Oynat Call of Duty: Black Ops II'den ilk video 2012'nin yeni Call of Duty'sinin detayları ve ilk videosu ortaya çıktı!

Call of Duty: Black Ops II'den ilk video

2012'nin yeni Call of Duty'sinin detayları ve ilk videosu ortaya çıktı!

Okuyucu Yorumları

Toplam 21 Yorum

call of duty ruhundan çok uzak bir oyun olmuş bence black ops un başarısını yakalamayaz

grafikler pek iyi degil gibi ha

at bile sürüyorlar sevdim :)

Yine mi tarih öncesinden kalma o motoru kullanıyorlar :S

star wars oynamıyoruz yahu bu ne ! oldu olacak light saber da koysalardı !

Ben beğenmedim... Yeni çıkacak MW bekleyeceğim...

Diğer Black Ops la alakası yok. 2 Deyince :s

bu oyun COD tarihinin en kötü oyunun olarak seçilmezse bende ne olayım!!!

bu da ne rambo filminden esinlenerek ( neredeyse her sahnesi aynı ) yapılan cod serisi şimdide gelecek filmlerinden esinlenmeye mi başladı yuhh yani olmadı tutmaz bu oyun bence :DD

EA games BF3' ün başarısının devamını getirecek ve düşünüyorum ki COD gözden düşecek.BF zirveye çıkacak

call of duty zirveden düşmez

bu ne ya uzaylı filmi gibi öbür codlarla alaka yok

Ulan daha oyunu oynamadan konuşmayın bakın 1.seçilecek bu oyun Almanya'da satışa çıkmış aldım oradan ben bi oynasanız şu anda 7.bölümdeyim..!

@05 Tem 2012 15:23 oyun daha çıkmamış sen aldım oynadım diyorsun...

bu oıyun tutmazsa ben bi şe bilmıom

yıl olmuş 2012 hala half life'ın yüz çözümlemeleri aşılamadı bu oyun da buna dahil malesef...

oyunun traileri bu kişisel olarak yorumum da şudur modern warfare serisi bitecek/birleşecek

black ops ilk serisi farkla daha güzel

ya arkadaslar oyun çok güzelde efektlere bittim zaten oyunun seneryasu dışına çıkılmış o hariç hersey güzel

arkadaşlar oyun güzele benziyor oynayıp görelim

oyun çıktımı

Sen de yorum yaz