Turbo Internet 2.1 ile sörf daha da hızlı!

İnternet'te daha hızlı sörf yapmak daha önce bu kadar kolay olmamıştı. Bu yazılımı mutlaka deneyin!

Turbo Internet kullanımı ve indirme bağlantısı

Turbo Internet kullanımı

- Kurulum'u tamamladıktan Turbo Internet yazılımını çalıştırınız. Şayet ilk kez çalıştırıyorsanız deneme sürümünüz otomatik olarak başlatılacaktır.
- Ana Menu'den Araçlar->Seçenekler'e tıklayın

Seçenekler – Genel
- Turbo Internet aktif: Bu özellik mutlaka devrede olmalıdır
- Dosyaları Turbo Internet ile indir: Bu özellik devrede iken dosyalarınız otomatik olarak Turbo Internet ile indirilir.
- Video / Audio dosyalarını otomatik kaydet: Bu özellik sayesinde izlediğiniz videolar bilgisayarınıza otomatik olarak kaydedilmektedir. "Dosyalar / Klasörler" bölümünden kendi klasörünüzü seçebilirsiniz.
- Resim dosyalarını otomatik kaydet: Bu özellik sayesinde, gezdiğiniz sitelerdeki resim dosyaları bilgisayarınıza otomatik olarak kaydedilmektedir. "Dosyalar / Klasörler" bölümünden kendi klasörünüzü seçebilirsiniz.
- Minimum boyut: Bu özellik hem video / audio hem resim dosyaları için geçerlidir ve her ikisi için de ayrı tanımlanmalıdır. Sıfır (0) limit olmadığı anlamına gelir ve her boyuttaki dosyayı bilgisayarınıza kaydeder. Örnek vermek gerekir ise 50 değer Minimum 50KB dosyaları bilgisayarınıza kaydeder. 1024 yazarsanız 1MB, 2048 ise 2MB (Bu rakamlar sadece örnektir)
- Anlık max. İndirme sayısı (0 limitsiz): Turbo Internet burada belirttiğiniz değerdeki kadar dosyayı aynı anda indirir ve diğerlerini indirme kuyruğuna atar. Sırası ile diğer dosyaları indirmeye devam eder.

Seçenekler – Bandwidth
- Bu alandaki değerler sıfır olduğu takdirde maksimum indirme gücüne kavuşursunuz. KB olarak tanımlanan değerler indirme hızınızı kısıtlamak için eklenmiştir. Bu alanda mutlaka Sıfır kullanılmalıdır.



Seçenekler – Dosyalar / Klasörler
- Yükleme klasörü: Turbo Internet indirdiği dosyaları bu klasör altında kayıt eder
- Otomatik kayıt klasörü: Otomatik kayıt edilen video ve resimler bu klasör altında kayıt edilir.
- Geçici dosyalar bölümü: İndirme esnasında oluşturulan ve indirme bitiminde silinen geçici dosyalar bu klasör altında kayıt edilir.
- Dosya türleri: Turbo Internet, bu listede tanımlanan dosya türlerini indirmek için devreye girer.

Seçenekler – Yetkilendirmeler

Bu alan Site Yetkilendirmesi isteyen web siteleri için hazırlanmıştır. Rapidshare, hotfile, fileserve gibi sitelerden direkt indirme yapabilmek için, satın aldığınız kullanıcı adı ve şifrenizi burada tanımlamanız gerekmektedir.

Seçenekler – Görünüm
Bu bölümde Turbo Internet'in renk ve görünüm ayarlarını kendi isteğinize göre özelleştirebilirsiniz.

Turbo İnternet'in yeni sürümünü buradan edinebilirsiniz:

www.turbointernet.com/tr

Basın bülteninden derlenmiştir.

Okuyucu Yorumları

Toplam 78 Yorum

denedim gerçekten de çalışıyor. odtunun mükemmel! internetinde özellikle işe yarayacak

Ya aga(valla bilgisayardan anlamam IT filan nedir bilmem yani) ben bişey merak ediyorum ,hani yazıyosunuz ya "Yapılan testler sonucunda videoları 60 kata kadar hızlandırdığı tespit edilmiştir. Sadece browser üzerinden yapılan indirmeleri de yine 60 kata kadar hızlandırabilir" diye birisi bana bunu BİLİMSEL olarak açıklayabilirmi?Yani nasıl oluyor network ün N sinden anlamayan sistem yöneticilerinin benim portuma sabit olarak atadığı 4096 kbit bandwidth nasıl oluyorda 70 kat hızlanabiliyor.Ben bunu öğrenmek istiyorum.Kaldıki fiber olmayan o bakır hatlar bunu nasıl Gigabit mişmi gibi destekliyor.

