Arox'tan "Dijital Giyinme Kabini"

Arox Bilişim, Bilsar için gerçekleştirdiği "Dijital Giyinme Kabini" uygulamasıyla bir ilke imza attı

Mobil Uygulamalar, İnteraktif Müze Uygulamaları, Artırılmış Gerçeklik, Yazılım Çözümleri, İnteraktif Tasarım ve Sosyal Medya Çözümleri konusunda uzmanlaşmış Arox Bilişim Sistemleri, mağazacılık sektöründe de dijital çağı başlattı. Yazılım temelli bir inovasyon şirketi olan Arox Bilişim, Bilsar için gerçekleştirdiği "Dijital Giyinme Kabini" uygulamasıyla bir ilke imza attı.

Arox Bilişim, kurulduğu 2009 yılından bu yana kullandığı yeni teknolojiler ile çözüm ortaklarına "ilk olma özelliği" taşıyan projeler geliştiriyor. Tekstil sektöründe 60 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren ve moda dünyasının yenilikçi isimlerinden biri olan Bilsar'ın Kanyon Alışveriş Merkezi'ndeki mağazası için Arox Bilişim tarafından geliştirilen sanal kabin uygulaması sektörde devrim niteliği taşıyor. Bu uygulamayla, mağazaya gelenler, denemek istedikleri kıyafetleri sanal olarak üzerlerinde görebiliyorlar. Tüm ürünlerin önceden tanıtılmış olduğu dijital kabin ekranının karşısına geçen kişi, arzu ettiği kıyafeti seçtikten sonra, sistem kıyafeti, kişinin ekrandaki görüntüsü üzerine monte ediyor. Hareket algılayıcılarına sahip bu teknoloji sayesinde kıyafeti birebir gerçeklikle üzerinde gören tüketici, istediği gibi hareket ederek, kıyafetin farklı açılardan görünümünü de gözlemleyebiliyor.

Arox Bilişim Sistemleri A.Ş. Genel Müdürü Sait Öksüz, dijital giyinme kabini gibi yenilikçi ve dikkat çekici dijital uygulamalara ilginin artığına işaret ederek, "Günümüz alışveriş davranışlarında sanal mağazalara yoğunluklu bir yaklaşım gözlemleniyor. Geliştirdiğimiz sanal kabin uygulamasıyla firmalar ilgiyi tekrar fiziksel mağazalara çekme konusunda tatmin edici sonuçlar sağlıyor" dedi.

Sait Öksüz, kuruluşlarından bugüne kadar Sabancı Müzesi, Hatay Arkeoloji Müzesi, Deniz Müzesi, Bursa Saat Müzesi gibi müzeleri dijitalleştirdiklerini de kaydederek "Arox Bilişim, rakiplerinden ayrışmak isteyen markalara, pazarlama verimliliği ve yüksek dijitalleştirme çözümleri sunuyor. Özellikle "Artırılmış Gerçeklik" ile herhangi bir görüntü üzerine, gerçek zamanlı 3D model, animasyon, film, ses gibi nesneler ekleyip, zenginleştirilmiş bir ortam sağlayan teknolojiyi başarıyla kullanıyoruz. Müzecilik, AVM, Turizm ve Organizasyon gibi sektörler tarafından sıklıkla kullanılan bu uygulama, sağladığı yüksek pazarlama verimliliğiyle, diğer sektörler tarafından da yoğun ilgi görmektedir" şeklinde konuştu.

Her alanda çözüm ortağınız "Arox Bilişim"

Her alanda çözüm ortağınız "Arox Bilişim"

Kültür Bakanlığı, Coca Cola, Toyota, Vakıf Emeklilik, ASUS Türkiye, Sabancı Müzesi, Eyüp Belediyesi, Marmara Üniversitesi başta olmak üzere birçok kamu ve özel sektör kuruluşuna hizmet veren AROX Bilişim, uygulama alanlarının çeşitliliği ile de dikkat çekiyor.

Mobil uygulama pazarının Türkiye'deki öncülerinden olan Arox Bilişim, bugüne kadar 72 iOs, 17 Android, 6 Blackberry ve 4 Windows 8 uygulaması geliştirdi. Bu uygulamalarda bir milyon 250 bin tekil kullanıcıya ve toplamda 2 milyon 250 bin indirilme sayısına ulaşıldı. Bu rakamlar ile Türkiye'deki her 100 akıllı telefon kullanıcısından 12'si Arox uygulaması kullanıyor.

Arox, iç ve dış mekan uygulamalarında ürettiği interaktif sistemleri kullanarak yüksek düzeyde hayranlık ile karşılanan projeleri de hayata geçiriyor. AR-GE çalışmalarının sonucunda, dokunmatik ekranlar üzerinden kullanılabilen interaktif uygulamalar da sunuyor. Bunlar arasında; interaktif vitrin uygulamaları, sanal asistan uygulaması, video mapping ve ses tüneli ilk etapta sayılabilecek uygulamalar olarak öne çıkıyor.

Arox Bilişim, ayrıca kurumsal firmalara ihtiyaç duydukları tüm yazılım çözümleriyle ile birlikte sosyal medya alanında "Sosyal medya içerik yönetimi, kampanya geliştirme, Reklam stratejileri oluşturma, takip ve raporlama ile dijital PR" hizmetlerini de veriyor.

Sonraki Haber

Forum