Galaxy S4'ün kıskandıran 9 özelliği!

iPhone 5 sahipleri ceplerini çok seviyor olabilir ama S4'ün bu 9 özelliği kıskanılmayacak gibi değil

Galaxy S4'ün iPhone 5'ten iyi 9 yanı!

iPhone 5'in sorunsuz bir cep isteyenler için çok akıcı bir deneyim, sezgisel, kullanımı basit bir kullanıcı arayüzü ve fazlasını sunuyor. Ancak iPhone 5 kullanıcılarının bazıları, Samsung'un şu anki en iyi cebi Galaxy S4'ün bazı ayrıcalıklarını kıskanmıyor değiller. İşte iPhone 5'te olmayan, Galaxy S4 sahiplerine özel 10 kıskandıran özellik.

1. iPhone 5'in depolama alanını bir bayt bile genişletmeniz mümkün değil. Galaxy S4'ünüzün depolama alanını bir microSD kartıyla 64GB daha artırmanız mümkün.

2. iPhone 5'in 4 inç'lik ekranı, Galaxy S4'ün 5 inç'lik ekranının yanında küçük kalıyor. Aradaki fark yaklaşık 2.5 cm.

3. iPhone 5'in kamerası peş peşe çekim, çift kamera kaydı ve sesli fotoğraflar gibi özellikleri desteklemiyor.

4. iPhone 5'in sunduğu konuşma süresi 8 saat. Galaxy S4 ise tek şarjla 14 saat konuşmanıza izin veriyor.

Okuyucu Yorumları

Toplam 148 Yorum

iphoneculara kapak olsun

iphonecilere yazigg yaf o kadar para verip bide bu ozelliklerden mahrum kalmislarya uzuldum :D

öyle bir saymışsınız ki sanki telefonda atom altı parcaçığı analizleri yapacaksınız. alt tarafı ikisinde de alo değip facebook ve twitter bakacaksınız.

@07 Haz 2013 15:15 O kadar bir kullanıyorsanız bu sayfayı okumamanız gerekirdi...

@07 Haz 2013 15:15 o zaman sende 3310 al :D

çok umurumdaydı. Kameram peşpeşe çekim yapmıyor eyvah ne yapacağım!? Buldum, appstore'dan bi kamera uygulaması kurarım sorun çözülür.

@07 Haz 2013 15:23 Bunu yapınca sorun olarak gördüğünüz şey çözüldü mü?

eyvah iphone'um basınç ölçemiyor! Şimdi ne yapacağım?

Sadece bunlar mı s4 artı özellikleri

Galaxy s4 ün yapamayacağı iphone 5 in yaptığı 100 özelliği anlat şimdide mesela iphone 5 benim elime sığıyo ama galaxy sığmıyo napacağız şimdi... :)

@07 Haz 2013 15:31 Demekki sen telefonu tutmayı beceremiyon...

@07 Haz 2013 15:31 minisi var ? :)

@07 Haz 2013 15:31 Galaxy serisi çocukların kullanımı için uygun değil.

@07 Haz 2013 15:31 ağlama bebişim... daha küçüksün büyüyünce elinde tutabilirsin...

Ki hala iPhone 5 daha iyi diyen var tarafsız davranın yine S4 alır :D

Tırtphone hak ettiği yere şimdi geldi işte :)

Barometreyi kim ne yapacak iphone 3 sebepten satar kalite, market, stabilite. Androidde sadece market varken wp de ise kalite ve stabilite var. Kısaca wp bile androidden daha başarılı olma şansına sahip

peh.... Forever nokia 3310i

Bu özelliklerin bazıları bulunmakta ancak orjinal ios icin cok kısıtlı group play olayının geniş hali yıllardır var ancak sadece Apple ürünlerine hdmi bağlamadan da adamakilli görüntü aktarılır ancak sadece Apple tv ye ilgimi çeken sadece ekran büyüklüğü beni ios dan donduremese de aklımı karıştırmıyor değil

Varmı hala ıphone diyen

1. özellik microSD eyvallah 2.özellik ekran boyutu farkı tablet mi olacaktı note 3 e yaklaşıyo boyutu 3. özellik tamam eyvallah da çift kamera kaydı gibi saçmalığı napacaksınız 4. özellik konuşma süresi süper 5.özellik retina zaten özel yapım bir ekran ppi oranını koruyor zaten 6. özellik hdmi ile televizyona bağlama işini kim yapacak bana onu söyleyin 7. özellik artık lüks ne yapacaksın kızılötesi sensörünü 8. özellik meteorolojide çalışan adam o kadar milyar dolarlık cihazlar varken s4' ten mi bakacak ya da 5-10 mb data ile hava durumunu güncelliyorsunuz 9. özellik tam anlamıyla fiyaskonun daniskası s4' ün iphone 5' e rakip edilme sebebi de exynos octa core yani 2 tane 4 çekirdekli işlemci içermesiydi ama hiçbir şekilde sizin telefonunuzu kasmaz tek ihtiyacımız olan uzun pil süresi güçlü bir wi-fi kartı ve türkiyeye gelirse 4g diğerleri tek kelimeyle abartı

@07 Haz 2013 16:29 herseye bahane bulmus cok bilmis

@07 Haz 2013 16:29 Züğürt tesellisi bunlar... Esas iphone 5'i kim ne yapsın?

