İş yerinde hayatınızı kolaylaştıracak 5 ChatGPT komutu
To-do listelerin kontrol dışına çıktığı anlar vardır. Bu komutla o karmaşayı düzenleyebilirsiniz:
“Bir yapılacaklar listesi oluştur ve sırala. En çok zaman alan görevleri öne çıkar.”
Yakın teslim tarihleri ya da küçük sorumluluklar fark etmeksizin tüm işleri buraya yapıştırın ve ChatGPT’nin önem sırasına göre gruplamasını izleyin. İsterseniz görevleri kategori bazında ayırmasını da isteyebilirsiniz. Elbette mükemmel değil. Sıralamayı doğru yapmak için birkaç ek soru sorabilir. Ancak günü planlamak için şaşırtıcı derecede etkili olacaktır. Bu komut, işi ChatGPT’ye devretmek değil, günü organize etmek için akıllı bir asistan kullanmak anlamına geliyor. Özellikle nereden başlayacağınızı bilemediğiniz yoğun günlerde büyük fark yaratır.