Oynat iPhone'un wooble uygulaması Apple, daha önce adını değiştirttiği "göğüslü" iPhone uygulamasını rahat bırakmamaya kararlı.

iPhone'un wooble uygulaması

Apple, daha önce adını değiştirttiği "göğüslü" iPhone uygulamasını rahat bırakmamaya kararlı.

Okuyucu Yorumları

Toplam 21 Yorum

spr bişi ya, hahah :D

manyak bişe bu yaa ama tabi tasfir etmiyorum...

bu benim için iphone alma sebebidir

ya bunu kendi çektiğimiz fotoalrada uygulayabiliyormuyuz acaba :)))
eğer oluyorsa bi deneyim :D

süpermiş yaa milletin aklına neler gelio beee

zuahahahahha süper

ahahahahahha

EHUEHUEHUEsüper bir şey ya

insanın aklı nelere çalışıyor yavs.ben en çok adam telefonu sallarken elinden kayacak diye korktum.

puhahaha
Nelere çalışıyorlar ya :D:D:D:D

çooooooooooooooooooooK beğeniyorum süper harika fevkaladenin fevkinde. yolu açık olsun.

puhahahaha süper!

bi de çek bırak var, parmaklarınla yapıyosun o süper :D

bence gereksiz

HİC GEREK YOK

millete iphone 5 i gazlamak için bişeyler yapmaya uğraşıyolar dandik iphone nefret ediyom ya nokıa gibi varmı bide 5 çıksın 2500 derler

şimdiye kadar gördüğüm en harika uygulama sırf bu özelliği için iphone alasım geldi

Bazen salaklık bulaşıcı.

Sen de yorum yaz