Oynat Max Payne fragmanı Rocktstar Entertainment imzalı popüler bilgisayar oyunu Max Payne'nin filminin fragmanı ilk defa CHIP Online'da

Max Payne fragmanı

Rocktstar Entertainment imzalı popüler bilgisayar oyunu Max Payne'nin filminin fragmanı ilk defa CHIP Online'da

Okuyucu Yorumları

Toplam 54 Yorum

walla eski oynadığım oyunlardan "keşke devamı yapılsa yaw" dediğim sayılı oyunlardan hele o yana uçarak çift uziyle sıkmak ayrı bi zevkti bide sniper bullet cam i unutmamak grenk...

Oyununun fanatiğiydim filmini sabırsızlıkla bekliyorum

Ya resmen manyak yabmışlar oyunla çok benzerlik içeriyor ama tabi sadece fragman ne kadar iyi oldugunu izleyince görücez..

Hasta olduğum bir oyunun filminin çıkması sevindirici. Ancak max payne 1 den sonra çıkan max payne 2 de payne in saçları olsun kafası olsun top şeklinde yapmaları ayrıca uzun pardüseyi alıp ceket vermeleri ne kadar hayal kırıklığı yarattıysa bu filmdede David Boreanaz gibi tam max payne lik bir karakter yerine Mark Wahlberg ü oynatmış olmalarıda bir okadar hayal kırıklığı oldu. Ancak film bence Max Payne in hatırına izlemeyi hak eder. Saygılar.

max payne 3 ün yapıldığını duymuştum aslınd ainternettende araştırdım ancak her hangibi bir izine rastlamadım şimdide chip online da başlığı görünce dedimki evet işte hep yenisini görmek istediğim serinin son oyunu çıktı ama içeriğe baktığımda sinama filmi ile karşı karşıya kaldım..

aslında sevinmenin yanında hafiften bir burkulmada duydum kalbimden..

keşke oyunun devamıda gelse ve o benzersiz hikayesi ile oyuna devam etsek...

filminide arşivime ekliyeceğim

saygılarımla..

MBA

Uzun bir aradan sonra sinemaya gidilebilecek bir film. Acaba oyuncuları bilgisayar programı ile mi seçtiler onu çok merak ediyorum :D:D:D

filmi yapmak için neden bu kadar uzun zaman beklediler ki yüzbinlerce hayranı olan bir oyun kahramanı teşekkürler chip.com

Evet oyun süperdi. Bu filmde iyi olacak gibi gözüküyor ama görcez. Birde max payne nin o atlayışı yok mu ona bayılam. Yana veya öne zıplayıp havada ateş ederdi ;)

Ben sevmiyom

Ordaki Kuş-Kadın(!?) da neydi oyunda öyle bişey hatırlamıyorum ben

bu oyunu 10 kereye yakın bitirmisimdir yuklesem gene severek oynarım

çok aksiyon dolu bir filme benziyor

max payne bir zamanlar muhteşemdi.bilgisayarıma yüklesem hala gene severek oynarım. oyuna sadık kalsalar daha iyi olurdu.

bende max payne 3 çıkacak diye duyum aldım ama internette pek bi şey yok. umarım filmin arkasından bi de oyunu gelir. mp1 oynadığım günleri hatırlıyorum da adamlar gerçekten harika bi iş çıkarmışlar. o dönemin en iyi oyunuydu. resmen film gibi konusu olan bi oyunda filmi yaşatıyordu... umarım devamı gelir... bekle beni max geliyorum

Arkadasın dedigine katılıyorum kus bayan nerden cıktı bizde ucan sadece payne idi :) neyse denildigi gibi paynenin hatırına izleyecegiz artık bu arada su drakanıda cevirrseler ya lara croft yakısırdı fantastik bir macera ve guzel bir film olurdu :) hitman sanırım en iyisi oldu cunku karekter tam yerine oturmustu

max payne 3 istiyoruz :D

Bu yaratıklar falan neyin nesi, oyunda böyle bir saçmalık olduğunu hatırlamıyorum... :S Fiyasko.

film franganında çalan şarkı çok güzel . şarkının adını bilen varsa paylaşabilir mi?

max payne 3 ü bekliyoruz.

oyun da calan müzik yanılmıyorsam marilyn manson nin cok hosuma gidioyor

frangmandaki şarkı
Marilyn Manson - If I Was Your Vampire

kuş kadın dediğiniz melek oluyor sanırım.. çünkü şeytan bir ordu kuruyor gibi laflar geçiyor filmde ve işi biraz fantastikliğe sürmüşler. Ama max payne in ailesini kaybetmesi gene konu içinde var. Yani hikaye genel anlamda oyundakinden farklı. Genede iyi bir aksiyon filmi gibi geldi bana..

umarım seneryoya bağlı kalınmıştır.
birde ardından geow filmi gelirse tam olcak

İlk oynadığım günden beri bekliyordum. prodüksiyon birinci sınıf görünüyor

dostlarım benim bildiğim kadarıyla o meleğe benzeyen şey max payne rüyası olması lazım ben öyle biliyorum

bencede melekler max payne'nin rüyası olmalı şeytanın kurduğu ordu sözünü bende duydum şeytan dedikleri Max'te olabilir mi acaba ?

