Samsung Galaxy S3 mini testte!

Samsung'un amiral gemisi Galaxy S3'ün "minik" modeli Galaxy S3 mini sonunda test merkezimizde!

"Mini" ama ne kadar mini?

"Mini" ama ne kadar mini?
Galaxy S3 ve Galaxy S3 mini yan yana!

Galaxy S3 mini, 4 inç'lik Super AMOLED ekrana sahip. Ekranın sunduğu çözünürlükse 480 x 800. Telefonun kalbinde ST-Ericsson Nova Thor U8420 işlemci ve 1 GB RAM bulunuyor. İşlemci, çift çekirdekli ve 1.000 MHz hıza sahip. İşte, minik modelin Galaxy S3'e göre en büyük eksisi de burada yatıyor. S3'ün dört çekirdekli 1.4 GHz hızında işlemcisinden 2 çekirdekli 1 GHz hızında işlemciye düşüş, hiç de küçümsenecek bir durum değil.

Gelelim S3 mini'nin gerçektenne kadar "mini" olduğuna... Telefonun boyutları 121,55 x 63 x 9,9 mm. Karşılaştırmak isteyenler için söyleyelim; Galaxy S3'ün boyutları 136,6 x 70,6 x 8,6 mm idi. Yani S3 mini, 1,5 cm daha kısa, 7,5 mm daha dar. Ama kalınlık açısından 1.3 mm daha kalın. Ağırlık ise 120 gram ve Galaxy S3'ten sadece 13 gram daha hafif...

Kasanın sağ kenarında açma kapama, sol kenarında ise ses ayar düğmeleri yer alıyor. Üst kısımda kulaklık girişi ve alt kısımda da micro USB girişi bulunuyor.

Yani S3 mini, tabii ki S3'den daha küçük. Ama 4 inç'lik ekranların kısa süre öncesine kadar "büyük" kategorisine girdiğini düşündüğümüzde, S3 mini'nin çok da mini olmasını beklemek ona haksızlık olabilir. Telefon küçük olmasına küçük ama o kadar da küçük bir şeyle karşılaşmayı beklemeyin.

Telefonun ele oturması, tek elle kullanımı ve tüm tuşlara kolayca ulaşılabilmesi artı özellikler. Kasayı elinize aldığınızda ucuz, kalitesiz bir cihaz taşıdığınızı asla düşünmeyeceksiniz. Ama üst kalitede bir telefon taşıdığınız hissini de kolay kolay elde edemeyeceğiniz kesin.

Okuyucu Yorumları

Toplam 140 Yorum

ekran çözünürlüğü çok kötü bi kere bundan hiç bahsetmemişsiniz.

hiçte hak etmiyor samsung bunu yapmakla kullanıcıyla sanki alay etmiştir.başka bir ad altında çıkarsaydı s3 hiç alakası yok ancak bilmeyen anlamayan alır bu telefonu bunun fiatı 500 den fazle etmez..

@27 Kas 2012 01:56 kullandınızmı?merak ettimde ben almayı düşünüyorum.

@27 Kas 2012 01:56 hayatınta kackere s3 mini kullandın ben telefoncuyum suan ofıyata alınacak en iyi telefon 4s e onceker sen neden bahsediyon s3 zaten ayrıbi super 5s de bile o ozellikler yok sadece birazdaha hızlı

Lütfen şu telefonlar gelen kulaklıklara sümük gibi yapışkan tipte kulaklık vermesinler. Herkese uyumlu olmayan bir yapısı var o kulaklıkların.

@27 Kas 2012 10:48 Kulaklık gayet iyi size uymuyor diye çamur atmayın.

