1 Hafta Sonra Kasa Alıcam Yardım...!

RiLeq
09-11-2011, 15:35   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

 

İlk Önce Herkezin Bayramı Mubarek Olsun. İyi Günler.

Şimdi Sizden Verdiğim Özelliklere Uygun Kasa Toplıyabilir misiniz?.. Ben Bu işlerden Pek Anlamam Ama

Amaç : Oyun [battlefield 3 , Assasin Creed Revelatin , Crysis 3 , ModernWarfare 3] Bunları Sorunsuz Oynaması

1.)İşlemci : Amd Phenom 2 x6 3.3 Ghz İşlemci
2.)Ekran Kartı ZOTACGTX480 AMP GDDR5 1536MB 384Bit Nvidia DX11
3.)Güzel DD3 2.000Mhz Ram
4.)Bütün Parçalar Vatan Bilgisayardan Olursa Kurulum ve İndirimden Yararlanabilirim.

Kasayı Vatandan Alıcam Arkadaşlar. O Yüzden %25 İndirimli Günde Toplam Fiyat : 1800-1900TL Arasında Birşeyler İstiyorum...

illa 6gb Ram Sorun Değil Ramı Takması Kolay Ben Sonrada Gidip Alabilirim :) Yani 1900TL Yi Geçmesin Yeter :D


Babamı Zor İkna Ettim.(sadece Kasa alıcam Dedim Biraz Sinirlendi 1900TL ye kasamı olur Fln :)

quEsa
09-11-2011, 15:59   |  #2  
quEsa avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
158 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

anakart,psu,hdd nerde?
ayrica her istedigini oyle toplayamazsin.(sdce anakart ve ram icin)brbirne uyumlu olmasi lazim parcalarn

RiLeq
09-11-2011, 17:14   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011
Alıntı: quEsa  
anakart,psu,hdd nerde?
ayrica her istedigini oyle toplayamazsin.(sdce anakart ve ram icin)brbirne uyumlu olmasi lazim
Sen Beni Anlamamısın Kardesim.


Ben Yukarıda Verdiğim Parcalara Uygun Sistem Toplamanızı İstiyorum....
Yani Amd phenom 2 x6 ve zotacGtx480 'in de içinde bulunduğu bir sistem istiyorm...

Hangi Parçanın Hangisine Uyduğunu da Bilmediğim için böyle bir şey söyledim.

Yani Sizin Benim için kasa toplamanızı istiyorm sadece içinde bulunmasını istediğim parcaları söyledim bunlarla uyumlu anakart ram kasa psu fln bunları ben bulamıyorm.

Mesala Atıyorum Sözyle Bir Kasa Toplayabilirsiniz
islemci : işte amd ph 2 x6
ekran kartı : zotacGtx480
anakartı : işte asus bilmem ne
ram : işte 2.000mhz dd3 bilmem ne
Kasa : 700w bilmem ne
Hdd : asus bilmemde
Dvd okuyucu : Samsung bilmem de

Böyle Bir Sistem Oluşturmanızı ve Bunların uyumlu olup 1.900'ü Geçmemesini istiyorum.

erdem552
09-11-2011, 17:26   |  #4  
erdem552 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,628 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

Vatanın stoklarında sorun var hdd hiç yok ve ekran kartları stoklarında yok göremedim açıkcası ve eksen bilgisaayrdan topluyorum.

SEAGATE Barracuda (ST500DM002) 3.5" 500GB SATA 6GB/s Dahili Disk176.349.224
DARK Evo II (DKCHEVOII750B12S) 750W USB Ses Akrilik Panelli Siyah Oyuncu Kasası146.718.157
MSI 970A-G45 AMD 970 Soket AM3+ DDR3-2133 Anakart103.294.340
HI-LEVEL 4 GB Dual Kit (2x2GB) DDR3-1333MHz108.494.148
LG GH22NS70 22X Sata DVD-RW Siyah Kutusuz126.262.167
AMD Phenom II X4 965 3400MHz Soket AM3 İşlemci Black Edition138.116.357
ASUS EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 HD6950 2 GB GDDR5 256 Bit Ekran Kartı128.131.392

Toplam: 1891,33 TL

Ekran kartını bununlada değişebilirsin
ASUS ENGTX480/2DI/1536MD5 1536 MB DDR5 384 Bit Ekran Kartı128.131.346

Toplam:1933,22 TL

Bu ekran kartı daha iydir. 

erdem552
09-11-2011, 17:30   |  #5  
erdem552 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,628 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

Ha sen ramları 2000 mhz istenmişsin ama performans açısından hiç gerek yok çünkü 1333ten sonrası en fazla %3-4 fark yapar. Vatanın stoklarda sıkıntı var aradığım parçaları bulamadım.Hatta sitede hdd 1 tane bile bulamadım. x6 yerine x4 işini görür çünkü 6 çekirdek kullanan bi oyun yok zaten 4 çekirdek çok rahat yeter. Ekran kartına yatır parayı daha iyi. Eğer illa x6 ve 480 olsun diyorsan öyle toplayayım.

RiLeq
09-11-2011, 18:12   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

x6 3.3GHz ve gtx480 le toplıyabilirmisin?Çünkü Sordum bu 2'si Oyun Canavarıymış :)
ve Ramlarda 2.000 Ghz Olursa Sevinirim Çünkü Ben Grafik Programlarıylada uğraşıyorum Onlar ful ram istiyor nerdeyse :)

Teşekkürler....

Son Düzenleme: RiLeq ~ 09 Kasım 2011 18:13
erdem552
09-11-2011, 18:50   |  #7  
erdem552 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,628 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

PALIT GeForce GTX480 1536 MB GDDR5 384 Bit Ekran Kartı 128.317.207
AMD Phenom II X6 1075T 3.0GHz TurboCore 3.3GHz Soket AM3 6 Core İşlemci 138.116.374
ASUS M5A97 AMD 970 AM3+ DDR3-2133 Anakart 103.131.550
CORSAIR XMS3 (CMX4GX3M2B2000C9) 4 GB Dual KIT (2x2GB) DDR3-2000MHz CL9 108.169.237
COOLER MASTER RC690-II GX650W USB Ses Siyah Kasa 146.165.175
Toplam : 2060.99 TL
Arkadaşım fiyat böyle oluyor ancak çünkü sadece ekran kartı ve işlemci 1350 tlden fazla. Hdd ve dvd-rw filan yok onları eski kasandan alır kullanırsın.

RiLeq
09-11-2011, 21:03   |  #8  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

erdem Palit gtx480 yerine zotac gtx480 uyar mı ?  zotac daha ucuz ve ram de kingston veya asus olamaz mı ?onlar daha iyi bildiğim kadarıyla.ekran kartından aldığım parayı hdd ve dw rom a verebilirim.
ve %25 indirim Le 1.900TL  yapabilirim...

yani Senin Sistemine Şunları Takmanı istiyorum
Ekran Karıt :http://www.vatanbilgisayar.com/E ... ils.aspx?I_ID=47085
Ram : http://www.vatanbilgisayar.com/r ... ils.aspx?I_ID=50745
İşlemci : http://www.vatanbilgisayar.com/c ... ils.aspx?I_ID=50933

Bunlar sizin kilerle değişebilir mi ?

foster34
09-11-2011, 23:48   |  #9  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
83 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Bende bu ekran kartı ve işlemciyi almayı düşünüyorum ama %25 indirimi beklicem hem ozamana kadar hddlerde ucuzlar
kısacası iyi bir seçim yapmışsın indirimi bekle bence

Son Düzenleme: foster34 ~ 09 Kasım 2011 23:48