beyler o melekler gerçek değil ilk oyunda hatırlarsanız valkry diye bi uyuşturucu vardı oyunda o isim eski mitolojide kanatlı insanlarla alakalı o sahnelerde max paynin rüyası bu

MUTLAKA İZLEYİN

kapucajjjjjjjjj bu oyunla

arkadaşlar mark varlberg iyide melek falan inş rüyadır güzelim oyunu maymum etmezler

ya yanlış yapmışlar oyuncu olarak bizim teomanı almalrı lazımdı aynı max payne:D biraz daha alkoliğği

arkadaşlar bu oyun deil yaw :D bu bizim beklediğimiz filmin ta kendisi

Bu film gerçekten güzel olucak. Yakında Max Payne'nin 3. oyunu çıkıcak. Bu da film. Bence çok süper bişey olcak 2009'da.. :) :)

yaa bu max payne 3 ne zaman çıkacak??

oyunla baglantısı yok heralde

walla birinci oyunla ikinci oyunu karıştırmışlar içine biraz keanu reaves'in filmi constantinden bişiler atmışlar garip bişi olmuş ancak her iki oyunu da 58493149513420510234590 kere bitirdikten sonra artık hem 3. oyunu sabırsızlıkla bekliorum hem de bu filmi,ekim 17 de çıkıyormuş film amerikada... acaba aynı anda türkiye de de girer mi vizyona? hayırlısı artık :))

beklenen film geldi sıra oyunda hadi hayırlısı

iyide bunu max payne 3 oyununun triler linki olarak vermişler var bir yanlış

evet ya bu maxpayne 3 hayırlısıyla bi çıksaydı??????????????

İlk Bitirdiğim Oyun Max Payne'di.

max serisinin 3. olmıyacağını yapımcıları açıklamıştı bu çok iyi oldu

oyununu cok sevdigim icin her zaman fiLminin cıkmasını istemisimdir ama bu fiLm iLe oyunun hiç bir aLakası yok.. hayaL kırıkLıgı benim icin...

max payne 3 2009 yılında piyasaya sunulacak merak etmeyin

max payne o bir efsaneydi oyun dünyasında filmi de öyle olacak gibi oyundaki bikaç sahne gözüküyor filmde bakalım nasıl bi film olacak

3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3 3ü istiyoruzzzz 3-3-3-3-3-3-3-3-3 max payne 3

arkadaşlar arka plandaki müziin ismini bilen war mı???

max payne 2 de bi yere geldm ama çıkacak yer yok polis binasındayım silahm felanda yok kapılar kapalı garaj felan bilen varsa ltfen sölermi

arkadaş ordan çıkman için bilgisayarların olduğu yukarıya çık en köşedeki bilgisayarda bişeyler yapman gerekiyo sonra tam karşındaki odada mona sorguda olucak sorgunun bitmesini bekle daha sonra en aşşağa in arabaların olduğu yere deil polisin olduğu yere git sonrasını yaparsın

max payne 2 polisli bolumda asagıya inip hucreler var orda kızın yanına gidicen sonra tam cıkarken adamlar gelio hepsini oldur sonra kacıyorusun basit

ben 1 - 2 yi 10 defa bitirdim
bi filmini izleyemedim

ya ben 1 bölümde 4 üncü level de bi binada kaldım arkiler yardım edrmisiniz nerden çıkıyoz

bak kardeş şimdi binadaysan orada o arkadaşın dediği gibi oradan çıkman içn bilgisayarlarn olduğu yere git.bişeyler yapman gerekiyo sonrakarşıdaki odada mona sorguda olucak sorgunun bitmesini bekle
daha sonra en aşağa inaraba ların olduğu yere değil polisin olduğu yere git sonra kapıyı aç plisler seni hala polis olduğunu sanıyolar onlar
sana silah verio sonra öldür onları ve yeni bölüme gidion gerisini halledersin benden bukadar by by.

max payneyi bitirdim son bölümde mona ölüyordu ozaman maxpaynein haline çok acıdım

kardeşim ben 14 yaşındayım ama o oyunu 8 yıldır oynuyorum tüm koridorları ezberledim. bak kardeş ilk önce jim bravuranın yanından çıkıp kapıyı kapıyon ya işte ordan sağa dön ilerle uyolun sonunda yine sağa dön ilerle orada bilgisayar var o bilgisayara gelince başını cevirio sen enter a bas otur blgsyr sonra o bilgisayarın karşısında bi oda var o odadan içeri gir winterson mr.spack ile konuşuyo konuşma bitene kadar izle sonra winterson dışarı çıkacak sen admın yanına gir onunla konuş. konuşma bitince dışarı çık ve sağa dön ilerle büyük 2 tane kapısıı olan yerden çık orada merdivenleri göreceksin . asagı in sonunda aynı kapılardan göreceksin ama o kapılardan girme . onların karşısında yeşil bir kapı var üstünde "lock up" yazıyo oraya gir ve ilerle kapıya geleceksin. o kapıda enter a bas içeri gir sonra aynı kapıdan göreceksin oradan da aynı şekilde içeri gir vve devam et sonunda mına yı görcen onunla konuştuktan sonra geridön 1. kapıdan geri çık sonra 2. kapıdan çıkacakken sana onlar yolu gösterecekler hadi sana ii şanlar kardeşimxD

Sen de yorum yaz