@07 Haz 2013 21:05 farkındaysan hala iphone onlardan pahalı bi daha düşün bakalım hangisi züğürt tesellisi diye :) ayrıca hdmi imkansız demiş yazıyı yazan yazar ama iphone hdmi bağlantısı destekliyor. yok yok kesinlikle bu yazıyı yazan adam iphone görmemiş :)

@08 Haz 2013 00:17 iphone şuan gittigidiyor vs.'de 1000(16 gb) tl s4 ise 2000 (sanpdragon 16 gb)

@09 Haz 2013 23:07 ikisini de grey bakın? veya ikisi de distribütör garantili olsun. 1000tl iphone 5 distribütör garantili bile değil. 2000tl olan distribütör garantili.

@07 Haz 2013 16:29 1. Tamam 2. Bir sms yazarken siz tuşları ararken ben çoktan mesajımı yollamış hatta telefon açmaya karar verdiysem de kulağıma dayayıp çoktan açmış olurum. 3. Çift kamera aynı anda gerekliliği tartışılır. kalanına tamam demişsiniz. 4. Tamam 5. Retina ekranın ppi değeri s4 den düşük 6. Alıştıktan sonra sunumları dahi onun üzerinden yapıyorsunuz. 7. Pratiklik. Ben kumandalarla uğraşacağıma telefonumdan bu işi yapmayı yeğlerim. 8. Gerekliliği tartışılır. 9. Donanım bazında s4 iphone 5 den çok daha gelişmiş.(neden fiyaskonun daniskası dediğinizi anlayamadım)

Sadece yazılanlarla konuşmasak daha iyi olur. iOs'un stabilitesini yakalayamayan bir Android ile iOs bir telefonu karşılaştırmak saçmalık. 2 gb ram olabilir işlemcisi 4 çekirdek olabilir fakat o gücü veremeyen bir işletim sistemi olunca o gücün ne anlamı kaldı ? Bu şuna benziyor şuan ki Windows(yani Android oluyor yavaşlık ve stabilite konusunda) ile MacOs veya bir Linux sürümünü karşılaştırmak gibi oluyor.

@07 Haz 2013 17:12 Stabiliteden söz ediyorsun... Hiç android nexus kullandın mı?

yav he he...

Yesinler stabilenizi bomboş tel stabilite imis saf androidli s4 xperia z ve htc one piyasaya sürüldü stabilitede iphone u tokat manyagi yaparlar.

@07 Haz 2013 18:59 Eksiliye bilirsiniz fakat HTC One Teknosada inceledim. Ve elimde üç kez takıldı. Android'te ciddi anlamda stabilite ve hız sorunu var. Telefonu adam gibi kullanamazsak ne işe yarar ki. (Şu an Android kullanıyorum ve Aşırı kıstlamaları sebebiyle İphone sevmiyorum)

@07 Haz 2013 20:49 Çok komiksin :)

iPhone 5'in retina ekranı var sen daha neyin kafasındasın?

@07 Haz 2013 19:27 Galaxy s4 full HD (ve bu retinadan daha iyi)

@07 Haz 2013 19:27 retine ekrana bak çok geride kaldı sadece adı var

@07 Haz 2013 19:27 İyide o ekranın altı dolu değilse, ekranı ne yapayım arkadaş. Telefonun her çeşidinde sadece bir özellik mi olur ya? O bile, Samsung gelince hemen değişti. Kasa bile değişecek, plastik kasa IPhone olacak. Gözünü sevdiğim Samsung'un...

@07 Haz 2013 19:27 ahaha yazıklan sana :D

@07 Haz 2013 19:27 "retina" eskide kaldı dostum; artık amoled diye bir şey var. mağarandan çıkma vakti.

@07 Haz 2013 19:27 iphone 5 ekran 300pp s4 ekran 441pp önce araştır sonra söyle :)

@07 Haz 2013 20:07 iyide şunu da hesaba katın iphone 5 s4 ten bir yıl öncesinin telefonu tabiki eekran daha düşük olcak sen iphone 5s le karşılaştırman gerek çıkınca

@07 Haz 2013 19:27 bu kadar mı

iphone devri bitti samsung galaxy s serileri ve note serileri iphone yi ezer gecer. her anlamda ben esli ıphone kullanıcısıyım samsung s serileri ile tanışınca görüşlerim beklentilerim değişti iphone kapalı kutu yani boş bence

ıphone 5 ten s4 e geçtim telefon 2 gun mukemmel geldı fakat öle bir ısınıyor ki yumurta kır pişir o derece!!!

Arkadaşlar iphone 5 ten xperia z ye geçen biri olarak söylüyorum. Burda yazan özelliklerin hepsi doğru lakin diğer telefonların ulaşamıcağı tek bir şey var oda iphone'nun stabil çalışma özelliği.Yıllardır iphone kullanıyorum bi kere bile kasma yaşamadım.Android'ler ne kadar gelişirse gelişsin ne kadar güçlü olursa olsun kasma sorunu hep var oluyor ne yazık ki.

@07 Haz 2013 21:51 Kullandığın telefonun xz olduğundan eminmisin?

samsungun daha öğreneceği çok iş var bi kopya çekmeyi başarabilse ? hep uyduruk uyduruk özellikler yüklüolar millet de bişi sanıo ezberlio anlatmaya çalışıo :) la barometre n eişine yarıycak allah için koysun bi projeksiyon tamam,koysun bi çıktı alcak mini yzıcı tamam :D gelmiş hala 4 çekirdekmiş bilmemne la ben özelliklerde bilgisayar biliyorum æma gel gelelim fıss :D ama ekran konusuna gelirsek S4 gerçekten 10 nuamra.

