Son dönemin öne çıkan yarış oyunları
EA Sports WRC
EA Sports WRC, serinin önceki oyunlarından tamamen farklı bir noktada duruyor. Unreal Engine’e geçiş sadece görsel iyileştirme amacıyla yapılmamış; bununla beraber etap tasarım uzunlukları ve araç davranışları da yeniden modellenmiş. Şu anda oyundaki birçok resmi etap 15-20 km arasında olduğu için hafif bir dikkat kaybı bile ciddi zaman kaybına veya doğrudan araç hasarına sebep oluyor.
Fizik motoru, yüzey geçişleri konusunu çok iyi başarıyor. Örneğin asfalt zeminden hafif çakıllı bölgeye geçtiğiniz an sadece fren mesafeniz uzamakla kalmıyor aynı zamanda direksiyon tepkisi de “yumuşuyor”. Hatta uzun çakıllı etaplarda tekerlekler üzerinde mikro kaymalar hissediliyor, bu da özellikle force-feedback setlerinde oldukça iyi simüle edilmiş.
Olumsuz taraflarda grafik motorunun optimizasyonunun hala tam olarak oturmadığını belirtmek gerek. Özellikle uzun etap geçişlerinde saniyelik FPS düşüşleri zaman zaman yarış temposunu bozabiliyor. Buna rağmen ralli tutkunları için şu anda mevcut en zengin içerikli WRC deneyimlerinden biri.