Ne Olursa Olsun Garanti kampanyası geri döndü

Toshiba'nın efsaneleşen Ne Olursa Olsun Garanti (NMW) kampanyası geri dönüyor!

Ne Olursa Olsun Garanti, No Matter What, toshiba

Toshiba TNB A.Ş., Türkiye'deki tüketicilerinin Toshiba ürünlerine duymuş olduğu güveni ve müşteri memnuniyetini pekiştiren TNB premium hizmetlerini, NMW ile zenginleştiriyor.

2009 yılında Toshiba'nın Türkiye dahil 13 Avrupa ülkesinde uyguladığı No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası TNB A.Ş'nin ''Premium Hizmetler'' kapsamında tekrar başlıyor. 20 Temmuz - 18 Ağustos 2013  tarihleri arasında satın alınacak TNB A.Ş. garantili  tüm Toshiba notebook modelleri No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmet paketi içersinde yer alacak. Yani dizüstü bilgisayarınız çalındığı, herhangi bir nedenle düşürme, sıvı dökülmesi gibi  sebepler ile  hasarlandığı yada iki hafta içinde  memnun kalmadığınız takdirde Toshiba TNB A.ş. bu paket içerisinde hepsi için bir çözüm garanti ediyor.

TNB Premium hizmetlerin, NMW garanti hizmetine getirdiği bir de büyük yenilik var. NMW hizmetinin geçerliliği cihazın garanti süresi boyunca devam ediyor. Bu sayede garanti süresi boyunca dizüstü bilgisayar kullanıcılarının her an karşılaşabildikleri çalınma, düşme, sıvı teması gibi garanti kapsamı dışında kalan ve yüksek maliyetlere neden olabilen durumlarda Toshiba müşterilerini koruma altına alıyor. 

TNB A.Ş. Genel Müdürü Aytaç Biter konu ile ilgili yaptığı açıklamada;

"Toshiba'yı Türkiye'de  25 yıldır gururla temsil ederken, geliştirdiğimiz servis ve hizmetler ile kalite ve güvenirliğimizi bir üst seviyeye taşıyoruz. Bunun en güzel örneği kısa sürede bir efsane haline gelen ama gerçek olan No Matter What /Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası. Hizmet kalitesinde sürekli en iyiyi hedeflemek ile yetinmiyoruz, geliştirdiğimiz TNB Premium hizmet paketleri ile satış sonrası hizmetler konusundaki iddiamızı sürdürüyoruz. Toshiba bilgisayar tercih eden kullanıcılara markamıza güvenimizin ispatı olarak Toshiba yatırımlarını güvence altına alan NMW garantisini hediye ediyoruz. Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımlarımız ile Toshiba ürünlerini alan tüketiciler sadece alırken değil aynı zamanda kullanırken de kazanıyor, toplam sahip olma maliyeti düşüyor ve uzun süreli müşteri memnuniyeti sağlanıyor." dedi.

DEVAMI:Garanti kapsamı detayları
Dikkat! İçerik, fiyat veya bağlantılar değişmiş veya güncellenmiş olabilir.
  • MEDIAMARKT YILLARDIR YAPTUGI BIRSEYI BI ARKADAS DEMISKI"çalınma ve su dökülmesi v.s gibi konuları kapsayan bir garantiyi ben ilk defa duydum bence büyük olay"

    Ziyaretçi (Mobil)
    28 Tem 2013 04:20

  • zamanında hp de sigorta veriyodu 6 aylık.

    Ziyaretçi
    27 Tem 2013 18:21

  • arkadaşına laptopu çaldırıp yenisini alacan, problem toshiba? :D

    Ziyaretçi
    27 Tem 2013 16:35

  • bilerek suya atarım

    Ziyaretçi
    27 Tem 2013 14:56

  • çalınma ve su dökülmesi v.s gibi konuları kapsayan bir garantiyi ben ilk defa duydum bence büyük olay..

    Ziyaretçi
    27 Tem 2013 12:14

Siz de yorumunuzu yazın

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Dijital Hayat İpuçları

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

iOS 8'den 7'ye dönüş yolu!iOS 8'den memnun kalmayanlardansanız, iOS 7'ye dönmek için elinizi çabuk tutmanız gerekiyor!

Çok tartışılacak iddialar!Önde gelen bir cep üreticisi, telefon sektörünü yakında büyük iflasların beklediğini öne sürdü!

BİZİ TAKİP EDİN

CHIP-GALERİTüm Galeriler

CHIP-TVTüm Videolar