Spectacles "Güneş" Gözlüğü, 150 Binden Fazla Sattı

Snap'in Spectacles kameralı güneş gözlüğü, 150 binden fazla satmayı başarmış.

Ünlü sosyal medya uygulaması Snapchat'in şirketi Snap, kullanıcıların uygulamaya gösterdiği ilgiye takiben, daha kolay "snap atabilecekleri" bir gözlük geliştirmiş ve adını da Spectacles vermişti. Geçtiğimiz yıl eylül ayında tanıtılan Spectacles de görünüşe göre Snapchat kadar ilgi görmüş. Zira şirketin CEO'su Evan Spiegel, Spectacles'ten 150 binden fazla sayıda sattıklarını söylüyor.

Spectacles, 10 saniyelik kısa video kaydı yapabiliyor ve yapılan bu kayıtlar Snapchat uygulamanızdan paylaşılıyor. Tanıtıldığı günden uzunca bir süre sonra satışa çıkan gözlükler, Snapchat kullanıcılarının ilgi duyacağı bir aksesuar olmayı başarmış gibi görünüyor. Elbette genel teknoloji cihazlarının satış oranlarıyla karşılaştırırsak 150 bin çok yüksek bir rakam değil ancak bunda gözlüklerin satışına geç başlanmasının da etkisi var.

Öte yandan zaten şirketin CEO'su Evan Spiegel, ürünü ilk tanıttıklarında da kısa ve orta vadede çok yüksek bir beklentileri olmadığını açıklamıştı. Spiegel, yeni verdiği demeçte de aynı görüşte olduğunu belirterek, Spectacles'in belki de önümüzdeki on yıl içinde müşteri deneyimlerini sunmak için önemli bir araç olacağını kabul ettiklerini söyledi.

Spectacles'in yeni bir sürümü gelip gelmeyeceğine ilişkin bir bilgi ise yok. Yani Snap kullanıcıları, bir süre daha Spectacles'i takmaya devam edecekler.

Sonraki Haber

Forum