Nokia Mağaza'dan Türkiye'de önemli büyüme!
Nokia Mağaza, Türkiye'de bu kilometre taşını da aştı! İşte Türkiye'yi tepeye taşıyan gelişme...
Nokia Mağaza büyümeye devam ediyor. Nokia
Mağaza geçtiğimiz günlerde Türkiye'de toplamda 100 milyon indirme
rakamına ulaştı. Böylece Türkiye, Avrupa ülkeleri arasında 1.
sıraya yerleşti, dünyada ise indirme rakamları bakımından ilk üçte.
Ülkemizden Dijital gözlük, Teknomart ve Cohous
firmalarının uygulamaları 1 milyon indirilme sayısını geçti.
Nokia Mağaza, dünya çapında son bir yılda %300 büyüdü. Günlük
indirilen uygulama sayısı 10 milyonu geçti. Toplamda Nokia Mağaza
90 binden fazla uygulama içeriyor. Türkiye ise şu anda Nokia
Mağaza'dan haftada indirilen yaklaşık 2,2 milyon içerikle Avrupa'da
ilk sırada, dünya çapındaysa en aktif 3 ülke arasında yer
alıyor.
Türkiye'den 1 milyonu geçen uygulama geliştiriciler
Türkiye'den Dijital gözlük, Cohous ve Teknomart
gibi firmaların uygulamaları 1 milyon indirilme sayısını geçti.
Dijital gözlük, İstanbul, İzmir, Ankara, Cumhuriyet, Ramazan, Camiler, Günün Duası, Namaz Vakitleri gibi temalar ile öne çıkarken, Cohous firması İstila, Fetih, Davul Zurna, Bul Karayı Al Parayı, Zabıta, Hoptek ve Football Star gibi oyunlarla dikkat çekiyor. Teknomart firmasının Alcoholmeter, Rus Ruleti, Acil Telefonlar, İdeal Kilo gibi uygulamaları 20 den fazla ülkede 1,5 milyonun üstünde indirme sayısına ulaştı.
Nokia Servisler Müdürü Salih Özkan "Nokia Mağaza'da, örneğin oyunlarda çok sayıda yerel içerik sunuyoruz. Tüketicilerimiz bu uygulamalara son derece iyi ilgi gösteriyorlar. Nokia Mağaza'nın Türkiye'deki başarısının ardındaki temel sebeplerden biri bu yerel içerikler. Aynı ilgi pek çok başka serviste, örneğin mesajlaşma ve sosyal ağ uygulamalarında da görülüyor" şeklinde konuşuyor.
Basın bülteninden derlenmiştir.