Ücretsiz Online oyunlar dünyası!

Canı sıkılan oyuncular için birbirinden eğlenceli ücretsiz devasa online oyunlar bir arada!

Can sıkıntısının ücretsiz şifası: Online oyunlar
Ücretsiz alternatifler çok

Canınız mı sıkılıyor? İşte birbirinden eğlenceli ve çeşitli devasa online oyunlar. Üstelik hepsi ücretsiz oynanabiliyor!

İçinde bulunduğumuz bilgisayar ve internet devrinin en büyük nimetlerinden birisi de eğlence.

Canı sıkılan bir bilgisayar kullanıcısı türlü bilgi kaynağına ve multimedya içeriğine kolayca ulaşabiliyor. Bununla birlikte sadece bakmak ya da dinlemek yeterli gelmediğinde, etkileşimli bir oyun dünyasına girebiliyor.

Devasa online oyunlar günümüzde çok yaygın ve çok popüler. Üstelik yeni oyunlar çıktıkça rekabet artıyor ve daha kaliteli oyunlar üste çıkmak için yarışıyor. İş öyle bir hal alıyor ki oyunlar ücretsiz olarak bile sunuluyor. Bu ücretsiz alternatifler içerisinde bazıları ücretli MMORPG'leri aratmıyor.

İyi eğlenceler...

Okuyucu Yorumları

Toplam 77 Yorum

grafikleri gercekten cok basarili... Turkiye'den boyle bir proje cikmasina hem sasirdim hem de sevindim... Tavsiye ederim :)

Ben oynuyorum cok guzel bi oyun herkese tavsiye ederim..

Türkiyeden çıkmıyor zaten bunlar kore ve çinde üretilip türkiyeye satılıyor alan firmada Türkçeleştirip server açıyor. Tabii ana firmada kalanlarda var bu oyunlar bedava densede bir süre sonra oyun parası , item satışı oyuna girerken sıra beklememe gibi özellikleri para ile satıyorlar. ve bunları alan oyunda üstün konuma geldiği için insanlar almaya yöneltiliyor. Yani paralı oyundan daha pahalıya mal oluyor. Tamamamen zaman kaybı denemeyin bile. Yinede istiyorsanız arkasında SONY olan Freerealms tavsiye ederim. burdada neden atlanmışsa

oyun güzel beğendim.

Nerde Türk MMORPG ler ?

www.istanbuloyun.com
İstanbul Kıyamet Vakti

www.icanfootball.com
I Can Football

Sobee & TTneT

Bu oyun bildigim kadariyla tamamen Turk yapimi. Yapimcisi ve yayincisi Hipernet Multimedya diye bir firma. LEVEL da roportajlarini okumustum. Bende oynuyorum, son zamanlarda oynadigim oldukca basarili bir oyun. Genelinde ozgun sayilmasada, eklenecek yeni modulleri heyecanla bekliyorum sahsen...

beyler bu oyunun çinle falan alakası yok ayrıca bu oyuna girebilmek için size parayla bişey aldırmıyorlar girmeden görmeden yorum yapmayın lütfen. tamamen türk yapımı bir oyun ben oynuyorum ve oldukça memnunum ve çok eğlenceli bir oyun. Yapımcılarına içten teşekkürlerimi sunuyorum...

beyler bu oyunun çinle falan alakası yok ayrıca bu oyuna girebilmek için size parayla bişey aldırmıyorlar girmeden görmeden yorum yapmayın lütfen. tamamen türk yapımı bir oyun ben oynuyorum ve oldukça memnunum ve çok eğlenceli bir oyun. Yapımcılarına içten teşekkürlerimi sunuyorum...

MS.4004 Oynuorum çok guzel bir kurgu ve cok guzel bir tasarım grafik bakımından.En güzel yani ise TÜRK oyunu olması bildiginiz gibi oyun bakımından yeni yeni geliişmekte turkiye. bu yeni adımlar bence super

MS4004'e baktım gerçekten çok karışık bir arayüzü var.