Yani teorik olarak sn de yarım MB indirebilirken nasıl daha fazla indirebileceğim biri beni aydınlatsın.

Arpa nın haberi olmayan yeni bir mimarimi icat etti bizimkiler bakın rakı balığa gidecekken haberi gördüm vazgeçtim gitmekten cevabı öğrenene kadar

idm gibi kendini kanıtlamış bir download manager dururken bununla uğraşmak zaman kaybı :)

eğer bu yazılım, dediği gibi interneti 60 kat hızlandırabiliyorsa, neden kalitesiz ttnet' in 8 mbps' lik zımbırtısı var o zaman...!!! herkes 1 mbps alır ve bu yazılımla 60 mmbps olarak kullanır...
nedir yani bu olay...???

kullanan birileri buraya bi yorum bırakır mı acep...???

sıft türk yazılımı diye ikinci kez deneycem birincisinde hüsrana ugramıştım bakalım bu sefer ne olacak.

Video izlerken iyi ama onun dışında pingleri çok yükselttiği için kullanmıyorum.

İlk ciktigi gunden beri kullaniyorum. Bu yaziyi sansa google da gordum. Yine harikalar yaratmislar. Tebrik ederim yazilimcilari. İlk isiniz youtube da video izlemek olsun ayricaseceneklere girip otomatik video kaydini aktiflestirin mutlaka :)

Denemek lazım teşekkürler chip.

Keşke ücretsiz olsaymış.

Video kayıt özelliği süper olmuş.

bırakın bu işleri

kesinlikle video izlerken yaptığı olumlu etki fark ediliyor...

Bu tür yazılımlar sistem ayarlarını allak bullak etmekten başka bir işe yaramıyor. Bu programın eski versiyonunu da iyi biliriz biz. Yine burda bir ton şikayet ve eleştiri almıştı. Adsl hızınız ve hat tesisat durumunuz iyi değilse bu yazılımmı hızlandıracak. Veya TT Netin verdiği berbat hizmeti bu mu düzeltecek. Artık bu hikayelerden bıkkınlık geldi.

İlk yazan ben olayım. Dener denemez aldım programı. Videolarda dehşet etkili

Epey fark ediyor arkadaşlar. Peki mantığı nedir anlamadım onu?

bu konuda dunyada varolan bir acıgı kapatan turbo internet programı yapımcılarına ve emegi gecen herkese gercekten teşekkur ederim.hızımızı katlamamızın yanı sıra seyredilen videoları, resimleri ve muzikleri otomatik kaydetme ozelligi ve aynı zamanda da bir download programı olma ozelligi ile gercekten herkesin kullanması gereken bir program..
ustelik hic bir sorun yaratmıyor sistemi yormuyor.e daha ne olsun :)

deneyip denemeden, bilip bilmeden konuşanlara, bilgisayarı açıp kapatıp ta kendini network mğhendisi sananlara şaşıp kalıyorum. ben sadece 5-6 senedir bilgisayar kullandığım halde programı chip önerdiği için aldım indirdim denedim. kontör yetersizliğinden alamadım ama yarın bu programı satın alacağım. trialin bitmesini dahi beklemeden. eski sürümünü de denemiştim ama bu defa epey geliştirmişler. teşekkürler chip.

60 kat hızlandırmaz da, 60 kat yavaşlamış bir bağlantıyı normale çevirebilir.
aktarımı 60 kat hızlandırabilmesi için binlerce kat hızda proxy görevi gören bir server üzerinden 60 kat fazla sıkıştırılmış paketleri taşıması ve açması gerekir. bu sefer de işlemci bilmem kaç kat yavaşlar...

abi çok iyi ya inanamadım nasıl bi programdır bu full sürüme yükseltmeliyim mutlaka çok çok başarılı

mantığı tahminen veriyi sıkıştırıp (gzip tarzı) boyutu düşen veriyi bilgisayara daha kısa sürede gelmiş olması bilgisayarda tekrar açılıp işlenmesi olabilir. hızın fiziksel olarak değişme olmuyor , araya diğer donanımlar giriyor, işlemci ram vs, yeni tarayıcılarda ekran kartı da işin içine girip hesaplamaları yapıyor...