@07 Haz 2013 22:27 Projeksiyonuda koydular zamanında yiğen.!

yok ben şundan şuna geçtim bunu aldım da , iphone'u olan adam niye başka telefonu kıskansın ki çekirdeği mi kıskanacak ? yada plastik kasa yı mı anlamadım

@07 Haz 2013 23:33 işlemci, kamera, ekran, uygulama, kalite (bilgin olsun iphone 5 yapım maliyeti 300$ s4 ise 450$), sensör, kablosuz şarj, stabilite, widgets, temassız kontrol, göz ile telefonu kontrol edebilme, S4 gestures (internette araştır), RAM, incelik, ekran boyutu, hafiflik, acil durum tuşları, antivirüs, yazılım, daha az hata (yine internette araştır),barometre, termometre, nem ölçer, tamir edilebilirlik, çıkarılabilir batarya, S beam, full HD Super AMOLED +, 441pp piksel yoğunluğu, daha keskin, net, canlı renkler (daha az enerji tüketiyor.) gorilla glass 3, micro sd card, daha düşük radyasyon, USB mode, NFC, daha iyi batarya, CPU, çekim modları, flash desteği, görüntü dengeliyici, seri çekim modu, optik okuyucu, S health, S voice daha sayıyım mı?

Telefonu Aldım ... S4'ü Yinede Az da Olsa ay da bir yapsa da 1 hata yapıyor müthiş telefon s4 mucizelerle dolu bir telefon Fakat : Dünya'nın En Hatasız Telefonuda iPhone'dur herhalde

@08 Haz 2013 00:00 yuh... IOS 6 harita fiyaskosu, bükülme, çizik çıkma, rahatsız etme fonksiyonu... bir sürü hatası var hala hatasız diye masal anlatıyorlar...

slm genclık her ıkı cıhazda elımde su anda s4 ekran kalıtesı olarak once full hd oldugu ıcın ama gunes ısıgında iphonun ekranı daha basarılı s4 un ekranı sılık gorunuyor karanlıkta ve sıyah renklerde ustune tanınmaz ayrı konu ıslemcı ve ram kullanımı ısletım sıstemıyle alakalı s4 2gb ram var ama iphone 5 te hıc takılma kasma yapmıyor ıstersenız 2gb lık oyun oynayın bunu herkes bılır donanım yazılım aynı fırmadan olunca stabılıte ve performansta olur o bellı bırsey ıos markette daha kalıtelı uygulamalar var cogu uygulama google play da ya yok yada yenı yenı gelıyır burada iphone bır adım onde pc ye bagladıgında itunes e ıhtıyac duymaması ıle s4 onde ayrıca cok daha genıs bır codek destegıne sahıp media player clasic gıbı mubarek her dosyayı acıyor dırek genıs ekranda klıp ızlemenın keyfıde cabası s4 full hd oldugu ıcın markettekı cogu oyunu desteklemıyor bu sıkıntı iphone da boyle bır sorun yok iphonu bırakın 2048*1536 ipad de bıle yok optimize etmede acelecı davranmıyor fırmalar androide yazılım ekosıstemınde apple ın buyuk bır gucu var butun uygulamalar ve oyunlar once iphone a verılıyor bazıları hıc verılmıyor capcom hıc vermıyor electronic arts bazı oyunlarını vermıyor infinity blade 1 ve 2 gıbı hugo race vb bır cok fırma ve oyun yok gameloft olmasa android donanım canavarı bır symbıan gıbı kalacak kısaca bırbırlerıne ustunluk sagladıkları alanlar var ama genel anlmada su anda ıos platformundan dolayı ıphone cok performanslı calısıyor ve marketıde cok zengın jealbreak yapmayı bılıyorsanız dahada ılerı sevıyelere tasıyabılıyorsunuz cıhazı umarım yardımcı olabılmısımdır

@08 Haz 2013 00:49 eksileyenler neden yaptı merak ettım ben ıkı cıhazıda kullanıyorum gerceklerı yazdım hıc alınmasın s4 sahıplerı gercekler bunlarandroid ekran cozunurlugu arıyor oyun oynatırken mevcut oyunun cozunurlugune her oyunda dusuremıyorsunuz cıhazı bakın koskoca dedıgınız google playda kac tane kalıtelı oyun var electronic arts yada gameloftun s4 uyumlu 5 tane bulamazsınız nıyetınız puzzle oynamaksa o bada platformundada oynanıyor ben ekran kalıtesıne codek destegıne uzerındekı sensorlerıne soz soylemedım p tane sensor var uzerınde ama ınanın bır aspalt 7 oyununu sensorlerle oynamak daha zor ıphone a gore yazılım ıle donanım uyumsızlugu var android ısletım sıstemınde kesınlıkle yoksa boyle bır donanımın sorun cıkartması dusunulemez eger s4 tekı donanım iphone 5 te olsa cod black ops 2 yi masaustunden daha ıyı oynarsınız ıos ta

iphone = ekranlı tuğla

yeni modada iphone den s4 de ğeçtim yok şöyle yok böyle palavraları elerrinde ki takazu savunuyorlardı şimdi s4 aldım lalaga lugası yapıyorlar apple fanları.

