Oynat YouTube'un yeni 1 numarası Avril Lavigne Gizli YouTube savaşı, amatör ve profesyonellerin rekabetine sahne oluyor. İşte en çok izlenen video...

YouTube'un yeni 1 numarası Avril Lavigne

Gizli YouTube savaşı, amatör ve profesyonellerin rekabetine sahne oluyor. İşte en çok izlenen video...

Okuyucu Yorumları

Toplam 29 Yorum

dandik ötesi hatta

katılıyorum

avril! dünyada eşi benzeri yok!:)

arka melodi hiç olmamış..
daha iyi birşeyler bulunabilirdi..
bu şarkıyı sevenin çıkcağınıda sanmam
beyin ağrıtıyo 2 kez dinleyince

daha iyileride var...

arkadaşlara katılmamak elde değil.. Uzun zamandır dinlediğim en dandik şarkılardan..

Kız olup o fizik bende olsa bende şarkıcı olabilirdim !!!!!!!!

dandik yorumlarının sahipleri kardeşlerim benim, bu dinlediğiniz arkadaş Türkiye'deki tüm sanatçıların tüm yıl boyunca kazandığı parayı bu albümden tek başına topladı, hatta katladı belki de... (Hürriyet gazetesi de bunu haber yapmış.)

hey hey hey, kalkın o bilgisayarın başından... hey hey hey, belki bu kız sizin kız arkadaşınız olabilir dermişim...

avril fanları amma kasmış yav

avril lavignenin röportajlarını okursanız veya dinlerseniz ne kadar aptal oldugunu anlarsınız:D

kımıne göre dandik kımıne gore super en ıyısı susmak

Elinde idiyotça genç kız dergisi okuyan sümüklü sofra bezi kızları gibi hissettim kendimi."Hey Hey sen sen kız arkadaşın olabiliriiİİm,a tabiki."
Sözlere bak.

iğrenç bir parça ya

Hayatimda dinledigim ve izledigim en dandik sey.

YHA SAÇMALAMAYIN BENCE DÜNYADA AVRİL BİTANE VE SİZDEN BAŞKA BOLE DÜŞÜNEN YOK O DÜNYA TATLISI SİZİN BENCE BAŞINIZA GÜNEŞ GEÇMİŞ YHA SİZ KİMSİNİZ AVRİLİMMMM HAKKINDA BÖLE KONUŞUOSUNUZ ONA BİŞİ DEMEYİNN O BENİM BİTANEMMMMMMM DAHA İYİSİ DE YOOOKKKKK AVRİLLLLL SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKK SEVİYPRUMMMMM BENİM AVRİLİM HAKKINDA AĞZINIZI AÇMAYINNNNNNN SANA TAPIOYORUMM AVRİLLLLLLLLLL AŞKIMMMMMMMMMMMM AVRİLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

çok güzel bir klip zaten avrıla hastayım harika bir kız dünyada ondan güzel yok aşkımmm avrıllll <3 <3 <3 seni seviyorum avrıl (hayranları) avrılın diğer kliplerini izleyin yalla harika klipleri var ah bide istanbulda konser verse

ya bu kızaaa noolllmuuuşş böyleeee aayyy ya bu kız rock cı en güzel kız dı şimdiki tarzı bence kötüü hatta iğrenç ama gerçekte var güzel kızz!!

Neyi varki saçma bi kilp işte...

Bu şarkı kötü bir replika aslı Hey hey hey I want to be your boyfriend tarzı bişidi adı sanı duyulmamış bi gruba ait. Bilmeden pek fazla eleştirmeyin derim bu kızın daha 18 inde çıkardığı albumu 16 milyondan fazla sattı. Aylarca şarkıları dünya listelerinde ilk sıralarda kaldı. Şarkıcı, söz yazarı, moda tasarımcı ve oyuncu olan birini aptal diye nitelendiren arkadaşlara da bir sorum var. Sizde bu mesleklerin birini bile yapacak kapasite mevcut mu? :D Ayrıca söylemeden edemicem Avril ın kocası var ve acaip çirkin bişi :S Bence tek olumsuz yönü bu :D

Çok güzel bir klibi var bayıldım.

çok güzel klibi var

abi klip mithiş hastası oldum

asil siz sacmaliyosunuz ben ce bu kiz guzel oldugu kadarda sarkilari cok guzel alla alla

evrılı kimseye vermem aln olursa... avucunuzu yalayın

....ben evril'e çok benziyorum....o yüzdeb evril'i daha çok ben seviyorum....

@02 Temmuz 2009 15:16 yaw he he yedik

ben onu doğum günüme çağırıcam
hem avrilin bütün şarkılarını ezbere ben biliyorum siz biliyomusunuz he

Sen de yorum yaz