Hızınız 1 mbit ise 1 mbit i geçemez. Ama tam 1 mbit kullanmanızı sağlar demişler.
Veya hızınız 8 mbit ise genelde siz 8 hızla kullanmazsınız interneti. Çoğu zaman 1 mbit civarıdır hızınız. İşte bu durumu düzelteceğini iddia etmişler. 60 kat abartılı da en fazla 5-6 kat hızlandırsa bile herkes alır. 60 kat diyerek insanları saf yerine koymaya gerek yok.
Sanırım genelde değilde saliselik bazı anlarda hız 60 katına çıkıyordur belki. Onu genelde öyle gibi söylüyorlar.

Türkler'den böyle bir yazılımın çıkması inanılmaz ve çok gurur verici. Geceden beri videoları hızlandıran bir program arıyorum alternatifi nedir diye. Bulamadım vallahi. Bin tane iddia eden program buldum ama bunun gibisini bulamadım. helal olsun size

bir arkadaş demiş 60 kat abartı oldu diye. ben 100mb superonline fiber internet kullanıyorum. chip videolarından örnek vereyim izlerken 1mb yi geçmiyor ama turbo internet ile az önce bir videoyu 89 mb ile izledim. 60 kat yazmışlar ama 80 kat arttı benim video izlemelerim. yüksek hızda daha da etkili oluyor anladığım kadarıyla

60 kat hizlandirir 400 kat genisletir 4 kat buyutur %1500 daha guzel gorunur :)

14 günlük deneme sürümü olmasaydı kullanırdım

böyle birşeye ihtimal vermeden ön yargı ile yükledim. ama download yaparken ve video izlerken şok oldum diyebilirim. otomatik kayıt olayı da süper çalışıyor. bir daha indir yapmanıza gerek yok direk bilgisayara iniyor. teşekkür ederiz.

Selam;
Virüs programı olarak Avira Premium Security Suite kullanıyorum bu programı kurduktan sonra virüs programımın MailGuard ve WebGuard korumaları otomatik olarak devre dışı kalıyor ve bu programı sistemimden kaldırmadım sürece de aktif edilemiyorlar bunun sebebi nedir yardımcı olur musunuz?? bu durum bu program için kötü ötesi 1 hata tabi hata ise =} progarmı kuran arkadaşların dikkatli olmasını öneriyorum benim fena kokular geliyor =}

webguard problemini yaşayan arkadaşa:

daha önce donanımhaberde böyle bir sorun yazmışlardı. aynı mantıkta çalışıyormuş neymiş öyle birşey dedilerdi. bende web guard yok ta eset32 var hiç sorunsuz takılıyorum

Tarafımdan uzun süre test edilmiştir. Hız konusunda hiçbir getiri sağlamazken nette gezerkende birçok sorun çıkardı çoğu sitede. Lütfen böyle yok 50 kat 60 kat hızım arttı gibi palavralara inanmayın. Bunu iddia edenler komik duruma düşüyorlar.

Yorumlari okudum ve cok guluyorum cidden. Yurt disinda yasiyorum cogu kisinin inandiginin aksina londrada igrenc internetimiz var. Ve bu program cidden is goruyor video ve downloadda kendini asiyor. Abuk subuk yorum yapanlar bir sekilde ya cekemeyenler yada bu firmanin rakipleri. Oyle ise kendi programlarini da cikarsinlar. Turkler yapmis helal olsun demek yerine komik seyler yaziyorlar.

is yerinde denemek icin sabirsizlaniyorum. Oradaki hat benim evdekinin 100 kat fln. Sonucu yazicam pazartesi vakit bulursam

çok memnunum videoların dolmasını beklemiyorum artık tık diye doluyor.

1 gün kullandım herhangi bir etkisini göremedim

bu programdan çok yüksek seviyede hız sahibi olanlar asıl faydayı elde edebiliyorlar:)internetiniz 1 ila 5 mbps arasındaysa hiç denemeyin etkisini hiç anlayamazsınız.

hiç denemeyin bence :(

Muhteşem bir program tebrik ediyorum. 2 senelik lisans aldım

çok işime yaradı. tavsiyemdir. resim ve video kaydı arşiv için iyi oldu :D

yapanların ellerine sağlık ayrıca chip e teşekkür ederim. çok çok güzel ve sade kullanımı da çok kolay. herkese öneririm

denedim int. ayarlarını bozmaktan başka hiç bir işe yaramıyor .

