Oynat Assasin's Creed: Brotherhood E3 (HD)

Assasin's Creed: Brotherhood E3 (HD)

Okuyucu Yorumları

Toplam 44 Yorum

Multiplaye rmi yapcaz ne yapcaz çok heycanlandım. Kahretsin gerçekten heycanlandım:)

ovvv..
kışkırtıcı...

CRYSİS 2 mi yoksa Assasin's Creed: Brotherhood mu ?

bence CRYSİS 2

İşte şimdi süper olmuş.

Süper bir oyun

süpeeeeeeeeeer

wahhhh muhteşem olmuş.............

Kahretsin ya yine klavyem bozulacak. Bu oyun oynarken aldigim zevketen kaynakli salyalarim klavye uzerine akarak bozulmasina sebep oluyor.

ne zmn cıkcak oyun

gereçkten Harika :)

CRYSİS 2 mi yoksa Assasin's Creed: Brotherhood mu ?
------------
Ikiside. Bu kadar sacma yorum hayatimda görmedim.

Ayne bende salya sümük oyun oynuyorum klavye değişiyorum iki aya bir bu oyunlar beni dünaadan koparıyor ama ne yapalım harika ötesi oyun çıkmak üzere bu arada yabancı bi sitede gördüm duyuruyu

0.47 deki karizmaya bakın ya çok güzel hazırlamışlar en sevdiğim görüntüsü bu bu adamın :D

Crysis 2 Bunun Yanında Halt Etmiş :D Crytek Engine Motorunu Biraz Daha Geliştirsinki Assasin's Creed Kdr Mükemmel Olsun ASC 2 yi Zevkle Oynuyorum Bunuda Çıkar Çıkmaz Alıcam Bu Oyuna Tüm Paramı Verebilecek Kdr Çok Sewiyorum :))

tek kelimeyle süper ama benim pc kaldırmaz orası ayrı bir proglrem :( gforce7300gt

Ben su an 2 oynuyorum bitmek üzere ve Harika.Bilgisayarım son sistem oldugundan cok rahat.3 ü de merakla beklliyorum.Özellikle tüfek işi cok hosuma gitti.

yalnız çözünürlüğe dikkat usta mükemmel aynı gerçek gibi

video gerçek gibi olmuş....

ya süper valla ben ilk başta gördüğümde gerçek sandım vallaha ya herifler nasıl yapmış helal olsun daha ne diyim crysis bunun yanında halt yemiş...!!!

keşke pc kaldırsa da oynayabilsem yha çok süper

nefesim kesildi bu bilgisayarda oynanır dmi

Arkadaş oyun güzel keşke videoların html kodlarını koysalarda sitemixde paylassak...

Nasıl bi sistem gerekir ki buna bence öle ahım şahım bi sistem gerektirmez

VALLAHİ SÜPER

Bu grafikler ne böyle :))

takide oynanır ama çok pahalı bilgisayarlarda

ben zaten bu oyuna ta 1.si çıktığından beri hastayım

Gerçekten müthiş ama oyundan bir parça dğil :D

Adamlar Aşmış kendini ya :D benim pc ezik olduğu için boyle grafikler olsada gostermez ,:d

hiç bi bilgisayar bu oyunu yaşımaz

Bu oyunu ps 3 te oynıcaksınız beyler ben başladım daha başındaım :D :D

arkdaslar tek kelime ile mükembelllll olanüstü adamlar her seyini düşünmüş her ayrıntıyı herkese tavsiye ederim

arkdaslar tek kelime ile mükembelllll olanüstü adamlar her seyini düşünmüş her ayrıntıyı herkese tavsiye ederim.
----------------
sizi etkilemek ne kadar kolaymış. hiçbirşey "mükembelll" değildir.
Oyun güzel elbet orası ayrı.
ama ağzınızın sularını akıtarak bakmanın da alemi yok yani.

"bu oyundan sıkılan varsa artık hiç oyun oynamasın...

ben oyunu bilgisayarımdaoynuom mükemmel bir oyun herkese tavsiye ederim

mütiş bi oyun

arkadaşlar oyun mükemmel ama sonu çok kötü sonunu çok dandik yapmışlar

DÜnyanın en iyi oyunu

bana bu videonun sonundaki bölüm gelmedi sadece bi kulede öldüdürdüm o adamı .s snnda da kız arkadaşımı öldrdm çok dandik bi son ...bu videonun sonundaki bölüm kime geldi

sandıqınız gibi bi oyun deqil bu trailera inanıp aldanmayın oyun boyunca bi onun peşinden bi bunun peşinden salak salak dolaşıyosunuz..

burası son sahnelerinden biri oynamayı bilene :)

bnde ps3 va royunu var bnde bunun oyunu bitirdim gardes pro

adamlar Assasin's Creed: Brotherhood a en iyi oyun diyo bi gidin asıl oyun görmeyenler sizsiniz

Sen de yorum yaz