2. el sistem

Aşkı Muahmmed
21-08-2019, 07:21   |  #1  
Aşkı Muahmmed avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2019

toplam 1300 tl civarı bir sistem dizmek istiyorum ve yükseltilebilir olsun istiyorum yükseltilebilmesi için hangi parçaya önem vermeliyim ve bu bütçeye uygun olarak işlemci ekran kartı ve anakart önerebilirmisiniz teşekkürler

Sistem Bilgilerim
zombi
21-08-2019, 18:15   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 69
586 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

 

o paraya amd sistem olarak 2200g artı tek modül 16 gb ram ve b450 mortar anakart ravsiye ederim. sonradan para yettikçe ekran kartı vs takarsınız. ama sakın a320 ya da ryzen 3200 g almayın.

a320 ler ryzen uyumlu değiller. soketleri am4 sadece. ve ryzeni tam verimle kullanmıyor.

3200g ise 2200g nin boost edilmiş halinden başka bi şey değil. aslında 220 de 1200 ün boot edilmiş hali ama sizin paranız yetmeyeceği için bi ekran kartına alabilirsiniz.

zombi bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
Aşkı Muahmmed
23-08-2019, 14:45   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2019

a320 m alacaktım ryzen desteği var gözüküyor anakartın 

işlemci r3 1200 

r9 270 ekran kartı 

bütçeyi biraz aştık ama ne dersiniz

Aşkı Muahmmed
23-08-2019, 14:45   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2019

a320 m alacaktım ryzen desteği var gözüküyor anakartın 

işlemci r3 1200 

r9 270 ekran kartı 

bütçeyi biraz aştık ama ne dersiniz

klyglsn
23-08-2019, 17:51   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 70
588 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2017
Alıntı: Aşkı Muahmmed  
a320 m alacaktım ryzen desteği var gözüküyor anakartın

işlemci r3 1200

r9 270 ekran kartı

bütçeyi biraz aştık ama ne

 vallah bakıyorumda ustadlar bile bu işin altından kalkamamış demek yükseltilebilir bir sistem toplayacaksınız da bütceniz 1300tl yahu sadece ekrankartı neredeyse en az 800 ile bin kağıt hade bunuda geçtik dediğiniz anakarta destek listesinde işlemci görünüyorsa çalışır eh birde ekrankartı oda tamam ya ramler raminiz varmı herhalde arada sırada komşunuzun ramlerini isteyecek haliniz yok

klyglsn
23-08-2019, 17:51   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 70
588 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2017
Alıntı: Aşkı Muahmmed  
a320 m alacaktım ryzen desteği var gözüküyor anakartın

işlemci r3 1200

r9 270 ekran kartı

bütçeyi biraz aştık ama ne

 vallah bakıyorumda ustadlar bile bu işin altından kalkamamış demek yükseltilebilir bir sistem toplayacaksınız da bütceniz 1300tl yahu sadece ekrankartı neredeyse en az 800 ile bin kağıt hade bunuda geçtik dediğiniz anakarta destek listesinde işlemci görünüyorsa çalışır eh birde ekrankartı oda tamam ya ramler raminiz varmı herhalde arada sırada komşunuzun ramlerini isteyecek haliniz yok

excel_mustafa
23-08-2019, 23:31   |  #8  
excel_mustafa avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 280
2,650 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

bahsettiğin sistem 2500 civarı. hatrı sayılır bir pc dizmek istiyorsan ya 3-4 bin para toparla yada önceki mesajda yazdığım gibi bir pc al.

Aşkı Muahmmed
24-08-2019, 00:01   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2019
Alıntı: klyglsn  
vallah bakıyorumda ustadlar bile bu işin altından kalkamamış demek yükseltilebilir bir sistem toplayacaksınız da bütceniz 1300tl yahu sadece ekrankartı neredeyse en az 800 ile bin kağıt hade bunuda geçtik dediğiniz anakarta destek listesinde işlemci görünüyorsa çalışır eh birde ekrankartı oda tamam ya ramler raminiz varmı herhalde arada sırada komşunuzun ramlerini isteyecek haliniz
hocam alacağım sistemi yazdım bakın ona göre bir yorum yapın 300 tl ye r9 270 aldım bile 800 tl değil bu arada bi zahmet bakında varmı destek listesinde işlemci görün siz bence uslubunuzu değiştirin en iyisi bizim komşu sadıktır armızda ram sıkıntısı olmaz merak
Alıntı: excel_mustafa  
bahsettiğin sistem 2500 civarı. hatrı sayılır bir pc dizmek istiyorsan ya 3-4 bin para toparla yada önceki mesajda yazdığım gibi bir pc al.
hocam biraz ayrıntılı anlatırmısın mesela snn anakart ile bnm dediğim arasında ne fark var sistemden anlamam kb mesela r9 270 gtx 750 ti dan daha iyi diye biliyorum yanlış mı

excel_mustafa
11-09-2019, 00:28   |  #10  
excel_mustafa avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 280
2,650 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

r9 uygun fiyata bulabilirsen daha iyi olur.

zombi
11-09-2019, 12:32   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 69
586 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: excel_mustafa  
r9 uygun fiyata bulabilirsen daha iyi olur.
 

sen yetkili bi abiye benziyon. şu sitenin sistemini bi düzeltsenize ya. adfam 15 gndür yardım dileniyor kimse göremedi. ben görmedim en azından :D çoklu mesajları engelleyin.

soruyu soran kardeşim 1200 e a320m kullanma. o anakartların hakkı athlon 950 ya da 2200g gibi gpu lu işlemciler. onlar senin işini görür.  b350 m den aşağı düşme. kartın idare eder.

bi de güzel bi soğutucu bulursan bi yerden 1200 4 ghz i gören bi işlemci 2x8 ram alırsan çok güzel kartları beslersin. ben bu işlemci ile gtx960 kullanıyorum. 8 gb ramle müthiş darboğaz yiyorum. 16 alacağım yakında düzelicek. güzel işlemci sağlam oc oluyor. ama ısı eşiği inanılmaz düşük çıktı "9-68 derece" insanı çıldırtıyor soğukta boot etmez 68 i aşınca da küt de kendini korumaya alır. soğutma ile uğraşırım diyorsan cidden sağlam işler yapıyo. ama güzel vrm li anakart isterr. 90 wattlara çıkar oc ile çünkü. ama gene de güzeldir. alınasıdır. 1300x in 68 derecelik versiyonu gibi bi şey.