Son derece etkili ve güzel bir program

60 kata kadar hızlandırdığını söylüyor !!!!! neye göre kime göre??? ben çok geniş bant sağlayan bi sunucudan ortalama 9 mb / saniye dosya çekebiliyorum maksimum hızım 100 mb bunu çıkarsın 60 katına da göreyim

videoların dolması dolana kadar sürekli bir hızlanma yok. ama arada sırada bi hızlanma oluyor. Stabil değil gibi yani.. bilmem 14gün kullanırım yeter (:

eski sürümü almıştım zaten. kayıtlı kullanıcıyım. 1 haftadır açamıyordum pc yi açınca yeni sürüm uyarısı geldi ve indirdim. download manager özelliği mükemmel olmuş. izlenen videoları kaydetme süper olmuş. en önemlisi de eski sürümde hızlandırıyordu ama bu sürüm çok çok daha hızlı video izletiyor. youtube ve vimeo da hd videolar anında yüklüyor.

şimdi bir arkadaş 9mb ile dosya indiriyorum yazmış onu okudum tekrar yazayım dedim. arkadaş sen 9mb ile video izle gel bir de beni izle :) atma ben de 100mbps kullanıyorum ve youtube da 1mbps yi geçemiyorum sen nerede geçiyorsun? firefoxtan ie den git bir dosya indir bakalım 9mb ile nasıl indiriyormuşsun? yok öyle birşey. süperonline fiber diye verdi gazı bütün download managerlar ile denedim en babası ile 4mb sn ye çıkabildim. 100mbps fiber diye geziniyorlar ortada. 60 kat derken adamlar 60 kere açıkladılar. hızınızı 60 kat arttırmıyorlar zaten var olan hattınızı tam kapasite ile kullanmanızı sağlıyorlar. sizinki anlamamak değil anlamak istememek.

ben de önceden kullanan kullanıcılardan biriyim ve bu program biraz abartılı da olsa kullanılması gereken bir program... herkeser tavsiye ederim ...... gerçekten de mükemmel ...

Kesinlikle uzak durun. Düzgün çalışan ayarları bozmaktan başka bir işe yaramıyor.

Pazartesi ilk is ofiste denedim hizli hat ile. Mukemmel bir program ve hakkini veriyor. Mutlaka kullanin. Yorumlari gecin kendiniz gorun

herkese selam. ilk çıktığı gün olmasa da ilk sürümlerinden beri kullanıyorum. eski sürümlerde ufak tefek sorunlar vardı hemen hallettiler. gayet iyi hızlandırma yapıyor. ayrıca gerek facebook sayfalarında gerek email ile anında çözüm bulup yeni sürüm çıkarıyorlar. Türk firması olması gerçekten gurur verici. videolarda son derece etkili. yapanların ellerine sağlık ve tebrik ederim

Kısaca;
Gereksiz, Abartılı Bir Program!

İYİDE BU PROGRAM FACEDEKİ VİDEOLARI AÇMIYO

Avg PcTuneUp prgramından SpeedUp İnternet Automatic yapın sizin için en iyi ayarlar yapılsın ;)

Son derece basarili bir program. Harika ötesi hatta

paralıymış kalsın...

gerçekten bir şeyler var programda ama şöyle olan internetinizi surf yaparken ve video izlerken max hızda kullanmanızı sağlıyor tabi sitenin elverdiği ölçülerde misal youtube sunucuları 8 mbit hız verebiliyor ama browser ile girdiğinizde videolar bu kadar hızlı dolmuyor bu programla tam hızda izleyebilmeniz sağlanıyor

bence ttnet hızlanması lazım yada fiber bi gelse varya :D

hiç bir işe yaramıyo

Videolarda muhtesem calisiyor. Downloas cok hizli ve kolay. Sorun yok bende ve Turk yazilimi olmasi da ekstra guzel