Lineage II unutulmuş :(.Bence gerçektende muhteşem bir oyun...

ogame'den baska bisey bilmem

Bende Oynuyorum..Çok güzel grafikler filan ..Bence yavaş yavaş yerinede oturucak...Tanınan Oyunlardan biri Olucak

erepublik de bu listede olmalıydı

MS 4004 Ogame Klonlarına benziyor.

bende ilk basladigimda ogame i andirmisti :) ancak forumdan yoneticiler surekli yeni eklenecek moduller hakkinda bilgilendirmeler yapiyor. Verdikleri bilgiler dogrultusunda sunu soyleyebilirim, kolonilesme ve harabe toplama disinda 2 oyunun pek alakasi olacagini sanmiyorum Ozellikle enerji inhibitoru, guild sistemi ve irk farkliliklari aktiflenmesini heyecanla bekler oldum :)

DarkOrbit ve Seafight tarayıcı tabanlı oyunlar. Eğer boş vaktiniz varsa değerlendirebilirsiniz. İki oyunu da oynadım. DarkOrbit'te güçlü değilseniz harcanırsınız ve birinci harita dışına fazla çıkamazsınız, Seafight'ın ise kullanıcısı pek iyi değil. Oyundan soğumanıza gayet güzel yardımcı oluyorlar.

Diğer oyunlardan Florensia'yı oynamıştım zamanında. Türk olan kullanıcılar oyun içerisinde size yardımcı olabiliyorlar. Eğer anime tarzı oyunlardan hoşlanıyorsanız gerçekten tavsiye ediyorum. Harita çok büyük. Hem kara da hem de denizde savaşma olanağı sağlamasıda çok iyi. Bunun dışında ekstra zindanlar (Dungeon) falan var ama tek başınıza girmeyi planlayamıyorsunuz. Belirli sayıda kullanıcı ile Party yapmak zorundasınız. Ayrıca balık tutma olayı var o da işin eğlenceli tarafı ama görevleri yaparken balık tutmak zorunlu hale geliyor. :)

Erepublik ile ilgili bir makale yayınlarsanız çok seviniriz.

Erepublik Türkiye Takımı.

İcan football daha güzel onu koysalarda grafikleride süper...

Ben geçen hafta Steam den %50 indirimle 20$ a Guild Wars Trilogy aldım, oyunun aylık ücreti de yok, beğenerek oynuyorum, ayrıca grafikleri de mükemmel.

burda ogame ile goalunited ın olmayısına anlam veremedim!

CHIP Online'ın notu:
Her makalede, her konu olamaz, bir tek yazıya bütün internet oyunları sığmaz.

space invasion da iyidir uzaycılar için

bu oyun o kadar dandik bi oyunki oyunda bi açık buldum istediğim kadar inci istediğim kdr altın yapıyodum acığı kapattılar.o gün oyun benim için bitti :D

ben bunlardan birtanesini darkorbiti oynuyorum ve tamamen parasız denemez cünkü para yoksa eziksin o kadar...
ücretsiz oynayanlar ücretli oyuncular tarafından sürekli kesilir
ve can alıcı nokta ise bagımlılık yapar oynamak için para aktarırsın....

en güzel fps oyunu cross fire z8games.com isteyen bunu oynayabilir

1.0 Ghz işlemci ve 128mb SDRAM ile hangileini oynayabilirim. Hoparlörüm falan da var ha. Mouse klavye de var. Gerçekten güzel makale, teşekkürler... Florensia' yı tavsiye ederim. Çok şeker grafikleri var...

"quakelive" bu listede nasıl olmaz ki?! www.quakelive.com deneyin. Quake III Arena'nın tarayıcıdan oynanan versiyonu.

Cabal Online Gerçek bir oyun arıyosanız muhteşem grafikler fantastik moblar dünyalar

Hepsi Bos Knight Oyna Cos (:

Grafikmi Arıyorsunuz Ve Onlinemi olsun istiyorsunuz O zaman SİLKROAD ONLİNE Diyorum Bir kere Oynayın Ve Grafiklerini Görün Yeter Bence Türkiyedeki En Güzel Grafikli Oyun Ama Ücretli Bir oyun Parasız Oynayabiliyorsunuz Ama Mecburi Para yatırıyorsunuz Ve Üstelik Türkçe..Saygılar.

Ücretli oynacaksanız WoW oynayın gelmiş geçmiş en iyi online oyun.