Taraflı bir inceleme olmuş sanki... O fiyata çok daha iyi alternatifler bulmak mümkün. İyiden kastım pil ömrü, performans ve dayanıklılık

kardeşim ace 2 nerde 900tl. ilk çıktığı zaman fiyatlardaydı şimdi epey dustu

Arkadas SAMSUNG Ne Yapsa Size Yaranamiyor.4.75 Ekran Ney Oyle Dediniz.Sonra 4 Cekirdekli Islemciye Ne Gerek Var.Android 4.1 ile Neden Gelmedi.V.s S3'u Elestirdinizde Elestirdiniz.Simdi Mini Adi Altinda Elestirilerinize Kulak Vereyip Ekran buyuklugunu. islemcisini. son surum android'ini. Sundu. Hala Daha Bahaneler.Falanlar Filanlar.Bataryasi cikiyormu?Harici Memory Karti Destekliyormu? Uygulamalar Belesmi?Hadi Eyvallah..

Evet bataryası çıkartılabiliyor 32 gb ta kadar hafıza kartı takılabiliyor

:)Bugün 01:08 Eline alip Test etmis gibisin.Super Amoled ekranlar suan piyasanin en iyi ekranlari. buna Retinada Dahil.O Sebeple cozunurluk yeterli..

Fiyat olarak alınabilecek bir telefon galaxy ace 2 almak yerine s3 mini alınabilir aradaki 50tl farka amoled ekran işlemci gücü ram gücü ve android versiyonu değişiyor.

950 LİRALIK BİR MODEL DEĞİL AYRICA NOKİA LUMİA İLE KIYASLAMANIZ ÇOK DÜŞÜNDÜRÜCÜ !!

@27 Kas 2012 14:49 Nerde gördün acaba böyle bir kıyaslama. Başka bir yazımı okudun acaba :)

ace 2 ile belki kıyaslamak hata olur ama flash desteği olmayan bi telefonda ne kadar kullanış sağlar ayrı tabi..

@27 Kas 2012 18:55 zaten flash destegi coktan kesildki android vs :)

yahu ben s3ü 900 tl.ye aldım hongkongtan

@28 Kas 2012 09:16 bi de bana alsak yurt dışından olsa ne iyi olur :)

@28 Kas 2012 09:16 hongkongta tlylemi aldın gerizekalı

cihazdaki dahili bellek 8 gb alan s3 deki gibi komple kullanılıyormu (s3 de 16 gb tek parça) yani uygulama yükleme alanı 2 gb geri kalanda sistem ve resim yükleme falan gibi ayrılmışmı yoksa tek parçamı?

S3 mini 4 gb boş alan ile geliyor

Neden s3 ten daha kalın. Ben almayı düşünüyordum böyle olmasa. Telefonun adı s3 mini değilde s3 kalın olsaydı.

200 lira daha verip s3 almak mantikli

Ben samsung galaxy s3 kullaniyorum ve miniyi duyunca merak ettim baktim bence fena olmamiş çünkü s3 istiyenler ve büyük yada maddi imkandan alamayanlar için iyi olmuş fakat samsungun tasarim konusunda ciddi sıkıntısı var resmen galaxy ace 2 le ayni samsungun telefon tasarımcısını acil değistirmeleri lazim bu arada kulakliklarda gayet iyi

Hala S3 diye diretenlere at gozluklerinizi cikartip ayni fiyata cok daha iyisini bulabileceklerini soyluyorum. Yazik yazik bu kadar marka bagimliligi adami hasta eder :)

@03 Ara 2012 04:26 Aynen HTC One X ve X+ varken S3 almak saçmalık

Şarj konusunda fena değil ama donanım bakımından S3'ün çok gerisinde. Bunu satın almak yerine S2 almak kulağa daha mantıklı geliyor.

s3 miniyi alan varmı varsada nasıl özellikleri memnun kaldınızmı bende alıcam ama kararsız kaldım 2 cekirdek cok az degilmi s3 te var ama oda cok büyük

Ben alalı 5 gün oldu çok güzel cihaz tavisiye ederim çift çekirdek konusuna da takılmayın orta seviyeli telefonların biraz üzerinde yani üst seviye ile orta seviye arasında bir cihaz olmuş tavsiye ederim gayet şık bir cihaz.