Iphone 5 ve s4 ü yanyana koy ekranlarının renk berraklıgını ve parlaklığını bi karşılaştır ondan sonra gel arkadaş. Süper amoled ekranın şuanki retina ekran kalitesine ulaşması için enaz 2 yılı daha var. İşletim sistemlerini kullanılan malzemenin kalitesini hiç karşılaştırmıyorum bile ;)

@08 Haz 2013 01:50 Retina ekran= 300 pp AMOLED= 441 pp. Ayrıca AMOLED daha az batarya yiyor ve retina çok iyi olsaydı apple değiştirmeyi düşünmezdi. Lütfen yorumdan önce araştırma :))))) ve iphone 5 benchmark, fixit vs. gibi sonuçlara göre blackberry ile aynı performansa sahip (Benchmark-iphone 5 / 1596 Blackberry Z10/ 1480 GALAXY S4/ 3163 ve Fixit- Blackberry-3, iphone 0 (evet sıfır!!!) GALAXY s4 8). S4 ile yarışabilecek tek telefon HTC ONE.

bunların arasına xperia z'yi koysaydınız da ortam kızışsaydı :D

Samsung a plastik diyen apple fanlari. Yil olmuş 2013 İphone da hdmi destegi bile yok :D:D Adamlar telefondan nem bile olcuyor. Utanin bence :D elinizdeki babaanne telefonu haberiniz yok.

2000 tlye soktukları kazıktan 1 ay sonra fiyatı 1500 tlye çektiler ondan 1 ay sonrada 1000 tlye çeker sam amca. termomtreyi ateş ölçmek için kullancam desen nereye girer o telefon bilinmez

Hala daha "Samsung plastik" muhabbeti yapan kuşlar var, şimdi apple'da plastik kaplama modeller çıkartacak bakalım o zaman nasıl kıvarak bu iphone kuşları :)

@08 Haz 2013 09:15 o polikarbonat bi kere plastik değil hem apple onu da beceremez

bende 7/24 nem ölçüyorum,uzaktan kumandam yok zaten 2000 tl vermişim tele kumandanın yenisini alamayacak kadar malım :D

@08 Haz 2013 10:32 Zekasız senin ihtiyacın yoksa alma s4 teki özellikler zaten herkes için değil ihtiyacı olan için git tv nede kumanda al kendine de 3310 al

Evet apple plastik model çıkartacak ''Ucuz İphone'' için normal de hiçbir aygıtında plastik kaplama yok belirtmiş olayım

telefun s4 tür

eskiden beri samsung kullanıcısıyım tamam gerçekten iyi işler yapıyorlar fakat çoğu telefonda birçok sorun çıkıyor s4 gerçekten özellikleriyle süper bir telefon ancak benim telefonum kullanırken çok ısınıyor kasanın yanlarında açıklık var bunu gittim gösterdim normal diyorlar forumlarda da çoğu insanın s4 ü böyle çıkmış işte bunlar adamın sinirini bozuyor

s4 her türlü alır iphonda bi gelişme yok

Bir de bu ozellikleri alninin akiyla yapabilse... Bence Samsung guzel is cikariyor belki ama altinda calisan androidin daha cok ekmek yemesi lazim.

Samsung S4 ile iphone 5 i bir arada tutmayin. Ikiside mükemmel telefon. Siz isinize yarayani alin yeter. Fazla soze ne hacet var.

bu özellikleri görünce iPhone 5 almaktan vazgeçtim.

vah vah ne üzüldük yav bizde bunlar yok diye. şimdi Samsuncular bu özelliklerle evrenin sırlarını falan ortaya çıkarırlar artık.

samsuncular kelımesını kullanan arkadas sen ne kullanıyon.. varmı samsung gıbı peş peşe en ıyı telefon çıkarabılen özellık fark yaratabılen gösterde alalım...

eğer s4 her türlü ip5 ten iyi ise neden fiyatı jet hızıyla düşüyor ? şu anda ülkemizde paralel ithalat s4'ler 1.500 TL'ye bile bulunabiliyor...

@09 Haz 2013 10:26 kardeşim neden fıyatı düşüyor anlatayım samsungun altarnatıf bır cok modelı var ve bır modelde kalmıor iphone dedıgnm marka senden bır tane çıkartıyor şuan pıyasada ıphon 5 ve bır alt modellerı var başka secenek olmadıgı ıcn fıyatları aşırı duşmuor bılmem anlatabıldımmı emın ol samsun sadece s serısı çıkartmış olsa her yıl bıtaen fıyatı 3 bınden aşşagı olmazdı umarım anlamıssındır

@09 Haz 2013 10:26 S4'ün 2 modeli var snapdragon ve exynox snapdragon 1500 TL exynox'u 2000'den aşağı bulamazsın ve iphone 5 1000 tl'ye satılıyor.

@09 Haz 2013 10:26 hocam sırf fiyatı yüksek diye en iyi telefon bu dememek lazım. fiyat\performans açısından bakmalısın olaya.

@09 Haz 2013 10:26 Samsung üretici oldugu icin üretim maliyetlerini kurtarmaya basladigi andan itibaren fiyati düsürerek daha fazla satis rakamlarina ulasmaya calisiyor. Onun icin yilda 200 milyar dolardan fazla ciro rakamlarina ulasiyor. Apple üretici olmadigi icin satabilecegi telefonla en yüksek karliliga ulasmaya calisiyor.

ip5 aslında gereğinden fazla paraya satılıyo mesalla dubaide 1000 tl turkiyede 2000tl ama samsung her yerde fiyatları ayni tüm dünyada aynı zamanda piyasada ip5 için 3 ay bekledınız yazık

@09 Haz 2013 10:26 niye olacak pazarlama taktiği... yemi sal balık zokayı yutunca çek...

