1000 TL 2 Pc [Biri sadece düzeltmelik]

3k0
29-07-2011, 15:53   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

 

Selamun Aleyküm Arkadaşlar.

Şuanki sistemim:
Anakart= Asrock p4vm800 
İşlemci= Pentium 4 2.40 Ghz (Kullanılabilir)
Ram= 1gb + 512 mb ddr (Kullanılabilir)
Ekran kartı= onboard 64 mb 
Harddisk= 80 gb sata. (Kullanılabilir)

Dwd-rw (Kullanılabilir)
Dış kasa (Kullanılabilir)
Power suble ölü :)

Kullanılabilir yazan parçaları kullanıcam bu sistem için sadece 200 tl civarı bir harcama yapıcam.
Resmen ölü durumda. Bu sistemde anakartta sorun var uyumlu olsa bile ekran kartlarını çalıştırmıyor çalışsa bile pc ye reset attığımda ekran gelmiyor. Bios ayarları elektirikten kestiğim an sıfırlanıyor yepyeni bir pil takılı olsa bile. Ve şuanda aşırı ama çok aşırı şekilde kasıyor. Ayrıca kendi kendine kapanıyor. Açarken tam açılcak gibiyken kapanıyor. Powersuble aşırı ısınıyor. Bu sistemi 200 tl civarı bir harcamayla nasıl internet ve 720P videolarda sıfır kasmayla kullanabilirim? çünkü normal bi videoyu bile kasıyordu 240P videolarda bile 256mb ekran kartı takılıykende kasıyordu. Yardımcı olursan çok ama çok sevinirim. 

Artan 700-800 TL ile de yeni bir sistem toplayacağım sadece kasa olucak. 
Özellikle Prince Of Persia, nfs, crysis, god of war ve assasian creed serisini kaldırmasını istiyorum :) 
Yani para durumu şöyle 700-800 yeni kasa için 150-200 eski pc için harcayacağım. Çünkü eski pcyi kardeşlerim kullanmaya devam edicekler internet ve film için. Makul bir şeyler önerirseniz sevinirim. Özellikle yeni pc de isteğim, belirttiğim oyunları çalıştırabilmesi.

Parçalar Yeni Kasa= Sadece kasa (full) (monitör klayve vs. gerek yok)
Eski pc için= Kullanılabilir yazan parçalar dışındaki parçalar.

Şimdiden çok teşekkür ederim.

Son Düzenleme: 3k0 ~ 29 Temmuz 2011 16:04