999 TL değil mi fiyatı hangi 200 TL

ben aldım gayet güzel.999 tl. herkese tavsiye ederim. harikaaa

Telefonu bugün aldım. S3 alsam cebimde taşıyamazdım ama bu güzel oldu.

@04 Ara 2012 21:19 bende aldım sadece wifi bağlantısı ile ilgili problem yasadım onu da 11820 teknoloji destek varmış onları aradım hemen çözdük

merhaba, ben ilk defa akıllı telefon alıcam araştırmalarım neticesinde htc one s, sony xperia s, samsung galaksi s2 arasında kaldım,siz hangisini önerirsiniz bu arada samsun galaksi s3 mini de çıkmış onuda değerlendirmeye katabilirsiniz,teşekkürler şimdiden

@04 Ara 2012 22:14 s2 derim

Galaxy Nexus Al ;) S3'den 7 ay önce çıktı.Şuan içerisinde Andorid 4.2.1 Var :D S3 4.1.1 'de sayıklıyor :) 2013 ortasında anca gelecek 4.2 işletim sistemi

@04 Ara 2012 22:14 s3 kullanıorum okadar kaliteli we güsel bi telefonki piyasadaki en iyi teleofonlardan biri s3 çok büyük dienlere s3 mini ideal we internette gezinmekten zewk alcaksınızz şuan fiat 900 a mal olıuyoo en ucuz fiatı yani 870 lerde ama 900 bulursun suan telimde bir dünya oyun war we ne donması nede bisorun war çok kalitelii bilmediğim özellikler yanında yeni öğrendiklerimle şaşırıor we dahada sewiorum ilk android we ilk pahalı telefonum yani değiyor herseye

@16 Ara 2012 23:00 oyunları hangi programdan indiroyusun benn bulamadım da

s3 samsung gerisi yalan. süper.

bence güzel görüşü hoşuma gitti

bende s3 mini almayı düsünüyorum ama flash desteklemesi cok önemli benim için.yani internette video acması lazım.biraz arastırdım kimisi destekliyor diyo kimisi desteklemiyor diyo.simdi destekliyor mu desteklemiyor mu??

@08 Ara 2012 13:06 Arkadaşım ne yapacan flashı, Android de güncel sürümüyle flasha desteğini çekti. Devir Html5 devri;)

@08 Ara 2012 13:06 İnternette video açıyor ama flash desteklemiyor sanırım. Akıllı telefonlarda flashsız da video izlenebiliyor internetten.

@08 Ara 2012 13:06 pc de nette dolasmak neyse mini de aynısı..bu arada flash tabiki var 1 aydır kullanıyorum hızı baglanması videoları acması sayfaları webteki gibi aynen gostermesi guzel bir kullanım

@08 Ara 2012 13:06 yoo ben kendim kullanyrm süper internet hızı face interneten direk isdegni video müzik dinleyebiliyon

@08 Ara 2012 13:06 Apk indirirsen olur

bende de bu cihazdan var çok güzel bir cihaz, sonuçta bir cihaz ne problem olursa 11820 yi arıyorum

ben mini s3 aldım bellek 4,5 gb diyor kandırıldık mı acaba???

@12 Ara 2012 23:53 mini 8 gb lık birtelefon ıcınde kullandıgı hafızanın yanı sıra kalan bos yeri gosteriyor yanı kandırma yok..hafıza kalanı gosterıyor doldurdukca yada veri sildikce anlarsın

yorumları okudumda teknoloji özürlü arkadaşların oldugunu farkettim ; -s3'e çok pahalı , büyük derler -s3 miniye yetersiz , kötü, özellikleri az derler Hala 3310 kullanan arkadaş bile yorum atmış şu yok bu yok diye...Birde kendi kullandıgı telefonu savunanlar var

bende s 3 mini var avea hat kullanıyorum ama normalde diğer telfonum evin içinde ful çekiyo ama s3 miniye avea hatti takıyorum tek dişe düşüyo bazen hic çekmiyo ne yapabilirim

@14 Ara 2012 22:27 mobil ağlardan gsm/wcdma otomatik değil yalnıza gsm'i seçip telefonu yeniden başlat düzelir

bu işlemi ypınca sorun tamamen ortadan kalkıormu acaba?

avea hattı taktığımızda çekmi çok zayıf hatta ulaşılamıyor türkcelle geçtim sıkıntı bitti..

s3 minide piksellerin sayıldıgı dogrumu arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz

@01 Oca 2013 21:20 HİÇ ALAKASI YOK.