@09 Haz 2013 10:26 birşeyin pahalı olması onun daha iyi olduğu anlamına gelmez. sordugun sorunun cevabı ise 1500 e satılan s4 ün garanti fırması delta isimli sadece ankara ve istanbulda birer bayisi bulunan bir şirket. gercek fiyatı 1800-1900 olan s4 lerin garantisi ise genpa kvk telpa vb TR nin neredeyse her ilinde olan güvenilir garanti fırmaları.

@10 Haz 2013 11:48 Apple üretici olmadığı için mi :))))

@09 Haz 2013 22:44 i5 nezaman dan beri 1000 tl ye satılıyo pardon daa

ıpone kullanıyodum hevesle galaks4 aldım.arkadas sımdı takas ediyorum.sar değeri cok yuksek samsung un basım agrıyo tel konustuktan sonra ıponede bole bısey yok.androıd vırus dolu.galks4 acayıp kota yıyor hıc kullanmadıgım halde gunluk 100 mb harcıyor.sadece foto cekım guzel ınternet hızı aynı.galks4 4 cekırdegı zaten ıkısını makına yıyor .sana kaldı ıkı..abartıkları kadar değil.androıd hala eksıklerı.aşırı reklam boguyor ve ınternet kotanızı felaket harcıyor

@09 Haz 2013 12:34 asıl yüksek SAR değeri Apple iPHONE FIFI v.s. için yüksek iftira atma alık Apple fanboyu...

@09 Haz 2013 12:34 Kapatırsınız gereksiz bulduğunuz servisleri internet harcamaz. (100mb harcamasının da imkanı yok) Sar değeri S4 ün i5 e göre çok daha düşük Aşırı reklam > iOS da paralı olan uygulamaların reklamlı halleri play store de ücretsiz. Ücretini öderseniz yine reklamsız olur. Yine, ne olduğunu bilmediğiniz uygulamaları yüklemezseniz (indirme sayısı çok düşük olan) virüs şansı %0.

Samsung yanında ıphone bir hiç bence ı phone ve nokia kıyaslanmalı s4 rakipsiz

Her şeyi geçtimde HDMI bağlanamayan telefon olmaz olsun :D

6. maddede yanlış bilgi var, Iphone HDMI adaptörü ile TV'ye bağlanabiliyor. Galaxy S4 de MHL denilen Micro USB'yi HDMI'a çeviren bir adaptöre ihtiyaç duyuyor. Adaptörlerin fotoları bu linklerde. Bu tip bilgileri verirken biraz daha özenli olunması lazım. Iphone 5 için: http://img.gawkerassets.com/img/1832dat9obwe3jpg/original.jpg Samsung Galaxy S4 için: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/300pixelp/samsung-galaxy-s4-mhl-2-0-hdtv-hdmi-adapter-p38702-300.jpg

Iphone 5 aldım ve 2 aydır kullanıyorum. Ne yüklersem yükleyeyim ve ne zaman çağırırsam çağırayım programlar açılıyor ve düzgün çalışyorlar. Benim için önemli olan da bu. Yok o, yok bu... bu işler tercih meselesi. Benim için programlarım hızlı açılması ve her seferinde açılması önemli.

ben samsuncu degılım ama samsungcuyum :-)) android her zaman daha rahat kafan rahat s4 ve htc one pıyasanın en ıyısı sony xperıa z ve ıphone 5 sonrası parası olan degıl teknolojıyı bılen samsung ya da htc nın modelını tercıh eder ve htc nın kalıtesı cok guzel bırde ses dedınmı htc one hepsını gecıyor ekran kalıtesı de samsung s4 ıyı ust ıslemcı olanından alın duz ıslemcılı fark yaratabılır bekleyın yakında 128 gb lık s4 lerde gelıcek ondan alın ben beklıyorum ıyıce fıyat dussun alacam hala samsung galaxy s kullanıyorum bu sene 4 yıl bıtıyor ve de 1 bucuk gun hıc sarj etmeden kullanıyorum tabıkı pılınızın durumu ıyı olucak herkeses saygılar

htc one bence daha iyi

ARTİSTLİK YAPMAYIN S4 HEPSİNİ SOOLADI GEÇTİ BUNU SIZDE BİLİYORSUNUZDA İŞİNİZE GELMİYOR AYRICA SAMSUNG S4 ALLSHARE PLAY UYGULAMASINI INDIREN HERSEY KABLOSUZ BAĞLANA BİLİR

@11 Haz 2013 10:20 Aynen kardeşim,Samsung sürekli olarak bu Apple'a koyuyo ama fanboyları anlamamakta ısrarcı.Birgün onlar da doğru yolu bulcaklar İnşallah.Hadi bakalım hayırlısı be gülüm ;)

4 ve 9 uncu maddeler disinda bir ustunluk goremedim. Kumanda ozelligi de olmayiversin.

