Oynat 53 GHz'lik ilk bilgisayar! Masaüstü sistemlerde hız sınırı yok: Bu seferki deneme Cooler Master'dan geliyor...

53 GHz'lik ilk bilgisayar!

Masaüstü sistemlerde hız sınırı yok: Bu seferki deneme Cooler Master'dan geliyor...

Donanım üreticisi Cooler Master CeBIT'te ilk 53 GHz'lik bilgisayarı tanıtacak. PC, tek bir Cooler Master kasası içerisinde toplanan 5 Quadcore sistemden oluşuyor. Bilgisayarların toplam sistem belleği 20 GB.

Okuyucu Yorumları

Toplam 20 Yorum

İşte hayalimdeki internet cafenin baş mimarı bütün pcler tek kasadan tüm fare, klavye, kamera kablosuz. Harika tasarımlı bir kafe ve tek merkezli güvenlikli yöntem dehşet bir şey....

Tam benlik bir bilgisayar bazen ikinci işlemi başlatınca çok zor oluyor.

sanki fazla bi teknoloji yok gibi görünüyo. anakarları aynı kasada birleştirmişler. fakat tek güç kaynağı işi harbiden süper olmuş.

Bende gercekten 53 GHz lik bir sistem sanmistim. 5 mini anakarti ayni PC de toplamislar :D

neden türkçe çevisi yok

Tamam ayrı ayrı çalışıyo onda bişey yokta, eğer paralel çalışabiliyosa o zaman ii olur, video Almanca olduğu için anlayamadım.

evet mini anakartlari bir araya toplamışlar ama bunu öyle basit bir işmiş gibi görmeyin arkdaşlar bu 3-5 bilgisayarlarla calışan hatta yorum yapan bir arkadşım dediği gibibir internet cafede cok büyük işler görür gerçi maliyeti ne olur bilmem ama bir serverın maliyetini düşününce bence tutma ihtimali yüksek

Super bilgisayarin kucultulmus modeli, ayni prensip super bilgisayarlardada boyledir.

Ofisler ve internet kafeler için iyi bir teknik, üzerinde biraz kafa yorulursa yapılabilir bir sistem.

Serverin maliyeti dediğin en kral IBM server 3.000 dolar ibm system x3400 le bunun yaptığı işin 10 katını yaparım ben ancak oyun oynayacağım 5 tane 5.1 ses sistemi bağlıyacağım diyorsan ne gereği var bilmiyorum ama güzel bir cihaz tamamen prototip ama bunun gibi 100 lerce yapıyolar o makine cooler mastırın bi birimde rafta duruyo emin olan kullanan yok (:

güzel bişeye benziyor ama bi de türkçe çevirisi olsa daha güzel olurdu...

bizde yaparız bunu nevar bunda 5tane anakartı birlestirmis paralel baglama baska bisey degil gereksiz bi urun hem 53 gz paylasımlı tekbir monitör kullanmıyor :S begenmedim

yemişim böyle 53 ghz yi bunlşarın hepsini senkron olarak çalıştıram bilgileri çalıştırmayan çok işlemci yuvalı standart anakartların benzeri bir anakartta yapında görelim

Güzel bir tanıtım videosu bence. Neden? Çünkü tanıtılan ürün kasa ve 5 sistemi birsen çalıştırabilmesi oldukça başarılı. Dizayn ve performans da cabası.

kşisel pciçiin gereksiz

çok sistemli bir pc'i değil bikere
sadece aynı anda sadece 5 veya 6 ekran kartı çalıştırabilir
şuan kulandığım bilgisayarda aynı işlemi görür
sadece ekran kartı çoğaltıcı lazım o kadar
beyler
AMD Phenom II X4 965 BE 512 pit gifocs ekran kartı 2 gb 4 dd3 kigston gigabat dd3 2gb anakart 1.160 tb hdd on beş çeker

@17 Kas 2010 23:29 evladım sen aklın ermeyeceği işlere yorum yapma bence ve isimleri düzgün yazmayı öğren ;) hadi evladım sen legolarla oyna faydası olur hadi

okadarda ilgi çekici değil bence aynı parçaları ve donınımı kullandıktan sonra ben bile daha yülksek düzeyde yaparım

@18 Eyl 2011 17:25 yaparsın evladım yaparsın.. ne demişler uçan kuşun kanadını kırmayacaksın.. hadi çocuğum git daha iyisini yap adını dünyaya duyur

benim sistemin intel core i7 6789 quad 3.90 8 cpu asus gtr hd audia uhgb43 anakart nvidia gtx 674 titan 6 gb gıgabyte 8 gb ram

Sen de yorum yaz