Valla Darkorbit oyuncusuyum ve oyunumdan çok memmunum!

bnde klanlar oyununu oynuyorum 1 ay oldu ama 41000 e geldim ve cok memnunum linki hwww.klanlar.org/

combat arms davar çok güzel www.caturk.com tavsiye ederim

Param Olsa AİON oynardım..Grafikte Wow a 1000 basar oynanabirlik ve diğer herşeyde süper bence..Şu anda dünyada wow a karşı durabilecek tek oyun varsa oda AİON dur..Ama onun benzeri bir ücretsi bulsam takılırdım ...

goalunited'de güzel bir oyun. onda da yüklemek falan gerektirmiyor

MS 4004 çok güzel bi oyun oynamayanlara tavsiye ederim oyun yeni açıldığından gelişmeniz ve üst sıralara çıkmanız kolay...

ms4004 beş para etmez oynamayın

Kim ne derse desin sürekli güncellenen grafik ve oyun stiliyle DARKORBİT en güzeli. ayrıca 2D olayı da kalktı. 3D grafikleri ve kurulan arkadaslıklarla en iyisi darkorbit...

s4 league dü herkeze tavsiye edebim kaç yıldır oynuyorum bence bi deneyin süper oyun oyunda duvardan sekerek başka yerlere falan atlıya biliyon lisanslı silah alıyosun bence bi deneyin

darkorbit artık 3d ve cok yeni uygulamalar var tavsiye ederim

ben çok oyun oynayan hatta bu tarz levelli oyunların oynanmamasını savunan biriyim. Arkadaşlar oynamış ve türk yapımı olması beni cezbetti. girdim üye oldum. yeni bir üyeyim ama eğlendim. ayrıca paralı item mi satacaklar. satsınlar bence. baksan diğer ülke oyunlarına bayıla bayıla veren çok. bunada verirler eminim.

ya ben bu oyunların çoğunu oynadım ve sadece levelli oyunlar seviyorum =) daha başka oyunlar var mı? ama sistem gereksinimini düşük isteyen =) malum bizimki 2000 lerin pcsi xD

Football Superstars'ı oynamanızı tavsiye ederim. Çok güzel bir oyun...

Hepsi çok kötü illa para ödemen gerekio bnce s4 league oynain 1 yıldır oynuyorum hiç sıkılmadım ve lvl önemli diil oynayış önemli + parayı illa vermen gerekmio oynamayı bilmiyen isterse 500 lira versin gnede bilen onu yatırıo her türlü

ns4004 gerçekten iyiymiş begendim

bu listeye allods ekleyebilirsiniz.Gittikçe artan bir oyuncu kitlesi var.Ayrıca oyunun diğerlerinden farkı parası olanla olmayan arasında uçurumun az olması sanırım.1 saat denedikten sonra sarmadı beni ama burdakilerden daha kaliteli.Lotro f2p geliyormuş bakalım ben onu bekliyorum

Nedir ms4004 ? Ogame sisteminde bir oyun. Ama grafik olarak eski ogame'i andırıyor. Ancak belli başlı bazı şeyler eklenmiş. Örneğin adanızdaki maden miktarı sınırlı ve maden çıkması için 4-5 gününüzü ayırmalısınız ve çıkan maden sizi idare edebilcek düzeyde değil. Yeni koloni almalısınız yani puan düşmesi kaçınılmaz.

+Aynı bug'dan dolayı 3 kez yüklü miktarda madeninizi kaybetseniz bile kesinlikle geri ödeme yok.

+Forumda laf ediyorlar mail atın diyorlar , maillere cevap keyfi veriyorlar.Vercekleri tutarsa en erken 2 gün.

+Herhangi bir bug'dan dolayı gemileri giden arkadaşa tamam incelicez dediler. 1 ay geçti, geri dönüş hala olmadı.

+En yüksek gemiyi basmak kolayken bir sürü basan insanlar olduktan sonra basması zorlaştırıldı ve gemiler geri alınmadı. Adam 4 gemi basabilcekken 15 tane bastı sonra sistem zorlaştı. Şikayet edince verilen cevap şu; biz size basmayın mı dedik.