@01 Oca 2013 21:20 piksellerin sayıldığı felan yok,benim aldıgım ilk telefon s3 mini oldu ve bana göre fiyat olarak bu telefona fazlasıyla değer normal galaxy s3 le arasındaki farklar beni fazla etkilemedi ram olsun, kamera olsun bu telefonu alırken normaliyle mini si arasında kaldım ve s3 e o kadar para vermediğime memnunum

ben aldım s3 mini yalnız telefonu akşam şarj etdim bıraktım sabah bir baktım şarj %50 ye düşmüş ayrıca oyun oynadım 1 saat oldu olmadı şarj %100 dü bi baktım bir saat sonra şarjı %25 e düşmüş acaba benm teldemi bir sıkıntı var? yorumlarınızı bekliyorum

@04 Oca 2013 21:15 aynı sorun ben de oldu,geri verdim

s3 mini aldım bir gün sonra servise verdım benle konuşan herkes seslerının kendilerine geldiğini söylüyor hangi operatör olursa olsun fark etmez.sizce ne yapabilirm bilen varmı ...ahmet genc

samsun galaxy s3 mini almayı düşünüyorum acaba nasıl bir telefon

telefonu aldım çok birşey yapmadım 13 saat dayanıyor en fazla normal mi? servisemi vermeliyim?

daha bugün turkcellin kampanyasından aldım telefonu hıc kullanmadan dokunmatıgınde sorun cıktı komut almıyo geri verdim böyle bi sorunla karsılasan oldumu ...

ben galaxy s almayı düşünüyorum sizce nasıl telefon acil cevap bekliyorum

@13 Oca 2013 02:33 şarj az gidiyor. birde uygulamaları hafızana kartına değil kendk hafızasına kayıt ediyor.

@13 Oca 2013 02:33 güzel bir telefon değil bence alma s3 mini daha iyi:)))

Arkadaşlar s3 mini almayı düşünüyorum ama kötü yorumlar okudum yardımcı olurmusunuz internet hızı nasıl wifi varmı kamera güzelmi ilk defaakıllı telefon alıcam :)

süper telefon wifi var kamera süper

@20 Oca 2013 10:02 Kardeşim ben 1. kattan 4. kattaki wifiye ulaşabiliyorum wifi güzel çekiyor internet hızıda iyi şıp diye açılıyor ancak 3g ile bağlanmalısınız 2g ile bağlanırsanız olmaz

arkadaslar s3 mini ve lg prada 3 arasında kaldım hangisi daha iyi sizce

Kardeşim iyi günler ben aralık ayının başında s3 mini aldım ilk zamanlar memnundum fakat bu şarj olayında sonra git gide soğumaya başladım. ilk 3 haftadır gece 12 de şarj dolduktan sonra çıkartıp sabah 7 ye kadar %5 şarj yiyordu gündüz kalan şarj %95 bana kalıyordu ve 2. günün akşamı şarja takıyordum rahat bir şekilde. Fakat son 2 haftadır gene gece 12 de çıkartıyorum sabah 7 ye kadar %65-70 kalıyor gündüz pek bişey yapamıyorum 16 civarında şarj bitmiş oluyor.( Bütün uygulamalar kapalı her şeyi temizliyorum ) Hatta menüden Ayarlar-Pil tıklayıp menüye giriyorum android OS %40-50-60 görüyor, diğerleri %6-7-8-9-10 bu seyirde izliyor.Bir sorum daha var kardeşim s3 mini kapalıyken alarm çalmıyor mu eğer öyle birşey varsa çok ama çok saçma:)? şimdiden teşekkür ederim... ACİL OLARAK BANA BİLGİ VERİR MİSİNİZ?????

