Oynat Hadise Atina'yı salladı Hadise, Yunanistan'ın Eurovision şarkısının seçildiği programda Düm Tek Tek'le büyüledi.

Hadise Atina'yı salladı

Hadise, Yunanistan'ın Eurovision şarkısının seçildiği programda Düm Tek Tek'le büyüledi.

Atina Elefterios Venizolos havaalanında bir özel televizyon kanalının organizasyonuyla gelen dansözler tarafından karşılanan Hadise, Hadise, Eurovision'da Yunanistan'ı temsil edecek Sakis Ruvas'a başarılar dilediğini belirtti. Yunan devlet televizyonu ERT TV'deki geçmişten günümüze Eurovision'a katılan Yunan şarkılarının da yayınlandığı programda sahneye çıkarılarak anons edilen Hadise, 'Düm Tek Tek'i alkışlar arasında söyledikten sonra programı sunan iki sunucu kendisine Türkçe konuşarak teşekkür etti.

Okuyucu Yorumları

Toplam 47 Yorum

Şarkı kötü kız güzel :D

ricky martin bu tür şarkıyla dünyayı salladı oda aynı sistemdi. Un dos tress aley aleyy aleyy dum tek tek ;) 2lik en kötü sonuç olur hadise için :)

HARİKA ŞARKIN VAR

Hadise çok güzelsin şarkında senin gibi güzel... SENİ SEVİYORUM...

seni seviyorum hadise abla adım tuhce

hadiseeeeee hadi dum tek sarkıyı öğrendim adım tuğce

süpersin hadise sen 1.ol bize o yeter zaten 1. olcan buna eminiz

ya nolur bi kerede muratlıya ge seni çok seviyoruz

Sahnesi zayıf olmasa kesin birinci.

superrrrrrrrrrrr

hadise beni duy cok sexsisin vede guzelsin

cok guzel cok basarılı tebrikler hadossssss
hamza

hadise sana cok msaj gonderiyorum ekrana gelmiyo 1 kere denedikden sonra senle iletisim kurcam

HARİKAAAAAAAAAAA

hadise meraba ben bursa dan büşraseni çooook beğeniyorum AMA bundan sonra da beğenceğimi sanmıyorum neden dersen çünkü çıktığım çocuk seni çok beğeniyoo da senden bahsetmekten bana vakit ayıramıyooo

fizik,ses,yabancı dil ve kadın olması. bence eurovision için en temel ilkeler bunlar. bunların da hepsi maaaşallah hadise de ziyadesiyle mevcut. o zaman birinci olmamız için bi engel göremiyorum ben. başarılar hadise 2003teki tadı tekrar tattır bize.

merhaba hadise ben meltem seni çok seviyorum

hadise merhaba ben bursadan gubse senin hayranınım eurovision şarkının ingilizce söylenişi süper ama türkçe okuduğumuzda anlamı pek güzel değildi.yani anlayacağın şarkı berbat ama sen çok güzelsin

seni çok begeniyorumm

Çok güzelsin seni seviyourm seviyorum her gece ağlıyorum sadece seni görmek istiyorum seni polatlıya lütfen gel seni bir kere görmek istiyorum.

hadise sen çok güzel ve başarılısın.seniiiiiiiiiiseviyorum.çorumdan ceren

atinayı falan salladığı yok sadece kendini sallıyo atina öyle lafla sallansaydı adı salıncak olurdu

muhteşemsin

hadise senı seviyorum ben pelin bu şarkılar kim tutar seni love you

iyi olmus mersi

dansını ve kıyafetini çok beğendim

selam sen hadise tüm dünyayı sallayacaksın bütün kalbimiz senninle saim

sarkın ve kostümünle tüm dünyaya sallayacaksın yanındayıs hadise

çok kötüydü.inşaallah finalde güzel olur.

türkiye için çok iyi bir başarı daha ne yapsın kız

bu şekilde söyleyebilseydi o zaman birinci olurdu ama o kadar yetenekli değilmiş yinede o sesle yaptığı bir başarıdır... daha kız ne yapsın :)

süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr bravo harika

Playbacksever Hadise :) Arkadaşlar, piyasamız Playback canavarı arıyor, playback sever değil :)

çok kötüydü diyenler kulak-burun-boğazcıya gitsin her şeyi SÜPER HADİSE playback sever değil ne diyosun sen ya orda hiç kimse canlı söylemedi ve şarkı tanıtımlarında canlı söylenmez tamam mı?EUROVİSİONDA DA SÜPERDİ HER YERDE DE HADİSE 1 NUMARA SESİDE FİZİĞİDE TÜRKİYE DEKİ HER SANATÇIYA BİN BASAR HATTA DÜNYADAKİ SANATÇILARA DA RAKİP OLABİLECEK BİR SANATÇI.DÜŞÜNÜYORUMDA 1. OLSAYDIK HERKES ÇOK GÜZELDİ SESİ FİLAN DİYECEKTİ!

ÇOK GÜZELDİ.KIZ DA ŞARKI DA ÇOK GÜZEL!!!

iğrenç shakira daha güzel söylüyor ve dans ediyor hadise kıskancından patlasın da çatlasın 4.oldum diye

elınden okadar geldı kızın ne yapsın

Hadiseeeemmmmmmm 1 numarasin seni kutluyorum ve daha fazlasini bekliyorum tebirikkkkkkllllllerrrrrrrrrrr

slm adım yasemin ben bayılıyorum hadiseye tüm sarkılarını severek dılıyorum ve dınleyecegım hadisemm basarının devaımı dılegıyle ben cıkıyorum byee

hadise ğüzel ve cekiçi bir bayan tek eksiği biraz agır olsa kız dediğin biraz agır olur televizyonlarda ğörüyoruzdur cook fazla hareketli erkeklerle cook yakın ben ben erkekleri mesele hiçç sevmeem onada tavsiyem agır olmak herzaman iyidir

hadise seni kutlarım dünyada1 numarasın kutlarım canım seni sefiyorum hadise

uyıyhuuıoujıo

Sen de yorum yaz