+Son 3 aydır 1 hafta sonra yapacaz dedikleri önemli güncelleme sayısı 6.. Sürekli problem çıktı denerek 1'i bile yapılmadı. Sadece 1 tanesi deneme sürüşünde 1 haftadır

+Bir adminin forumda dediği şu; Bir çoğunuzu banlamıyorsak aptallığımızdan değil ; adil davranmaya çalışıp kanıt olmadan uygulamadığımızdan. Banlamak ? madem kanıtın yok bir şey görmedin,niye banlıyorsun ? yaptığım illegal bir şey olsa gam yemicem.

Bu arada oyunda yaklaşk 30 etkin oynayan kişi var ,bize bu muamele varken oyun büyüyünce ne olur bilemiyorum.Başta bu kafa da insanlar varken oyunu bırakan sayısı artıyor, büyüyebilceğinden de kuşkuluyum.

+Oyuna kayıt olurken 3 farklı ırk var,hiç birinin bir özelliği yok (hepsi aynı). Hatta ne ek özellik eklicekleri hakkında fikirleri de olduğu sanmıyorum ,çünkü forumda bizlere sormuşlardı.Eğer onlara bi özellik ekliceklerse 5ay sürer sanırım 1 hafta 1 hafta..

Bu mesajı niye yazıyorum ? gecemi gündüzümü bu oyuna verdim sırf bu oyun için uykusuzluk çektim,derste bile oynadım,arkadaşlarımın yanındayken bile oyunla ilgilendim.( 4 Ay Boyunca ) .. Yaptıkları mualeme budur hepinize kolay gelsin.

arkadaşlar bu oyunun bir saatlik kullanımı nekadar veri tabanı tüketiyor

ms 4004 türk yapımı bir oyun ve mükemmel

yok artık yani... silkroad bu oyunların hepsinden daha güzel ama nedense chip moderatörleri beğenmemekte kararlı....

arkadaşlar bu oyunlara kesinlikle aldanmayın kaşık ile verip kepçe ile alıyorlar.Özellikle seafight denen oyunda inci almak için kredi kartı ile insanları zor duruma düşürüyorlar aman dikkat edin.

Club Penguin niye yok ki?

Bunlarin hepsi para tuzagi. Ne oynarsaniz oynayin sonunda para isteyecekler. Ustelik insanin en degerli seyi zamani. O zamani ders calisma, birseyler ogrenme v.b. ye ayirin daha sonra size nakit olarak kesinlikle geri donecektir.

Not: Silkroad denen oyun tamamen bot uzerine kurulmustur.

para tuzağı tamamen bunlar

Zynga Poker'i unutmuşsunuz. En iyi zaman geçirme oyunu.

erepublik de bu listede olmalıydı

ama bişi dicem de para tuzağı olabilir ama o para tuzağı olan şeyi almayın örneğin facbokta bi oyun gördük adıda ninja saga o oyunda ninja emblem vedej money adlı bişi vaar onlarda paralı ee ney apmanız gerekiyor aşıkkı oyunu bidaha oynama b şıkkı o şeyi satın al ve c şıkı o paralı olan şeyi alma cevap c şıkkı dır bide oyuna yeni başlayanlara galiba10 j money veriolar

Arkadaşlar Size Online Oyunlar Hakkında Hem Pozitif Hemde Negatif Düşüncelerimi Sölyecem. Bir Çok Arkadaşım Gibi Online Oyunların Para Tuzağı Oldugunu Düşünüyorum

Ancak Günden Güne Gelişen Teknoloji Her Yeni Oyunda Ya Ekran Kartınızın Ya İşlemcinizin Yada Ram ,nizin Veya Komple Sisteminizin Yetmemesi İlen Size PC Yeniletir Ama Online Oyunlar İstedikleri Sistemler Genelde Hep Düşüktür Ve Teknolojinin Cok Gerisinden Gelir Örnek Vermem Gerekirse ( Silkroad Online ) Bu Oyun Grafik Olarak Cok Gerçekcili Ön Plandadır Ama Pentım 3 , 4 İlen Oynanabilmekte

Eğer Online Oyun Oyanmak İstiyorsanız Yapacagız Cok Basit Oyun Hangi Ülkeye Aitse Ordaki Serverlerinde Oynamaya Çalışın Üyelik Alımı Epey Ugraştırcaktır Ama Emin Olun Bedavaya Oynarsınız