adam yapmış mı yapmış iphonede yapsında görelim

Since off iphone 2007 galaxi =copy iphone warken iphone alınır baktın apple battı iphone çıkartmıyor o zaman gider htc alırsın yinede galaxi değil

en basitinden fransızca veya ingilizce ile ilgili bi uygulama ardığınızda iphone 100 küsür (yarısı da ücretsiz ve çok kullanılşlı) uygulamalar sunarken android bunun yarısını bile sunamıyor. telefon sadece canlı duvar kağıdı ve temalardan ibaret değildir. kişiselleştirmeye laf atanlar iphone cydia programına youtubedan bi bakıversin

ben çok kararsız kaldım arkadaşlar iphone 5 de güzel telefon samsung s4 de i5 e virüs bulaşmıyormuş s4 de indirdiğin uygulamalardan bulaşıyormuş virüs programı tam korumuyormuş i5 in uygulaması oldukça fazlaymış s4 uygulamaları kısıtlıymış i5 hep İngilizce bende İngilizceden nefret ediyorum Türkçemiz doğru düzgün yok ne İngilizcesi olsun s4 bana daha cazip geliyor ama i5 de performans konusunda çok etliki sorun çıkarmıyor o konuda i5 e güvenim tam çünkü i5 kullanan arkadaşımda var s4 kullananda mesela i5 de Türkçe konuşup yazdırabildiğin bir uygulama özellik yok ama s4 de var ne istersen konuş yazsın ne bilim çok kararsızım i5 çok bencil bir telefon sadece kendi markası altında 3g görüntülü konuşma yapıyor ben arkadaşımı aradım 3g ile görüntülü konuşmak için açılmadı samsung s4 biraz daha yakınım bu aralar fiyatı biraz düşmesini beklemem lazım

@13 Haz 2013 10:52 samsung aplication olarak iphonun yanından geçemez programlar oyunlar hersey iphoneda guzel tek sıkıntısı jbsiz kötü..

hala su iphone kullandıgı için telefonlarına laf soyletmeyen arkadaşlar artık kabul edin samsung iphone u b i t i r d i..... arkadaşın biri yazmış 4 ve 9 un dışında fark göremedim diye kumanda da oluvermesin falan... ne komiksiniz ya . açın elinizdeki iphone ların içine bakın yuzde elısınden fazla samsungun urettiği parçalardan oluşuyor. daha neyin havası bu. hem donanımsal hemde yazılımsal açıdan fark attı s4 le samsung satış rakamlarıyla kanıtladı. bunu apple bile kabullendi. siz kabul etmeseniz kaç yazar...

saplarim çiviyi iphoneye şimdi. Telefon die para veriyorlar bide

iPhone hiç kullanmadım hiç de kullanmayı düşünmem fiyatından dolayı ancak samsung,sony veya htc ne kadar iyi telefon üretsede iphone u 10a katlasa bile bi kere androidden kaybediyor iPhonelardaki iOs işletim sisteminin zaten en büyük özelliği arkaplanda gereksiz çalışan uygulamaları kapatması bu yüzden iphoneler nerdeyse hiç kasmaz ısınma yapmaz ama s3 ün bile iphone5den daha iyi özellikleri olmasına rağmen telefonu ilk aldığınız günden itibaren çok hafif kasmalar ısınmalar fark edersiniz...s4 de ne değişir derseniz hiç bir şey derim.En iyi telefonlar windows phonelar ancak onlarada uygulama yok malesef...

13 mgp kamerası var s4 kullanıyorum ve gayet guzel 5 tane ıphone a degısmem telefonumu

@17 Haz 2013 20:36 HTC Kullanıcısıydım bugün s4 le tanıştım ve harika ötesi bir telefon hayatıma hoşgeldin s4...

@17 Haz 2013 20:36 dil ayarları nasıl yapılıyor yeni aldım arapca menu

her gun bu tıp yenı yorumlar ortaa cıkıyo herksın kendı kullanım alanı ve stılıne gore kulandıgı telefon her zman en ıyısıdır. artık sıkılmaya basladım gercekden bu tıp yorumlardan hertelefonun hıtap ettıgı kesım farklı buyuk ıphone 5 tamamıyle adı cıkmıs b telefondur herkes alınca otomatık en ıyı oluyo bu yanlsı bı dusunce . bırakın hereksın aldıgı teelfonu kendı ıhtıyaclarını en ıyı gorucek olan hangıyse onu alıcaksın her zaman bı kıtle ısıne yarayan ıphoen 5 olucna otomatık dıer teelfonlardna cok ıyı yorumu ortaya cıkıyo bdua cok yanlıs . ben HTC ONE kullanıyorum nedenı ıse muzık dınlemeyle aramın cok ıyı olması çok kalıtelı bı sound var . ıhtıyacım muzık uzeıen oldugu ıcın onu aldım yarı nı gun sony yada samsung bu kalıteye ulasırsa eger onu alırım .taklıt yada özentılık yuzunden mılletın kafası allak bullak oluyo bısey alırken

@21 Haz 2013 10:17 yorumlarinizi cok begendim ama anlamadigim sey samsung veya apple kullanmadiginiz halde bu konuda yorum yapmaniz oldu.Fikir sahibi olmadan zikir sahibi olmak bu demek herhalde...

@21 Haz 2013 10:17 okuma o zaman bu yorumlardan cok sıkıldıysan :D

iphone 3 ten beri her modelini alıp kullanıyordum apple hastasıydım s4 aldıktan sonra iphonedan tiksindim

Sayılan ozellıklerın cogunu uygulama ındırerek gıderebılırsınız dogru fakat ekran buyuklugu avantaj ve 1080p cozunurluk yeterlı bence ıphone ye yazık :) fazla ustune gıtmeyın

bu farkları ve yorumları görünce iyiki iphone 5 almışım diyorum :D

bu özellikleri okuduktan sonra iyi ki S4 almışım diyorum :)

hahahah :D ben de aynı duyguları yaşadım okuyunca

bide arkadaşlar söylenen bu özelikler işinize yarıyor mu onu düşünün çok özelikleri olabilir ama hayatınıza yansıtabiliyor musunuz?

app store ıphone 5

ben bu konuda tek birşey düşünüyorum. cebimde iphone 3 te var 4 te 5 de yarın 6 çıksın oda olur inşallah. İlk aldığım gün performansı neyse hala aynı hepsi. İOS diye bir yazılım oldukça apple hep en iyisi olacaktır. Etrafımda diğer telefonları kullanan herkes defalarca servis görmüş reset atmış bilmem ne yapmış insanlar sadece iphone kullananların bu sorunu yok. Bence eğer bir iphone sahibiyseniz telefonunuzu artık sıkıldığınız için değiştirirsiniz eskidiği yada bozulduğu için değil.

