MS Türkiye'den desteğe devam

Microsoft Türkiye, Windows 98, Windows 98 (SE) ve Windows ME işletim sistemlerine ücretsiz teknik destek vermeye devam ettiğini açıkladı.

Windows 98, Windows 98 SE ve Windows ME için temel destek 30 Haziran 2002 tarihinde, Ücretsiz Destek ve Genişletilmiş Hata Düzeltmesi Desteği 30 Haziran 2003 tarihinde dünya çapında sona ermesine rağmen Türkiye'ye özel bir uygulama olarak sürüyor. Ömrü sona erdiği için desteği tamamen kaldırılması düşünülen bu ürünlere, diğer ülkeler ücretli olarak destek verirken, Microsoft Türkiye Windows 98 ve Windows 98 Second Edition (SE) ve Windows ME işletim sistemleri için sürdürmekte olduğu Ücretsiz Destek hizmetini devam ettirecek. Bu ürünlerde çıkabilecek yeni güvenlik açıkları da 30 Haziran 2006 tarihine dek yayınlanacak yeni yamalarla giderilecek. Kullanıcılar, Microsoft İletişim Hattı (212 33 66 999) gibi kanallar üzerinden mevcut güvenlik yamalarını ücretsiz olarak talep edebilecekler.

Kullanıcıların ürünlerden en yüksek faydayı alabilmeleri amacıyla teknik destek hizmetlerini sürekli yenileyen Microsoft Türkiye, 2003 yılının Haziran ayında aldığı bir kararla, masaüstü kutu ürünleri için verilen Ücretsiz Standart Destek Hizmetini 90 günden 3 yıla çıkardığını açıklamıştı. Buna göre, Windows 98 de dahil olmak üzere, Windows XP Home ve Professional, Office XP, oyunlar ve donanım gibi tüm kutu istemci ürünleri kullanıcıları, üç yıl boyunca ücretsiz olarak; kurulum, yaygınlaştırma ve işletme sorunları için destek alabiliyor. Ücretsiz Standart Destek Hizmeti, hem ev kullanıcılarını hem de profesyonel son kullanıcıları kapsıyor.

Sonraki Haber

Forum