Sesli Tweet devri başlıyor

Tweet atmanın sesli versiyonu gibi hizmet veren yeni hizmet, bakın ceplere neler sunuyor!

Mobilera, Almanya merkezli WebVoiceCast adlı platformu sağlayan ve T-Ventures / Deutsche Telekom ortaklığı da bulunan mobil iletişim teknolojileri şirketi Jamii ile gerçekleştirdiği işbirliği sayesinde 80 ülkede sesli Tweet devrini başlatıyor.

Sosyal medya trend ve alışkanlığını tabana yaymayı hedefleyen hizmet sayesinde akıllı telefonu olan ya da olmayan tüm kullanıcılar, sevdikleri ünlülerin yorumlarını, yine ünlülerin kendi seslerinden anlık olarak dinleyebiliyor, takip ettikleri markaların mesaj ve kampanyalarına, sosyal sorumluluk projeleri hakkında bilgilendirmelere ve kurumsal duyurulara telefonları üzerinden dahil olabiliyorlar. JamiiCall ile ünlüler, markalar, devlet kurumları, STK'lar ayrıca kendi Facebook sayfaları üzerinden gün içerisinde hayranlarına/takipçilerine gönderdikleri sesli mesajların ilk 15 saniyelik kısmını yayınlayarak, bu mesajları beğenenlerin mesajın tamamını ceplerinden dinleyebilmesini de sağlıyor

Jamii ile yapılan bu işbirliği sayesinde doğrudan, gerçek ve daha duygusal bir iletişim imkanı sunan bu inovatif servisi Türkiye dâhil, halihazırda Mobilera'nın hizmet verdiği tüm ülkelere taşımayı hedeflediklerini kaydeden Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, "Hem Jamii, hem de Mobilera'nın uluslararası ağı sayesinde bu servisimiz, başta Türkiye ve Mobilera'nın halihazırda aktif operasyonlarının bulunduğu Orta Doğu ve Afrika ülkelerinde olmak üzere, 80'den fazla ülkede kullanılabilir hale gelecek. Dünyadaki en yenilikçi fikir ve uygulamaları yaratarak insan hayatının her noktasına kalite ve keyif katacak, yepyeni ve yüksek katma değerli çözümler üretmeye devam edeceğiz." diye konuştu.

JamiiCall ile sesi yeniden mobil pazarlamanın merkezine getirdiklerine dikkat çeken Jamii Kurucu Ortağı ve Yönetim Kurulu Başkanı Frank Wagner, "İmza attığımız bu stratejik işbirliği sayesinde Mobilera'nın güçlü olduğu Türkiye ve EMEA bölgesindeki tüm cep telefonu kullanıcıları bu devrimsel servisten yararlanabilecek. Kitlelerin hayran olduğu ünlüler ile farklı ve başarılı kampanyalara imza atmayı hedefleyen markalar bu servis ile insan sesinin sağlayacağı duygusal bağı kurabilecekler." dedi.

Sonraki Haber

Forum