Ben aldım çok güzel tercih ederim

merhaba arkadaşlar.telefondan memnun kaldım ancak çok büyük şarj sıkıntısı çekiyorum.hiçbir uygulamayı açmadığım ve oyun oynamadığım halde şarjı kendiliğinden sürekli anormal biçimde azalıyor.bu cihazın bekleme süresi yada normal kullanımda şarj ömrü nekadar.garantiye mi göndersem iade mi etsem.teşekkürler.

@04 Şub 2013 17:12 Uygulama yöneticisinden kullanmadığın uygulamaları kapatırsan şarj süresini hatırı sayılır derecede uzatabilirsin. Saygılar...

arkadaşlar s3 mını ve htc 8s arasında kaldım bırcok kısıden yorum alıyorum fakat kararımı veremedım htc 8s tasarım yonunden benı cekerken s3 mını kulanım acısından benı cekıyor sızce ne yapmalıyım?

@11 Şub 2013 08:53 htc nin ekranı düşürmeye gelmiyor hemen parçalanıyor.hatta ben bir teknosaya gittim sordum düşürmemeniz gerekiyor dedi.o yüzden s3 mini derim

BEnde aynı senin fikrindeyim ve kararsız kaldım ne yapsam diye yorumlarınızı bekliyom ..

Arkadaslar yarın bu telefondan 1 tane alacagım bi abim almıs normalinde 1 GHz dual-core Cortex-A9 olmasına ragmen onda 1.2 GHz dual-core Cortex-A9 CPU oldugunu söyledi varmı bilginiz. Abımdekı tel vodafoneden alınmış.

Özellikleri Kullanıcıya Belirtilmeden Firmalar Tarafından Geliştirilebiliyor Bir Çok Firma Düşük Özellikleri Kullanara Daha Ucuza Satış Yaparak Kolay Kar Edebiliyor

8 gb diye aldik 4 gb diyor telin kendisinde ?

@13 Şub 2013 20:16 cihaz belleği 8 gb ancak android sistem kullanımı nedeniyle kullanıcıya kalan miktar 4 gb'a kadar düşebiliyor.

slm ben apple 4 le samsung s3 mini arasında kaldım sizce hangisi :)

@19 Şub 2013 21:50 i phone 4

cihazı alalı5 gün oldu bi türlü nfc sistemine bulamadım. bilen arkadaş varsa sevinirim

@19 Şub 2013 23:26 aynı sorun bnde de var nedir anlamadım

@19 Şub 2013 23:26 nfc yok ................. ...........................

S3 mini Adreno - Tegra - Mali - Powervr hangisidir ? Bu Arada Şarj Sıkıntısı Olanlar Geri iade Etsinler ve Çözünürlük Açısından Hiç Bir Sıkıntısı Yok Telefonun Şahsen Kullanıcısıyım

Mali İşletim Sistemine Sahip İmiş Arkadaşlar .

arhadaşlar samsung s3 minimi iponne 4s 16gb alayım karar veremedim yardımcı olurmusunuz

kesinlikle galaxy s3 al derim gerçekten çok iyi bi telefon bn allalı 2-3 ay oldu ama nettebazı sayfallarda dayanıksız diyo amabn çok fazla düşürdüm bir şey olmadı :) sninseöimin

s3 minide yardımcı ışık var mı bilen arkadarlardan yardımcı olmalarını istiyorum

@27 Şub 2013 13:59 var kardeşim.