@04 Tem 2013 14:42 ben samsung s4 kullanıyorum sen dogru söylüyorsun ama sen istesende bozulmuyor cünki gelişime acık değil bende hiç bir yere girmesem benim telefonumda arıza yapmaz

@04 Tem 2013 14:42 valla bnde iphone 3GS kullandm dha iki gün önce s4 alcm diye abime verdm ama tek kelimeyle rezalet bi telefon fena sekilde kasıyo netinden zn bhsetmyrm ble smdi s4 almayı dsnyrm nsl bi tlefn blmyrm ama iphone o kdrda övülcek bi tlfn dgl bnce...

iphone isim satan telefon

hemen hemen butun yorumları okudum ya arkadaşlar hangizin kullandığınız telefonun bütün özelliklerini kullanabiliyorsunuz .. ve siz samsung veya applede mi calışıyorsunuz onlar kazanıyor para siz yapıyorsunuz kavga herkesin telefonu kendine güzeldir özeldir telefon alacak arkadaşlar samsung alırsan 3 veya 5 ay sonra fiyarı baya düşer satarken zorlanırsın olurya paraya ihitiyacın olur appleyi satarken fazla fiyat farkı olmadan geri satabilirsin buda bi özelliktir telefonda bunuda yazmaları lazım (: bende 4s vardı 2. el aldım 1.100 para lazım oldu 3 ay sonra 1.050 ye sattım . Özellik bakımından samsung iyi kimse buna bişey diyemez.. birisi yamışki apple5 teki coğu parca samsunga ait diye sen onu yazarken ne içtin baya kafa yapmış sende

şimdi apple üreticileri telefon çok sağlam diyor camerada yere vuruyorlar e son kırılıyor parçalanıyor bizim arkadaşın elinden düştü ekran buz oldu. ve bir resim çekiyorsun onu paylaşamıyorsun illa herkes apple alacak değil ve takip ediyorum eskisinin üzerine bir iki detay haricinde yenilik yok ve kaldıki fiyat yüksek kimsenin belki bilmediği bir durum var yeni model çıkardıkları zaman bir alt modeldeki 3yılını doldurduğu zaman apple güncelleme göndererek performans düşürtüp yenisini aldırmaya mecbur kıldırıyor yorumlardan birinde bu özellikleri kullaıyormusunuz da yapmışlar diyor böyle saçma insanlar var herkes onun gibi öküz değlki öküzler için üretilsin ben aldığım telefonda özellik olmazsa o telefona para vermem bir kere şöyle düşünmez lazım ben fotoğraf makinası ve leptop alacaktım toplam maliyeti alacağım telefonla 4 bini buluyordu 1800 verdim hepsinin işi görüyor ağırlıkta etmiyorum bence insan ne alacağın bilmeli abuk subuk yorumlar yazmasınlar adam 8 cekirdek koymuş bunun ikisi sana kalsa alacağın leptop 1500 tlyi buluyor ne gerek var şimdi :)))

fiyatlar çok asronamik.....................hey indirin az....

ama iphone beşinduruşu yeter samsunga s4,e geç onları

ben bi iphone 3GS kullanıcısıydım iki gün önce abime verdim s4 alcam diye burdaki yorumları okudumda bnce iphone hcte abartldgı kdr iyi bi telefn dgl bnm kullandgm telefon sahsen rezalet bi seklde kasyodu bn bu kasmayı samsungun hcbi telefonunda grmedm bgne kdr o kdr övdükleri için sylüyorum bnce iphone o verilen paraya degcek bi telefon dgl....

Iphone ' na güvenemeyip para verip almayan arkadaşlar. Kullanmadığınız bir şey hakkında yorum yapmayın. Iphone 5 alan bir kişi en az 5 yıl kullanır, sonra eşine çocuğuna verir en az 5 yılda o kullnır. s4 alan arkadaş 2 yıl kullansın garantinin bittiği 2. saatinde kendini servis de bulur. Arkadaş samsung kamyon bile üretiyor, apple'ın odaklandığı nokta belli adamlar tek iş yapıyor.

komısyon alıo msn apple:D ıphone kdar bencıl tel yok o kdar paraya degmez suanda samsungla kımse yarısamaz.ıkısnıde kullandm gayet ıy bılıorm.

