Oynat Mucize çocuk Connie Talbot Bu aralar Facebook'u kasıp kavuran mucize çocuk Connie Talbot burada. I will always love you parçasını bir de ondan dinleyin!

Mucize çocuk Connie Talbot

Bu aralar Facebook'u kasıp kavuran mucize çocuk Connie Talbot burada. I will always love you parçasını bir de ondan dinleyin!

Okuyucu Yorumları

Toplam 93 Yorum

Muhteşem hakikatten yaw... Ağzım açık izledim doğrusu. Tek kelimeyle mükemmel, ağzına ve diline kurban küçüğüm. Bizim ülkemizde şarkıcıyım diye geçinenler bunu seyretsinler'de müzik kulağı neymiş, şarkı söylemek neymiş öğrensinler :) BRAVO BRAVO BRAVO

BRAVO VALLA HELAL OLSUN..

birde 18-19 yaşlarında dinlemek lazım

süpersin güzel kız kızlarım sana benziyor, senin gibi seslerininde olmasını isterim.başarılarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Maşallah çok güzel sesi var vede çok başarılı.

yha kızım süpersin en sewdiğim şarkı titanic şarkısıydı

süper ya bu yaşta bu ses ılerde unlu olursun valla :D

tek kelimeyle harika süpersın

süpersin yaaaaa güzel kız harika sesin var başarılar

çokkk güzel ve tatlısın sesin de harika şeker kızzzz

valla süper yani sesine bayıldım benim sesimde güzel hemde ondan tam bin kat

çok güzel bir sesi varrr ya geleceğin amy lee si

YABANCI OLDUĞU İÇİN FAZLA BEĞENMEDİM.BEĞENDİMMMMM..

hadisenin şarkıları hariç hepsi ireçti

bu kızın ergenlik vs çağları derken bu ses tamamen değişir... belkide çok daha iyi veya kötü olucak orası belli olmaz...

bu arada yabancı demiş birisi ama galiba dünyadan haberi yok.. koskoca titanic şarkısı bu bunuda bilmiyorsan artık.

valla sesine hayran oldum sesin müthiş şeker kızz harikaydın müthiş süperrrrr benim sana puanım 100 üstünden 99

bence çok güzel bir sesin var .
hem saneyede yakışıyorsun

bakmak isteyenler olursa www.connietalbot.com herşey burda, bu yaşta bu yetenek tebrik etmekten başka bişey gelmez elimden

çok tatlı bayılıdım

titanik şarkısı mı?? bi yanlış var burada bu şarkı Whitney Housten'ın Bodyguard filminde söylediği şarkıdır!!

kızın sesi çoook güzel ilerde şarkıcı olur valla

GERCEKTEN SÜPER OKUYO ÇOK BEYENDİM İŞŞALLAH İLERDE HADİSE GİBİ BİR KIZ OLUR

süperr bea kız süper söylüyo helalll

bence sesi mükemmel kaç gündür bu kızı arıyodum internette sonunda buldum bayıldım mükemmeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllll

sesi çok güzel ilerde güzel kariyer yapar:)

KIZIN SESİ COK GÜZEL BAYILDIM ŞAHANEYDİ KAÇ GÜNDÜR BUNU İZLIOM

valla şahane bir sesi var ben de ilk kez gördüm süper hemde bu yaşta bu ses süper!!!

bu kız bir harika hem sesi güzel hem kendi

vuuuuuuuvv kızın süper sesi war ilerde iyi kariyer yapar

çok güzel ses var kızda bence çok süper bir ses çok beğendimmmmm

süper sesi ve kendisi en iyi çocuk şarkıcı seçilir heeeeeee

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ses harikaaaaaaaaaaa

BU KIZ SÜPEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR........HARİKA

ben seyrettim vallaha çokkkkkk süper olmuşşşşş...bu kız gibi kimse yapamaz çok güzel

Tek kelimeyle muhteşem...

takdir ediyorum bu güzel kızı helal olsun

BU KIZ SÜPER!!AYRICA SESİ ÇOK GÜZEL!!!!!!!!!SÜPER BİR PARÇA YAPMIŞŞ!!!BÜYÜMEDEN SESİ İLE ÜNLÜ OLDU!!!KİM BİLİR BÜYÜNCE NE OLUR!!!!!!!!!!!

hadise cok güzel şarkısıda cook üzel ama ben kıyafatlerinide coooook beğendim keşke onun kadarr güzel olmak istiyorum

ya inanamıyorum kızdaki sese bak mütiş bu kız süper

bu kesin büyüyünce bir yıldız olur eminim

Bence şimdiden yıldız oldu bile.Helal olsun ne ses var ama.

kızdaki sese bak süper kesin büyüyünce yıldız olur

KISKANANLAR ÇATLASIN

yuuhh seseee bakkkkk

seni çok seviyoruz. çok güzel oynuyorsun. şarkını çok beyendik. kazanmanı diliyoruz. senin hayranınız. büşra , nagihan , arzu

resmen playback işte daha ne küçücük kızdan bu sesimi beekşlinouz :D:d

Wawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Bu BÜyünçe EUROVİSİOna çıksaaaa KESİN 1. olurrlarr

ya playbackya bu :@:@

ya ne playbacki be 10 numara sölüyo kız kıskanmayınnnnnnn

ya mıllet kendınıze gelınn su kucucuk cocugun nesını kıskanıyorsunuz söylüyor işte ne güzel =) britin küçülmüş hali xD

1- Kesinlikle playback değil.
2- Süper bir ses yolun açık olsun
3- Nazar boncuğu lazım.

Adam Olacak Çocuk !!!

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww kız süpersin allah böle ses verdimi veriyor mütiş yha süper süper süper süper süper süper süper süper süper süper süper süper süper

tek kelimeyle supeeeeerrr.

YorumSuz KaLacak Bir Ses DeğiL Bence HArika sESİ war Bu Yaşına Göre Süper Ötesi CanLı D!nLemek Gerçekten Çok isterdim! BöyLe PayLaşım werdiginiz İçin tşk.Ler

bence değil dikkat edin yutkunduğunu ve nefeslerini bile hissedebiliyorsunuz

whitney houston kadar war yaniii

biraz eğitim sağlıklı yaşam 10 seneye kalmaz yıkar gçer dünyayı :D abartımmı ne :D

kızın sesi süper valla bence bu kız büyüğünce sanatcı olsun

bu şarkı süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

ya bu kız dünya birincisi olur ya sese bakarmısınız ya süper ötesi

ay imrendim haaaa herkes bunu yapamaz

MİİT BENİM ABLAN BEN TÜRKİYEDEYİM TÜRKÇE ÖĞRENDİM GELİYİM SANADA ÖĞRETECEĞİM ŞARKIN ÇOK GÜZEL OLMUŞ

o kız sanatçı zaten albümü var klipleri var hatta konser bile düzenliyo ayrıca ses yarışmasında[büyüklerin]2. oldu

bu kız geleceği büyülebilir harika söylüyor süpeeeeeeeeeer izleyiniz

benim sesimde güsel :S

VALLA SÜPER SÖYLÜYOOO

çok güzel sölüyo tebrik ederim

bu yaşta böle bir ses walla helal olsun:))

bu kız geleceğin dünya starı olur....

helal olsun be

Harika gerçekten

gerçekten muhteşem yani bu yaşta bu
kadar iyi bir ses ...muhteşem
helal olsun

Harika Bi ses insanı Etkiliyo

Diyecek bir şey bulamıyorum...

kel sıpayabak beaa..

genelde böyle güzel sese sahipo küçük çocuklar ileride seslerinin çok yorduğu için bu tarz etkinliklerde seslerinin kaybedebiliyorlar bence şu anda gelecek vadetse bile ileride bunu söyleyemeyebiliriz

ayhhh maaşallah sanaaaaaaa:))))

bence playback değil playback diyener ilk önce kendi seslerine baksınklar çok güzel olmuşş dikkat edin nefeslerini yutkunuşlarını bile hissedebiliyorsunuz

süper bir şey olmuş tanrım nazarlardan saklasın

Düz mantık. Kristal çocuklardan biri :>

şuraya bak bi türkiyedekilere bak bide bunlara rezillik burdakiler ya :S

türk müzikleri 5 para etmez

şarkı söyleyen kurabiye :)

bluğ çağına girince bunlar gidicek ne kötü

Bişeyler yazarken dikkatli olun..Ne demek Türk müzikleri beş para etmez?Herşeyden önce SENİN kültürün damarındaki akan kanın kültürü...Bende çok dinlemem ne TSM ne de THM ama lafta ettirmem Türksen Türk olarak konuşacaksın..

duygulandım ya

Sizler çocuğa kitlenmişken acaba programın Barış MANÇO konsepti olduğunu hatırlayabilecek misiniz? Ya hatırlayamadınız!

Whitney Houston'u kim taklit ederse etsin kundaktaki bebek olsa gicik olurum.

http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY

Ayrica bu mucizeyse eger benzeri turkiye de yapilan yarismadaki cocuklari seyredin.
Ozellikle celine dion'un sarkisini soyleyen kizi dinleyin.

Alttaki yoruma:
Şarkıyı azıcık araştırsaydın, aslında Whitney Houston'ın olmadığını bilirdin. Bu şarkı Dolly Parton'un film şarkısı, Whitney Houston tekrar seslendirdi, daha güzel seslendirdi ona bir şey denemez. Bu kızın versiyonu US Hot 100 Singles Sales'te 4. olmuş. Whitney Houston kadar olmasa da başarılı olmuş yani.
Ayrıca Türkiye'deki çocuklar yetenekli değil demiyoruz (Bir Şarkısın Sen'deki çocukların hepsi çok başarılı) ama buna da mucize değil diyorsan çık da seni dinleyelim. Çocuk şu anda 10 yaşında, yarışmdayken 6 yaşındaymış, Her 6 yaşındaki çocuğun bu kadar yerinde bir sesi yok. Simon Cowell bile güzel şeyler söyledi hakkında :)
Ayrıca "Celine Dion'un şarkısını söyleyen kız"ı o kadar üstün görüyorsan, git de adını öğren. (Bari git şarkının adını öğren) Daha adını bilmeden gelmiş laf atmaya çalışıyorsun. (bkz. Şebnem Keskin- My Heart Will Go On ~Şebnem'de çok çok başarılı~) (Yok zaten biliyordum diyorsan bi yazıverseydin)
----~~~~----
Çok güzel söylemiş, öteki yarışmacılar da çok iyiydi ama keşke kazansaydı. Umarım ileride çok başarılı olur :)

Video yüklenemedi diyor bütün videolarda ?

mükkemel ne diyim ben buna şimdi

Sen de yorum yaz