Gene Örnek Vermem Gerekirse 2,5 Yıl Oynadıgım ( Silkroad Online ) Artık Oyuncaları Bankonot Olarak Görmeye Başladı Serverin Hepsi Botla Dolduruldu Giremeyip İnsanlar Premyum Alsın Diye En Ufak Özelikler Real Paraylan Satılıyor Ama Oyunun Orjinalinde Yani ( Kore Silkroad Online ) Herşeyi Oyun Parasıyla Almanız + Serverlerde 0 Bot Olması Her Denemenizde Girmeniz Saglanıyor

Siz Oynadıgınız Oyunun Orjin Ülkesini Bulup Ordaki Servelrde Oynayın Emin Olun Beni Anlarsınız

Seafıght çok güzel ama bagımlılık yapıyor .Şahsen ben zor kurtuldum.Hele bide cm olunca hiç bırakmak istemiyorsun.:))Savaşlar genelde gece 10 gibi başlıyor Savaşın bitme saati yok.Her zaman savaş savaş!!!!Almanya nın oyunu oldugu halde TÜRK cm ler görev yapıyor. Ki zaten cm lere ödenen tutar aylık 20tl degerinde inci .Adamlar resmen dalga geçiyor.Oyun herzaman sorunlu bozuk oluyor.Tabiki bu sorunlarda full gemiler çok çok kendilerine güç katıyor.Yeni başlayan bir oyuncuysanız bide parayla gemi almayıp sıfırdan başlamak istiyorsanız boşverin .

hayır arkadaşlar ruslar bunun sırrını cozmus ben hıle yapıyorum :D:D:D:D

Rappelz oyna qeceR :D
ID:Lordzeratul
Lv:90
Sever:Fenix

bnde han savaşları oynuyorum dünya 3 e gelin lwl 19 veya mt2bros oynayın lwl99 tabi oyundaki gm seçimlerini kazandım vegm yim

Bu başı çeken olmazsa olmazı oyunlardan Metin2 ile Knight Online Niye listede yok acaba :)

ÇOK SAÇMA Bİ OYUN

vala dar orbit oynadım hiç memnun deilim klanlar dark orbitten kat ve kat ii enazından büyük çok köyü olan ufak köyü almıyor ve gelişmesini bekliyorlar yanındakilere saygılalar dark orbit ise tam tersi adamlar bir gemi yapmı sende 1000 kat daha büyük ve gelişmiş 2 atısta senin gemini zevk olsun diye yok edyior helede seviyen kücükse gelişmen imkansız ama klanlarda küçükken büyümen kolay ve köylerini koruman için strateji ii kullanırsın okadar

En güzeli Knigt Online Bide Mt2

Fragoria yıda ekleyin oyun grafikleri güzel Ama İngilizce Bilen Varsa oynasın

bu yazının güncel versiyonunu bekliyoruz.4 mayıs 2010 da yazılmış.bu oyunlarda oynayanlar artık dev olmuştur.daha yeni daha oynanabilir oyunların tanıtımını yaparsanız sevinirim seviniriz :))

silkroad online yi unutmamak gerek

@19 May 2011 16:43 iyi günler ben de silkroad oynuyorum ve efectleri en iyi oyunlardan biri diyebilirim ..server botes deyim çhar isim __NeoN__ pmm atabilirsiniz !!

sokker futbol menejerlik oyunu var tam bir lig havası veriyor dünya çapında oynanıyor.Kendi takımını yaratıp oynuyorsun 6. ligden başlayıp süper lige kadar çıkıyor oyuncular yetiştirip a milli takımlarına verebiliyorsunuz çok zevkli bir oyun tavsiye ederim.

Ultime Online - W3 Dota - Counter Strike 1.5

Hepsi eski oyunlar ama hala Favoriler

metin2 nooldu türkiye çapındada dünya çapındada çok oynanan bir oyun kimse buna bakmıyor

wolfteam siz olmaz!!!

evt wolfteamsız olmaz

Sen de yorum yaz

Bu konuda okuyacaklarınız
1
Can sıkıntısının ücretsiz şifası: Online oyunlar
2
3
4
5
6
7
8
9
10
E-Posta listemize katılın

İlginizi çekebilir