sadece video izlerken kullanın..windows açılışnda çalışmasını engelleyin(ki öyle bir ayarı yok..neden?) msconfig den..devamlı açık ise internetiniz yavaşlayacaktır..neden?..dns değiştirip yasaklı sitelere girmeye başladığınızda bir süre sonra o sitelere giremediğinizi ve internetinizin yavaşladığını göreceksiniz..neden?(bunların üstüne vazifemi internetimi engellemek) vs vs..VE İLGİNÇ BİR ŞEY: BU PROGRAM AÇIKKEN YABANCI BİR SİTEDE HIZ TESTİ YAPIN..(SPEEDTEST VB).SONUÇ SÜPER..DOWNLOAD HIZINIZ O ANKİ DURUMA GÖRE 25,35,50,15 VS Mb/s ÇIKACAK..AMAAA...HEMEN ARDINDAN TÜRKİYEDEKİ BİR SİTEDEN (TTNET,TURKNET VS) YAPIN..SONUÇ GENE BİLDİĞİNİZ HIZLAR...NEDEN?

al benden de o kadar.hiç bir işe yaramıyor.bir de alanında tek programmış.ne komik ne komik.

Son derece başarılı bir yazılım olmuş. Kiminin işine yaramıyor kiminin çok yarıyor. O sebepten mutlaka kurup deneyin. Çoğu kişi zaten bilmediği için yapamıyordur. Kurulumdan sonra restart şart bir de antivirüs programında gerekli tanımları yapmak şart. donanim haberde konusu geçmişti. mutlaka deneyin. bilip bilmeden konuşanlar var ve çekemeyenler var. yabancı yazılım olsaydı zaten böyle yazamazlardı. türk oldukları için ve kendileri yapamadıkları için çekemiyorlar. ben kendi adıma programı indirdikten 15 gün sonra kurdum. inanmadım ama hakikaten süper

1mbit bağlantıda farkediliyor mu?

programı kullanamayıyosunuz laf tıyonuz programa program süper çalışıyo vidoe izlerken hızl yüklüyor vede indiriyor...

mrb ben programı indirecek yer bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

program son derece iyi çalışıyor ve başarılı. acaba başkalarında işletim sisteminden dolayı mı çalışmıyor? bir sürü kişi iyi olmadığını yazmış şaşırdım

bende süresi doldu şifresi filan yok mu bunun :D

ben 2 yıllık satın aldım. kontör bitmiş abim sağolsun kartıyle aldım. windows dan sonra para verdiğim tek program oldu herhalde :) Ha bir de rapid üyeliği var ama onu programdan saymıyorum. 24 tl bişey zaten hocam crack aradığına değmez

aynen ben de 2 senelik aldım. tebrik ederim yazanları

cFosSpeed var Yıllardır bu konunun lideri diyebilirim. Ateş Yazılım oturup patlamış mısır eşliğinde film seyretsin birşey yapacaklarsa ters mühendislikle cFos'u incelesinler. Hızlandırıcam derken mevcut hızımızdan olduk. :@

internet hızı düşük olanlar için değilde yüksek olupta tam kapasitede kullanamayacaklar için iyi olacağını düşünüyorum.

idm daha iyi

yorumları okudukça hayret ediyorum. hele bir arkadaş ateş yazılım oturup mısır patlatsın fln yazmış. adamlar kralını yazmışlar programın. sizde de çalışıyor hatta belki de satın bile aldınız. ama maalesef bir türk firmasının böyle isim yapmasını kaldıramıyoruz. microsoft yapsaydı yere göğe sığdıramazdınız. hayret ediyorum vallahi billahi.

sayın ateş yazılım yetkilileri. ellerinize sağlık. siz bu tip insanlar olsa bile moralinizi bozmayın. ben 2 senelik alan bir müşterinizim ve eminim ki hak ettiğiniz yerde değilsiniz henüz. tebrik ederim.

levent

sörf hızlandırdığı yok

zararlı barındırıyor.

FİREFOX EKLENTİSİ OLAN DOWNLOADHELPER TAM KAPASİTE KULLANDIRIYOR BU PROGRAMIN YAPTIĞININ AYNISINI YAPIYOR

süper bi yazılım... internet hızı test et gör :)

Harbi iyimis. Ozellikle video izlerken

Program gezinti hızına etki etmiyor download hızına da etki etmiyor edemez zaten. Yaptığı şey gelen hızı tam kullanmanızı sağlamak.

çok işime yaradı eline sağlık admin :)

19.45 iyimi hız

Sen de yorum yaz

Bu konuda okuyacaklarınız
1
2
3
Turbo Internet kullanımı ve indirme bağlantısı
E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir