Hepsiburada.com, İnteraktif Pazarlama Zirvesi'ndeydi

Hepsiburada.com, Pazaryeri ile e-ticareti anadolu'da yaygınlaştırmak için atağa kalktı.

Hepsiburada.com, Marketing Türkiye dergisinin düzenlediği Türkiye'nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu ile Konya'ya geldi. İPZ Anadolu'ya destek veren ve 1 Eylül'de Novotel Konya'da yapılan etkinlikte yer alan hepsiburada.com, Konyalı şirketlerin ve markaların temsilcileri ile buluştu.

Konferansta bir konuşma yapan Hepsiburada.com Pazaryeri Yöneticisi Mehmet Ekerbiçer, Türkiye'de e-ticaret ekosistemini büyütecek en önemli yatırımlardan biri olan "Hepsiburada.com Pazaryeri"nin sunduğu fırsatları katılımcılarla paylaştı.

Hiçbir ücret ödemeden e-ticaret yapma fırsatı

Konuşmasında e-ticaret sektörünü "yeni nesil perakende" olarak tanımlayan Mehmet Ekerbiçer şunları söyledi: "Türkiye'de online alışveriş pazarı hızlı bir şekilde büyüyor. Bu hızlı büyüme performansına rağmen Avrupa ve dünya pazarları ile karşılaştırdığımızda henüz tatmin edici seviyelerde değiliz. E-ticaret toplam perakendenin yüzde 2'lik bir payına sahip durumda. Hepsiburada.com olarak 5 yıl içinde bu rakamı yüzde 5'in üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. Bu hedefe ulaşmak için de en büyük projelerimizden biri olan Pazaryeri'ni devreye aldık. Pazaryeri'nde ticaret yapan tüm şirketlere ve markalara satıcı olma fırsatı sunuyoruz. Anadolu'daki KOBİ'ler ve girişimciler hiçbir ücret ödemeden Pazaryeri'ne dahil olabilir ve yeni nesil bir iş olan e-ticaretle işlerini büyütebilirler."

Hepsiburada.com 52 milyon ziyaretle en büyük AVM

Hepsiburada.com'da bilgisayarlardan akıllı telefonlara, beyaz eşyadan elektroniğe, bebek bezlerinden temizlik malzemelerine, kırtasiye ürünlerinden moda ürünlerine kadar 30 farklı kategoride 2 milyon ürün çeşidi sunduklarını belirten Mehmet Ekerbiçer sözlerini şöyle sürdürdü: "Hepsiburada.com olarak, aylık 52 milyon ziyaret sayısı ile Türkiye'nin her yerinden ulaşılabilen en büyük AVM konumundayız. Yıllık yüzde 140 gelir büyümesi elde ediyoruz. Tüm bu potansiyelimizi sizinle paylaşmak ve işinizi e-ticaretle büyütmek için Konya'ya geldik. Hepsiburada.com'un teknoloji, pazarlama ve deneyim desteğini arkanıza alarak ürünlerinizi Türkiye'nin her ilindeki müşterilere ulaştırabilirsiniz. Türkiye'nin "KOBİ Başkenti" olan Konya, ekonomik büyümesine e-ticaret ile ivme kazandırabilir."

Pazaryeri'nde yer almak için 10 neden

Mehmet Ekerbiçer, Konyalı şirketlerin, markaların ve girişimcilerin Pazaryeri'nde yer alması için 10 nedeni şöyle sıraladı:

1) Hepsiburada.com'da mağaza açmanız çok kolay.

2) Hepsiburada.com Pazaryeri günde 1.5 milyondan fazla ziyaret alıyor.

3) Hepsiburada.com'un milyonlarca müşterisine ürünlerinizi bedava tanıtıyoruz.

4) Hepsiburada.com'da aylık veya yıllık mağaza kirası almıyoruz.

5) Hepsiburada.com'da banka komisyonu almıyoruz.

6) Hepsiburada.com'da kargo ücreti almıyoruz.

7) Hepsiburada.com 3D Secure ile güvenli alışveriş sunuyor.

8) Satış yapmıyorsanız, hiçbir ücret ödemiyorsunuz.

9) Sadece Hepsiburada.com'da olan "Tekil Katalog" uygulamasıyla tüketiciler aynı ürünü satan mağazaların fiyat karşılaştırılmasını kolayca yapılabiliyor.

10) Türkiye'nin 81 iline hepsiburada.com'un gücü ile ürünlerinizi ulaştırabilirsiniz.

E-ticaret pazarı Ocak-Haziran döneminde yüzde 30 büyüdü

Mehmet Ekerbiçer'in TUİK'in Hane Halkı Bilişim Teknolojilerini Kullanım Araştırması'ndan aktardığı bilgilere göre, e-ticaret pazardaki büyüme 2016'da Ocak-Haziran döneminde yüzde 30'a yaklaştı. Mehmet Ekerbiçer aynı araştırmada kadın online alışveriş müşterilerinin oranının 2016'da yüzde 32.9 olduğunu, e-ticareti tercih eden erkeklerin oranının ise yüzde 35'e yükseldiğini vurguladı.

Konya hepsiburada.com'da en çok satış yapılan iller arasında ilk 10'da...

7/24 alışveriş imkanı, geniş ürün yelpazesi, indirimler, kampanyalar, zaman tasarrufu, ürün ve fiyat karşılaştırma olanağı gibi nedenlerle tüketicilerin online alışverişe yöneldiğini anlatan Mehmet Ekerbiçer, Konyalıların online alışveriş alışkanlıkları ile ilgili bilgiler de verdi.

Konya'nın hepsiburada.com'da en çok satış yapılan iller arasında ilk 10'da olduğunu vurgulayan Ekerbiçer'in verdiği bilgilere göre Konya'da en çok; cep telefonu, USB Memory, telefon kılıfları, hafıza kartı, kitap, bebek bezi ve mamaları, kırtasiye ürünleri, temizlik malzemeleri ile araç bakım temizlik ürünleri satıyor. Y kuşağının online alışverişi sevdiğini belirten Ekerbiçer, hepsiburada.com'da 18-24 yaş arası yüzde 36, 25 – 34 yaş arası yüzde 35, 35-50 yaş arası ise yüzde 29 oranında bir tüketici kitlesi bulunduğunu sözlerine ekledi.

Sonraki Haber

Forum