1080p Videolar

Darkinq16
31-03-2014, 19:49   |  #1  
Darkinq16 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 15
211 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

 

Arkadaşlar birkaç gün önce bilgisayarım 4k demo bile açıyordu. 1080p filmleri rahatça oynatıyordu. Şimdi ise 1080p filmleri oynatamıyor çook kasıyor.

işlemci:  amd athlon 7750 dual-core 2.71ghz.

ekran kartı :  sapphire hd4850  / 1gb 256bit         

4gb: ram

Windows7 64bit Professional

+++Çoğunlukla film indirmem blu-ray satın alıyorum fakat diğer sorum şu: blu-ray oynatıcılar çok ucuz 150tl falan fakat benim ekran kartım 200 tl ye yakın başkaları eski leptopta dahi izliyor. Neden ben izleyemiyorum

Not: TTNet 8mbit kullanıcısıyım 50gb akk var. normal hız 800-900 kb/sn limiti geçince 400kb/sn dün limiti doldurdum. Hız düştü bugün indirme açtım ve hız 1.78 mb/sn ttnet hız mı arttırdı bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olsun...

Son Düzenleme: Darkinq16 ~ 31 Mart 2014 19:56
berk1995
31-03-2014, 22:22   |  #2  
berk1995 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 17
323 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

4850 zaten eski model bir ekran kartı tabiki videolarda oyunda olduğu kadar fark etmez ama 4k yeni bir teknoloji ve eski bir ekran kartının yeni bir teknolojiyi tanıması sence ne kadar doğru ? şunu en basit örnekle açıklayayım office 2010 vs de yaptığın bir pp sunusunu 2003 te açamazsın açarsın ama 2010 daki gibi olmaz bambaşka bir şey olur yani eski teknoloji yeni açmaz ama yeni teknoloji eskiyi açar ;) şuana kadar açtıysanda emin ol 4k yı 4k olarak izlememişsindir :) hem blu-ray oynatıcı alıpta ne yapıcaksın onu anlayamadım günümüzde artık bilgisayara takılan medya oynatıcıların zaten ömrü neredeyse tükendi herkes filmleri ya internetten indirip izliyor yada flahlardan izliyor vs. vcd-dvd-bluray zaten yeni sistem toplayan çoğu kullanıcının tercih etmediği bir şey uzun lafın kısası 150 tl bluray vereceğine ekran kartını satışa çıkar üstünede bu parayı ekle mis gibi yeni nesil bir ekran kartı al derim internet hızı içinde belki senin haberin olmadan paket değişikliği falan olmuştur onu ttnet yetkilileriyle konuşursan daha iyi olur sonra faturada ayırca fiyatlar yansıyabilir.