150 TL'lik Ekran Kartı Önerileriniz?

metehan71
16-08-2013, 05:10   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2013

 

arkadaşlar saat 05:00 itibari ile ekran kartımı galiba bozdum.Windows Xp yazısı geliyo ama ekran açılmadan görüntü gidiyo ve açılmıyo ekran şu an onboardda takılı bu şekil açılıyo sorun galiba ekran kartı tamda bilmiyorum ama bana 150 tl ye kadar ekran kartı önerebilirmisiniz.Çok fazla oyun oynamam ama yinede oyun oynatabilecek bişey olursa kötü olmaz.2.el de olabilir önerilerinizi bekliyorum 

pentium 4

 3.0 ghz

1 gb ram 

250 watt psu ( psu çok kötü biliyorum ) gerekirse psuyuda değiştirebilirim

quiescence
16-08-2013, 09:27   |  #2  
quiescence avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 51
588 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2011

150 tl'lik ekran kartından fazla bir beklentin olmasın oyun konusunda kardeş...aşağıda bir tane önerdim ama psu yetmez gibi duruyor... bence hiç riske girme diğer parçalarıda yakabilirsin. psu'yuda değiştir derim ben... psu için ayrıca bir bütçe ayırman gerekiyor...

http://www.vatanbilgisayar.com/e ... ils.aspx?I_ID=64369

metehan71
16-08-2013, 09:37   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2013

söylediğin ekran kartına bakmışdım bit değeri 256 ve gddr5 olması artı özellik ama dx11 desteği olmaması kötü o yüzden tereddütlüyüm bu kart konusunda mecburen psu da alıcaz artık gerçekten yetersiz çünkü zaten öyle cyrsis 3 felan oynamam onun için 150 tl lik ekran kartının yetmiceni biliyorum da yinede bi cod felan oynatsın 

bende buna bakmışdım bu nasıl 

http://www.vatanbilgisayar.com/e ... ils.aspx?I_ID=57002

murat5038
16-08-2013, 10:44   |  #4  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 680
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

İlk sorunun için bilgisayara Ekran kartı takılı iken format at. ekran kartı bozulmamış sadece driver sıkıntısı var. Win7 veya 8 at.

150tl ekran kartı istiyorsun ama şuanki kullandığın ekran kartı nedir. Anakart nedir çünkü AGP olma ihtimali var P4 lerde.

metehan71
16-08-2013, 11:01   |  #5  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2013

ati hd 3450 ekran kartı var driverını güncellemeyi bir türlü başaramamışdım  dünden beride sürekli mavi ekran hatası vermeye başlamıştı şimdide dediğim gibi windows yükleniyor yazısı çıkıyor ekran görüntüsü gidiyor 10 sn sonra felan mavi ekran veriyor 

anakart bu üzerinde agp 8x yazıyo 

Model P4i65G (mPGA478)
Sürüm 1.00
Yonga Tedarikçisi : Intel
Yonga Modeli: i865P/PE/G/i848P
Yonga Revizyonu:A2
Güneyköprüsü Tedarikçi :Intel
Güneyköprüsü Modeli :82801EB (ICH5)
Güneyköprüsü Revizyon :02

Son Düzenleme: metehan71 ~ 16 Ağustos 2013 11:02
quiescence
16-08-2013, 11:37   |  #6  
quiescence avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 51
588 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2011
Alıntı: metehan71  
ati hd 3450 ekran kartı var driverını güncellemeyi bir türlü başaramamışdım  dünden beride sürekli mavi ekran hatası vermeye başlamıştı şimdide dediğim gibi windows yükleniyor yazısı çıkıyor ekran görüntüsü gidiyor 10 sn sonra felan mavi ekran veriyor 

anakart bu üzerinde agp 8x yazıyo 

Model P4i65G (mPGA478)
Sürüm 1.00
Yonga Tedarikçisi : Intel
Yonga Modeli: i865P/PE/G/i848P
Yonga Revizyonu:A2
Güneyköprüsü Tedarikçi :Intel
Güneyköprüsü Modeli :82801EB (ICH5)
Güneyköprüsü Revizyon :

ekran kartının sürücüsü olmasa bile monitöre görüntü gelir. ama ekran kartının tüm özelliklerini kullanamaz.oyunlarda falan hata verir... sıkıntı ekran kartında ama... bu arada anakartın destekliyor pcı slotunu...

quiescence
16-08-2013, 11:40   |  #7  
quiescence avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 51
588 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2011
Alıntı: metehan71  
söylediğin ekran kartına bakmışdım bit değeri 256 ve gddr5 olması artı özellik ama dx11 desteği olmaması kötü o yüzden tereddütlüyüm bu kart konusunda mecburen psu da alıcaz artık gerçekten yetersiz çünkü zaten öyle cyrsis 3 felan oynamam onun için 150 tl lik ekran kartının yetmiceni biliyorum da yinede bi cod felan oynatsın 

bende buna bakmışdım bu nasıl 

http://www.vatanbilgisayar.com/e ... ils.aspx?I_ID=57002

evet senin baktığında olabilir...

metehan71
16-08-2013, 11:44   |  #8  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2013

anakartın üzerinde agp 8x yazıyo ama pcı ekran kartı kullanabilirmiyim ?

murat5038
17-08-2013, 18:21   |  #9  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 680
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

AGP ekran kartı takılabilir ve artık o anakarta takılacak ekran kartları satılmıyor :) Format atın. Ekran kartı değişeceksen yeni bilgisayar topla.