@27 Şub 2013 13:59 var widget lerden seçip istediğin yere koyabiliyorsun

Saçma saçma yorumlar arkadaş s3 mini gayet iyi ve süper bir telefon bir telefondan daha ne beklersiniz milletin aklini karıştırmayın on üzerinden on bu kadar basit 2kere 2 dört değişmez

ya arkadasşlar bende mini alıcam inşallah yorumlarınızdanda çok güzel oldugunu hissettim ama bi kaç arkadaş avea hattının çekmediğini belirtmiş bende avea kullanıyorum acaba detaylı bilgi verebilir misiniz teşekkürler.. :)

@23 Mar 2013 13:23 selam ben s3 mini aldım ınanılmaz pısmanı sarz gıtmıyor ve mesajlasmayı sevıyorsan alma msjlar cok yavas ben yazıyorum harfler sonradan gelıyor igrenc satmayı dusunuyorum s4 u beklıyorum

@23 Mar 2013 13:23 yok öle bişey.ben de avea kullanıyorum.çekimde bi sıkıntı yok...

telefonu yeni aldım ama kamera açılmıyor kamera başarısız veya bilinmeyen hata oluştu uyarısı alıyorum bununla ilgili bilgisi olan arkadaşımız varsa yardımcı labilirimi?

alarm nasıl ayarlanıyo

arkadaşlar bende mini aldım dokunmatiği acayip kötü teli bilmesen çakma diyecem benmi becerem,yorum acaba. bi fikri olan var mı?

@14 Nis 2013 00:33 Sen beceremedin sanırım.Dokunmatiği fazlasıyla iyi hatta abartı yani :) Telefon çok iyi blg.

@14 Nis 2013 00:33 Kardeşim samsung un her telefonu ısınınca dokunmatiği zorlaşıyor bu bir ama eğer seninki ısınmadan zorlaşıyorsa fazla bastırıyorsun

arkadaşlar bende yeni s3 mini aldım çok memnunum gayet güzel bir telefon

kamerada hiç bir problem yok, dokunmatik süper hassas, piksel falan gözükmüyor, fotoğraf ve video gayet iyi, (tasarruf modundan) şu anda şarj edeli tam beş gün oldu pil performansı süper, tavsiye ederim

internete bağlanması nasıl acaba. ben sordum arkadaslara guzel dedı ama bırısı ınternete gec baglanıyor falan dedı. sızce nasıl?

cok guzel on numara bı telefon herkese tavsıye ederım..

Arkadaşlar bende S3 mini almayı düşünüyorumda kullanan arkadaşlar dokunmatiğine bakabilir mi tırnakla oluyo mu diye ?

aldım ve çok memnunum s3 mini bence pişman olunmayacak bir telefon

Arkadaşlar bende s3 mini almak istiyorum fakat internette çok farklı fiyatlar görüyorum. Kullananlar varsa hangi ayda ne kadara aldığını söyleyebilirler mi?

Evet arkadaşlar bende dokunmatiğini merak ediyorum dokunmatiği tırnaklada hareket edilebiliyo mu ??

@22 May 2013 19:38 malesef tırnak kabul etmiyor

Galaksi s3 internet videolarını oynatmıyor. Ne yapmalıyım?

@27 May 2013 23:57 Flashı yok telefonun. Yani senin yapman gereken bişey yok. Youtube takıl

@27 May 2013 23:57 TELEFONUN FLAŞI VAR KARDEŞ YALAN YANLIŞ KONUŞMAYIN ANDROİD MARKETTEN YENİ SÜRÜMÜNÜ İNDİR FLAŞ IN

@27 May 2013 23:57 ANDROİD İŞLETİM SİSTEMİ ADOBE İLE ANLAŞAMADIĞINDAN DOLAYI ANDROİD İŞLETİM SİSTEMİ TAŞIYAN CİHAZLAR FLASH İÇERİĞİNİ AÇMAZ YARDIMCI PRORAM İNDİRMEZSEN S3 İLE ALAKASI YOK BU DURUMUN

S3 Mini ile Htc Desire X arasında kaldm hangisini almalıyım. cvp verirseniz sevinirim.

Bu msji yeni aldigim s3 mini den yaziyorum. Iphone 4s den s3miniye gectim. Arada daglar kadar fark var. Dokunmatiginin tepkimesi bariz sekilde yavasve dengesiz. Sarz problemi var gece yuzde 70den yuzde 25e iniyor her seyi kapatmama ve tasarruf moduna almama ragmen. Klavyesinde de ayni tepkime sorunu var bazen cok geriden geliyor.kamerasi ve android isletim sistemi olmasi iyi ama ttelefon biraz yavas kalmis kullanirken bariz hissediliyor. Haa 33 10 dan akilli telefona gecenler icin buyuk nimet.