@20 Tem 2013 12:59 iphone 5 çıkalı kaç sene olduki deneyim sahibi olup 5 sene kendisi 5 sene çocuğu kullanır yorumu yapabiliyorsunuz.arkadaşlara diyorsunuz kullanmadan yorum yapmayın diye ama bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. ben ipad ve iphone kullanmış biri olarak söylüyorum evet symbian sistemine göre kendini aşmış bi telefon.lakin gerek kısıtlamaları gerek herşeyi parayı bağlamaları kullanıcının bi süre sonra sabrını taşırıyor. o kdr parayı verdikten sonra ben kendimi ona göre değil onu kendime göre kişiselliştirmek isterim bu konudada android açık ara farkla önde. şu an daha önce samsung almadığım için pişmanım. denemeden yorum yapmayın diyordunuz ya deneyerek yorumlamak budur işte

@20 Tem 2013 12:59 ne alakası var kardeşim? kullandımı da biliosun ? yukarıda blli hangisinin iyi olduğuu

@20 Tem 2013 12:59 sen apple ın 10 yıl yasayan bı ürününü göster kendimi mancınıkla mars a fırlatacam.ıkıncı olarak su ıphone ların akıcı kullanım konusuna gelınce dısarıdan hıcbırsey yukleyemıyorsun kı takılsın veya kasılsın ı tunes magazasında bıle sorun ckaracak yanı kasma yapacak uygulamaları modelıne gore ıphone cıhazları goremıyor bunu pcden gırıp baktıgında fark edersın bakarsan pardon gorebılırsen ılk mp3 calar ıpodlardan bahsedıyorum sony muzık calarlardan esınlenerek yapan bı sırketten ne bekleyeblrsın kı abartılı bır fıyat etıketı ve bunu hıc hak etmeyen bır donanım karar sızın beynınızı kullanın suphesız o sıze kullanın dıye verıldı

iphone 5 aldım kullandım bence beş para etmez

@22 Tem 2013 10:57 her iddasına varım iphone 5 almadın ve samsungçusun

ben s4 almayı düşünüyodm,düşünüyorm,alıcam da .bu saçma ve basit ıphone u kullanma hatası bile yapmam .şuan elimde s3 var ve gayet memnunum sadece düşürmemeniz gerekiyor bu tip telefonları :( yoksa yandınızz

bende hem iphone 5 var hem samsung s4 farklı farklı birbirlerine avantajları var . eger elime gelsin ve bana göre biraz daha ayrıcalıklı olayı mdersen iphone 5 iyi tercih. ama telefonla dans ederim daldan dala konarım dersen s4 derim. her ne olursa olsun ikisindede ortak sıkıntı biraz ugrastıgında sarzların fitil gibi erimesi . samsung da daha çok uygulama mevcut .

@01 Ağu 2013 18:24 apple store 800.000 uygulamayla dünyanın en büyük uygulama marketi

Ya arkadaş Samsung Not2 nin 3100 mAmper bataryası var S'dün 2600mAmper Ulan saçma sapan sensör ler koyacağnıza öyle bir batarya yapın ki 5000 mAmper olsun 3 gün Çok Rahat yetsin

@22 Ağu 2013 06:00 adam hava atcak hafif yaptım die 5000 amper yaparasn olur 1 kilo

Vay anasını bee oha telefonla basınç ölçemiyorum dünyanin en kötü telefonu bu olum bu chipin kalitesi bozuldu reklam adına kendini mahvediyor. Birincisi ekran çözünürlüğü iPhone 5in ekran küçük diye az ikincisi ekran boyutu herkese göre değişir ben 4 severm sen 5 ayrıca iPhone5tede hdmi var.kağıt üstünde donanım olarak iyi olabilir ama ios konusuna girmiyorum girersem android dükkanı kapatıp kaçar kamera konusunda dediklerinizi yapmak için milyonlarca program var. Sene olmuş 2013 herkes smart tv kullanıp cep telefonundan remote kontrol yapabilirken siz kızılötesi mevzusunu acmanız beni 2000 yılına götürdü

Arkadaşlar i5 güzel telefon kaliteli görüntü itibariyle süper ios işlemcisi zaten tartışılmaz. Ancak apple her telefonunda yaptıgı gibi kalite olur ancak bir önceki telefonunaynısını çıkarıyor özellikler değişmiyor işlemci kamera vb. Şeyler değişiyor öyle değilmi önce hu konuda anlaşın s4 e gelirsek samsung bu aralar her telefonda farklı özellikler sunmaya çalışıyor ve parça kalitesi apple ürünlerininki kadar iyi değil amaa samsungda aldıgın üründen özelliklerinden pişman olmazsın helede s4 den 4 çekirdekgin kaldıramıyacagı uygulama yok apple daha çok şirket , sakin cebinde dursun telefonu s4 ise eglence telefonudur. Tercih mevzusudur...

@12 Eyl 2013 20:07 İşlemci değil işletim sistemi

cabuk donuyo ve kullanmadığın halde cok sarzz gidiyo pişman oldum aldığıma

@26 Eki 2013 20:22 Telefonunda bi sıkıntı vardır servise gönderebilirsin

Tabiki S4 Sayamadıgımız bir çok özellik var mesela işim geregi bankaların cep subelerine girmem gerekiyor girerken güvenlik açısından mobil onay kodu geliyo uygulamadan çıkmama gerek kalmadan kodu otomatik olarak uygulamaya tasıyo mesajı açıp kodu aklında tutucaksında

Oglum bak git.

Apple'i steve jobsdan sonra bıraktım iyikide bırakmışim samsung'un artilari cok daha cazip

s4 alalı 20 gün oldu. Bataryası dışında diğer tüm özelliklerden memnunum. İyiki de almışım:)

telefon bazen donuyor ama diğer teknik ve batarya özelliği gayet iyi ...

Sen de yorum yaz

Bu konuda okuyacaklarınız
1
Galaxy S4'ün iPhone 5'ten iyi 9 yanı!
2
CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir