 7 senelik gecmisi var kim neyi kimden caliyor ayrica hayatinda hic wm cihazi gorup denedinmi ?
Iphone wm lerden daha iyi dersen saygi duyarim ama caliyor demek utanmak gerekli 6 7 seneye yakin mazisi olan urun 6 aylik iphonedan calacakmis vay be.
Yilin icadi dedigin urun marketing pazarlama ile yilin icadidir microsoft aksine mac sirketi direk kendi uretimini yapiyor dolayisiyla reklam ve para olarak kendisi olayin icinde microsoft sadece adam gibi cep tele isletim sistemi yaziyor ve gelistiriyor komiksin bence arastirma yapip ogren

bu alet türkiyeye ne zaman gelicek illa yurtdışındanmı getirmek gerekiyor stokların tükenmesini mi bekliyorlar pda yurtdışında 2. ele düşüçek biz hala gelsin diye bekliyoruz

Uzun süredir ppc ve smartphone kullanıyorum. Bence de tytn ıı iyi ama ekran çözünürlüğü olarak şu anda toshiba g900 kullanıyorum ve tytn ıı den daha iyi çözünürlüğe sahip. (Tytn ıı'de kullandım) g900'ün tek eksiği gps:(

fiyatı ne kadar ve türkiyede satışı varmı bilen var ise yazabilirmi?

O iphone ile övünen arkadaş hayatında o cihazı kullanmış mı ? bluetooth tan dosya alıp gönderemeyen, video kaydı yapamayan ve copy paste bile yapamayan bi cihazı bu kadar övüyor. wi-fi olmasa 5 para etmeyecek bi cihaz ve sadece göz boyamaktan ibaret.

neye göre kime göre bu sıralama? amerikadan gelirken kardeşime tytn2 aldim kendimede iphone aldım.hatta new yorktaki son 4gb lık iphone u aldım :) ikisinide kullanıyorum bikere tytn2 de multitouch yok kafadan iphone a karşı kaybediyor.ayrıca iphone la videomu da çekiyorum copy paste imide yapıyorum bt için ise uygun bir programda yakında çıkacaktır.içinde accelometer olan tek telefonda şu an için iphonedur.bilip bilmeyen iphone a dil çıkartmasın.bunun dışında tytn2 de bence en iyi PDA dir.ondanda çok memnunum.

Ben siparişi verdim. Bir iki gün içerisinde elimde olur. Ben hep iyi yorumları okudum. İlk defa burada kötü yorumlarla karşılaştım. Elime aldıktan sonra Chip Forumda da dostlarımla izlenimlerimi paylaşacağım.

Bu ürün gerçekten çok iyi lakin internetten bu modele uygun fazla program ve uygulama bulamamak beni kahretti. sonyericssonun kendi sayfasında da bu mode ile ilgili henüs uygun ve yaygın pek zengin bir seçenek maalasef yok.

saka gibi inceleme, sonuc nokia yi beklemek lazim. maaslar nokiadan heralde

Maaşlar Nokia dan yorumunu sevdim

Nedir bu Nokia takıntısı !

Cep telefonu demek Nokia demek deyildir

onu beklemeye de hiç gerek yoktur

Başta Sonyercsson olmak üzere diyer firmalar bazı yenilikleri

(kamera çözünürlüğü gibi) Nokia dan sonra yenilemeye gitmelerinin

yegane sebebi onların sadece telefon şirketi olmamalarıdır.

Sonyericsson 10 mp kamera koyamaz mı tab iki koyar peki o zaman

kamerasını nasıl satacak

özellik olarak eksik deyildir bu telefonlar hatta fazladırlar

Neden :

çünkü bu telefonlar akıllı telefonlardır ve işletim sistemleri vardır

bir bilgisayar gibi düşünmeklazım bunları

istediğiniz uygulamanın programını yükler ve o uygulamayı kullanan

bir telefona sahip olursunuz hatta programlama biliyorsanız

siz yazar ve telefonunuza aklınıza gelebilecek ve gelemeyecek herşeyi

yaptırabilirsiniz

test yapanlar bunları nasıl oluyorda bilmiyor hayrete düşüyorum

dokunmatik ekran uygulaması daha telefonlar tek renkken

ericsson tarafından başlandı modelini hatırlamıyorum ancak el yazısı

tanıyordu

daha sonra ericsson sonyericsson oldu ve ilk işletim sistemli telefon

p800 piyasaya çıkarıldı bundan yaklaşık 6 sene öncesi şimdikiler

gibi ona da program yükleyerek her istediğinizi yaptırıyordunuz

şimdikiler onların işlemcisi ve ram leri daha iyi olanları o kadar

ben yaklaşık 3 aydır kullanıyorum bu cihazı..gerçekten çok güzel bir cihaz ve kusursuz çalışıyor.internet te epeyi hızlı kamerası desen gayet güzelcihazda her şey var vi fi..gprs..gps..3g..hsdpa..bluetooth...kısacası mükemmel bir cihaz ben çok memnunun ve iyi ki de almışım memnun olmayanları da cihazı kullanmalarını tavsiye ediyorum...

paran yoksa alma o zaman

fazla parası olan alsın bence profesyonel çalışmıycaksan ne işine yarar, ne de aldım diye sevinirsin.N95 8 gb ı tavsiye ediyorum süper bişey

arkadaslar telefon ve pda (pocketpc) dünyasının da uzun süreli mudavimlerindenim sunu belirtmeliyim ki kimse pda ile cep telefonunu kıyaslamasın pdalar herzaman acık ara ondedir. tytn 2 ile n95 8gb kesinlikle bir tutulmamalı n95 fiyatı kasım 2008 itibari ile hala 1200 civarında bu cihaz türkiyeye 1700 lerle girdi şimdi 1300 lerde lakin soyle bir fark var 2. el dusunursen nokia en dusuk 800-900 tytn2 en fazla 750 fark ortada kı fiyat farkı ozellik olarak
n95 de gps, wifi 8 gb hafıza goze carpanlar
htc tytn 2 de 128 ram 256 rom 400 mhz qualcom (çift çekirdek) işlemci windows işletim sistemi gps wifi office (orjinal windows ms office) v.s. bunları n95 le bir tutacaksanız nokia alın
saygılar

bence çok iii bi telefon

bence ondan güzel bir telefon lamaz

daha güzel olabilirdi : )))

berbat bir teledon

çook süper bir telefon

bn beğenmedim irenç

iğrenççç daha gzl olabilirdi ama genede bunada şükür xD =))))

çok güzel telefon harika

bencede güzel değil ifonum var vede ekranı büyük olsaydı çünkü olmassa güzel olmuyor

reklamdaki kadar güzzel değil benim bu telefondan yok ama arkadaşımın başka modellerden 4 telefonu var daha bu yaşta benim ise hiç yok

en iyisi 5800.

bence mükemmelll

ya hayatim dsa istedigim bir tek telefon

dokunmatik ekran da kullanım kolaylığı iyi ama arıza verirse diye insan düşünüyor

blackberry storm 9500.

bende çok korkuyorum yaa

ben onlardan iki tane aldım canıma deysin siz bişey alamazsınız

hiç güzel değil

ben sen oo telefon en iyi degil s3653 çokk iyii ama bence

aayy bence hiç güzel değil

siz bunun güzeloldunu düşünüyosanız sizin zeviniz yok demek

corby çokk güzeLL

çok güzel 10tane var bende. biz eren gülçin cemre yasemin bizde var bayıldım çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

çok kötü telefonlar

corby süper öte=)si

ben bu telefonları çok seviyorum

çok iyi telefonlar

bune yaa hepsi eski ve berbat telefonlar :/

CHIP Online'ın notu:
12 Ocak 2008

bnce en iyi dokunmatik telefon suan LG arena !

ya arkadaşalr birşey soracağım sizce corby iyimi sorduklarımın bazısı sakın alma o telefonu diyor kararsız kaldım :(

ben dokunmatik telefonları seviyorum almak istiyorum annem istemiyo

yha çok güsel ama çok pahalı daha sonra alırım...:(xD

bende dokunmatik telefonları seviyorum

dokunmatik telefon almayı düşünüyorum fakat hangi marka almak konusunda kararsızım.nokia almayı düşünüyordum ama istediğim model olan nokia5800'le ilgili şikayetleri okudum ve kararımı değiştirdim.aslında apple phone almak istiyorum ama ona da bazı programlar falan yüklenmesi lazımmış bildiğim kadarıyla.ben pek anlamam öyle yüklemekten falan.ben basit ,gösterişli ve fonksiyonlu(bol özellikli.3g bulunmayabilir) olup ağrıza olmamasını istediğim bir telefonun peşindeyim.MYPHONE M9 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.Nasıl bir telefon.kullananların yorumunu bekliyorum.olumlu veya olumsuz farketmez!!!yeterki telefonda ağrıza olmasın.bide onla uğraşmayayım...

ben dokunmatik telefon istiyorum annem ve babam düşünüyolar 4e geçicem artık herkesin var hem

dokunmatik telefonlar çok güzel seneye alıcam

ben bugün aldımmm

bende doknmatik istiom uygn fiatlar var mı acaba???

yha bende alıcamda benim oturduğum yerde eğer telefon bozulursa falan yaptırma imkanım güzor o yüzden hem uygun hemde kaliteli bişi istiyorum ...:)

bence hiç iyi deyil dokunmatik

arama yapmakta zorlanıyosın msj yazamıyosun ne kadar pis tlf ayıp ya böyle tlfmu olur
birdaha yapmayın söyleyin onlara

nokıa express musıc 5800 ı tavsiye edermmm 480 lira dokunmatik

bende dokunmatik istiyorum uygun fiyata

bence Samsung B3410Wi-Fi Ch@t çok güzell hem dokunmatik hem klavyeli öneririm çk güzel bir telefon

en iyi banim telefonm nazar değmesin nokıa 5800

en iyisi ı phone

en iyisi dokunmatik herkese tavsiye ediyorum

BENce ben almaı düşünüom en iyisi LG KM555
TAWSİE EDERİM... SÜPER ve akakçe.com da cazip fiyatlara (360TL)
ye alabilirsiniz...

htc - ıphone - n97 bunlardan bırını kısa bıre sure ıcınde alacagım. sızce hangısını almalıyım. tavsıyelerınız nedır?

bn de tavsiye ederim bnm de dokunmatik delefonum var ve çok rahatım

bencede en iyisi dokunmatik herkese öneriyorum

mükemel and süper

Ya bn telefon alıcam ama hiç karar veremiyorum dokunmatik olarak ne önerirsiniz ?

çok güzel telefolar

bencede hele o penbeleri süper

bnimkisi iphone beyaz süper yaa zaten moda o

mesela klavye tuşlu olabilir

telefonlar çok güzel bende naıl alacağıma karar veremedim...

süperrrrrrr ya beğendim...

hepside süperrrrr ya

bence bu telefonların hepsi çok süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bencede muhdeşem sizce?

Arkadaşlar sence hangi telefonu alıyım dokunmatik olarak onereceğiniz varmı

@05 Eyl 2011 10:05 htc tytn 2

bencede özelikle ayfon 4

ayfon diye yazılmıyor canım ı phone 4 s o ! :)

Sen de yorum yaz

E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir