Ekran kartı siparişi verdi, gelen kutu şok etti

Bu durum karşısında öfkelenen müşteri, paketi alır almaz bir saat içinde durumu Best Buy'a bildirdi ve talep oluşturdu. Müşteri temsilcisi ilk başta kendisine kısa süre içinde bir yedek ürün gönderileceğini söyledi.

Ancak olaylar beklendiği gibi ilerlemedi. Birkaç gün sonra Best Buy, soruşturmayı tamamladığını ve müşteriye herhangi bir para iadesi veya yeni bir ürün gönderimi yapmayacağını bildirdi.

Yaşadığı hayal kırıklığını dile getiren u/GnarDead, bu karara çok sinirlendi ve durumu kamuoyuyla paylaşmaya karar verdi. Reddit gönderisinde yaşadığı çaresizliği şu sözlerle ifade ediyor: "Ne yapacağımı bilemiyorum, çok para kazanan biri değilim, bu benim için gerçekten büyük bir alımdı. Bu GPU'nun nispeten uygun fiyatlı olmasını sabırla bekledim. Tamamen soyulmuş ve yenilmiş gibi hissediyorum, müşteri hizmetleri ise kesinlikle işe yaramaz. Bana o klasik, soğuk, robotik tonla 'Yapılabilecek hiçbir şey yok, size yardımcı olabileceğim başka bir şey var mı?' deyip kapattılar."

Forum