@10 Haz 2013 12:49 dostum mobil veri gps wifi bluetooth kapatmazsan çok şarj yer bendede aynı sorun vardı ve özellikle mobil veriyi kapatırsan şarj gece en fazla %5 gidiyor :)

arkadaşlar s3 mini ve lumia 720 veya 520 arasında kaldım sizce hangisi?? s3 mü lumia mıı ???? nolur yardım edinn

@22 Haz 2013 19:57 Kardeşim ben s3 derim çünkü daha üstün özzeliği var

telefonda 16gb boş 166 mb dolu diyo ama bir şey yüklemeye çalışınca telefon hafızası dolu diyo. ne yapmalıyım? cevap atarsanız çok mutlu olurum.

benim samsung galaxy s3 minim var. cok memnunum iyi bi telefon.akilliligi cok iyi.ben baktigim surude kilide dusmuyo ben bakmasam dusuyor . size tavsiye ederim

arkadaşlar ben s3 mini almayı düşünüyorum ama benim işim mail lerle haşır neşir bu iş için uygunmu acaba

@27 Ağu 2013 14:14 uygun abi ben facede twiterde mesajlaşıyom hemde normal mail atıyom 1 sanıyede gidiyo şu anda ben s3 mini mavi rengini kullanıyom cok guzel telefon alın bence ben menunum benımki orjınal 30 tane oyun yukledim su ana kadar kasma olmadı ve oyun performansları cok iyi alın bence internet hızı filan cok guzel görüntülü konuşmada var ama abi orjınal olndan alın ve hahat ca kullnın sorunu sıkıntısı yok sadece led ışık bildirimi yok bide benımki 4.1.2 lerde dalga efektı yok ama 4.1.1 de dalga efekti var ama bence 4.1.2 daha iyi bence siz 4.1.2 yi alın şimdiden hayırlı olsun telefon cok kaliteli ama alırken sigprta yaptırın ..sigorta calınmaya düşmeye kırılmaya her ne olursa olsun size yapabilirlerse yapıyolar olmuyorsa aynısının yenısını veriyolar...iyi günler :)))

Ön kameranın yanindaki sensörler nasil çalışıyor

Ben telefonu aldim gayette memnunum ekran çözünürlüğü de çok iyi arkadaşım sahte s3 mini alirsan tabii çözünürlük kotu olur

ya bende s3 mini almayı düşünüyorum ama baya mesajlaşıyorum çok mu geç gidiyor ? almayayım mı ?

@29 Eyl 2013 12:42 nokia lumia 625 daha iyi mesajlaşmak için

bnde sahte s3 mini var eski telefonum galaxy s duostu s3 minide bazı oyunlar çalışmıyo sahtelile alakası varmı

arkadaşlar bende corby 2 var bunu s3 mini ile takas yapacagım ama s3 mini sahtemi orjinal mi oldugunu nereden anlayacagım lütfen ip uçları gönderin :/

@23 Kas 2013 15:37 mbyk ye gir

beyler s3 minide akıllı bekleme nasıl açılıyor ?

beyler s3 minide akıllı bekleme nasıl açılıyor

ya bende alcam ama bilmiyorum

su kaçıyomu lütfen yanıtlayın

bn de alcam ama nasıl olduğunu bılmıyorum yardımcı olurmusunuz

bnde s3 mini almayı dusunuyom iyi bir tel mi,

ben aldım güzel

Batarya şişti,telefon kendiliğinden kapanıp açılıyor

1 gb ram yazmışsınız s3 mini ye,,, s3 mini de 804 mb ram bulunmaktadır. Düzeltilmesi gerekir yanlış bilgi oluyor .

Sen de yorum yaz

E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir