TP-LINK satış rakamlarını açıkladı

2014'de Türkiye'de 1 milyon 300 bin adet TP-LINK ürünü satıldı

TP-LINK zirvede

Kablosuz ağ pazarının lideri TP-LINK, 2014 yılında Türkiye'de gelirlerini pazarın üzerinde arttırdı ve adet bazında 1 milyon 300 bin satış rakamına ulaştı.

Kablosuz ağ pazarında dünya lideri TP-LINK, 2014 yılı Türkiye satış rakamlarını açıkladı. Geçtiğimiz yıl Türkiye pazarında 1 milyon 300 bin adet ürün satışı gerçekleştiren şirket, gelir bazında da BT pazarının üzerinde büyümesini sürdürdü.

TP-LINK Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, daralan pazara rağmen TP-LINK'in hem dünyada hem de Türkiye'de büyümeye devam ettiğini açıkladı. IDC verilerine göre TP-LINK'in dünya pazarında liderliğini sürdürdüğünü belirten Dinçer, "Türkiye'de de öncü stratejilerimiz sonucunda kablosuz ağ pazarında geçtiğimiz yıl 1 milyon 300 bin adet ürün satarak, liderliğimizi sürdürdük" diyor. TP-LINK'in 2010 yılında Türkiye'de ofis açmasıyla birlikte, kablosuz ağ pazarına yön veren şirket haline geldiğini vurgulayan Dinçer, "TP-LINK, Türk tüketicisine kaliteli ürünün uygun fiyatlı olabileceğini gösterdi. 'İyi ürün', 'uygun fiyat', 'kaliteli hizmet' anlayışının sonucu satış rakamlarına da olumlu olarak yansıyor. Türkiye'de faaliyete geçtiğimizden bu yana her yıl büyüme elde ettik" diyor.

Türkiye'de bağımsız araştırma şirketlerinin kablosuz ağ pazarına yönelik araştırma yapmadığından şikayet eden Dinçer, "TP-LINK olarak Türkiye WLAN pazarına yönelik araştırma yapılmasını arzu ediyoruz ve güvenilir, bağımsız bir kuruluşun yapacağı araştırmaya bilgilerimizi açmaya hazırız. Sektörün sağlıklı büyümesi ve tüketicilerin doğru bilgilendirilmesi açısından bu tür araştırmalar son derece önemli" diyor.

"Sektöre kazandıran markayız"

TP-LINK'in Türkiye'de tüketicileri bilgilendirme, kablosuz ağ konusunda bilinç düzeyini yükseltme konusuna önem verdiğini vurgulayan Dinçer, "Sadece satış rakamına odaklı bir yaklaşımı doğru bulmuyoruz. Hepimiz iyi biliyoruz ki, isteyen her şirket fiyat/kar dengesi ile oynayarak, çok satış yapıp kısa süreliğine birinci olabilir. Ama bu hem yapan şirkete hem de sektöre zarar verir. TP-LINK olarak kalıcı başarılara önem veriyoruz. Bunun sonucunu satış rakamlarına olumlu yansıma olarak da alıyoruz" diyor. 'Pazarı büyüterek büyümeyi' hedeflediklerini ve bu doğrultuda çalışmalar yaptıklarını ifade eden Dinçer, "Yaptığımız çalışmalarının sonucu tüm sektöre olumlu olarak yansıyor; sadece biz değil, bu pazarda faaliyet gösteren tüm firmalar kazanıyor. Önümüzdeki yıllarda da sektöre kazandıran marka olmayı sürdüreceğiz" diyor.

"Pazarın sağlıklı büyümesi için yatırım yapıyoruz"

2014 yılında da pazarın sağlıklı büyümesi için pek çok çalışma yaptıklarını belirten Dinçer, TP-LINK olarak kaynaklarının bir bölümünü bu konuya ayırdıklarını açıklıyor. "Pazarın sağlıklı büyümesi için daha bilinçli, doğru tercih yapan tüketiciler, en önemli unsur. Bir başka önemli unsur, 'mutlu müşteri'. 2014 yılında bu konulara yatırım yaptık" diyor. WiFi Akademi, Kolaykurulum.net, ömür boyu destek garantisi, Anadolu Teknoloji Günleri etkinlikleri ve bunlara eklenecek yepyeni hizmetlerle 2015 yılında da pazarın sağlıklı büyümesi çabalarını devam ettirerek, öncü marka rolünü sürdüreceklerini belirten Dinçer, "Bu çabaların soncunda da büyüyen pazardan daha fazla pay almayı hedefliyoruz. Yenilikçi ürün portföyümüz, dinamik ve tüketici ihtiyaçlarına önem veren ekibimiz, değer katan iş ortaklarımız ve şirket kültürümüz ile lider olmayı sürdüreceğiz" diyor.

Okuyucu Yorumları