3D Tv ile Neler Yapılabilir ?

dasti
04-11-2011, 10:26   |  #576  
dasti avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

 

aynen film dizi izlemekle kalmıyorsun artık oyun oynayabilirsin, internette gezebilirsin, internetten bağlanıp video film izleyebilir müzik dinleyebilirsin yok yok yani :)

aysedundarr
04-11-2011, 10:35   |  #577  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,076 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Bir televizyonun hem smart olması hemde 3D özellikli olması fazla değilmi, bu televizyonlar televizyonluktan çıkıp eğlence kutusu halini alıyorlar, tabi ki fpr gözlük teknolojili 3d tv çeşitleri için geçerli, diğer türlü yani sg gözlükle işkenceden başka bir şey yaşatmıyorlar çünkü.

dasti
04-11-2011, 10:42   |  #578  
dasti avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

teknoloji çok hızlı değişiyor ayşe ve biz insanlar artık sürekli yeni birşeyler bekliyoruz hayattan düşünsene eskiden siyah beyaz televizyonlar vardı hala kullan deseler kullanırmısın ? renklisini çıkardılar alma gereği duydu lcd çıkardılar alma gereği duydun şimdi de 3d led tv ler çıktı smart tv özelliği çıktı bunları da alma gerei duyuyorsun o yüzden fazla değil bence daha da fazlası olacak bunların emin ol :)

clairvoyant
04-11-2011, 11:37   |  #579  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Teknolojinin yarın ne getireceğini bırakın takip etmeyi tahmin dahi edemiyorum. Ama 3d led, full hd, smart veya sinema tv çeşitlerinin teknolojilerinin bir süre eskimeyeceğini öngörüyorum. Çünkü fpr gözlüğü çok kullanışlı..

efeoglu
04-11-2011, 11:55   |  #580  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 8
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

3D TV' ler için FPR gözlüğü teknolojisi en iyisi, bu yüzden uzun bir süre bu teknoloji kullanılır, en azından daha iyisi çıkana kadar.

aysedundarr
04-11-2011, 11:55   |  #581  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,076 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Çok haklısın dasti, ama ne bileyim teknolojinin hızı benim başımı döndürüyor,  mesela LG'nin full hd, led, smart ve sinema tv çeşitlerinde kulllandığı fpr gözlüğün teknolojisini hala anlayabilmiş değilim, hiç bir elektronik parça olmadan o gözlüğü nasıl yaptılar beyinlerim almıyor :)

dasti
04-11-2011, 13:40   |  #582  
dasti avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011
Alıntı: aysedundarr  
Çok haklısın dasti, ama ne bileyim teknolojinin hızı benim başımı döndürüyor,  mesela LG'nin full hd, led, smart ve sinema tv çeşitlerinde kulllandığı fpr gözlüğün teknolojisini hala anlayabilmiş değilim, hiç bir elektronik parça olmadan o gözlüğü nasıl yaptılar beyinlerim almıyor :)
aynen öyle ayşe 
adamlar gece gündüz yorulmadan usanmadan çalışıyorlar. 3d tv teknolojisini nasıl geliştirir diye düşünüyorlar bizde mantığına kafa yoruyoruz ancak :)
benim fpr gözlüğün dışında bir de 2d den 3d ye çeviri olayını nasıl yapıyor tv de bunu merak ediyorum. Yani bu fonksiyonun mantığını merak ediyorum bende bunu nasıl başarmış adamlar.

technomistic
04-11-2011, 14:30   |  #583  
technomistic avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,520 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

aynen nasıl bir mekanizmaları var tv lerin. alt tarafı tv dersin ama değil işte

aysedundarr
10-11-2011, 10:59   |  #584  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,076 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011
Alıntı: dasti  
aynen öyle ayşe 
adamlar gece gündüz yorulmadan usanmadan çalışıyorlar. 3d tv teknolojisini nasıl geliştirir diye düşünüyorlar bizde mantığına kafa yoruyoruz ancak :)
benim fpr gözlüğün dışında bir de 2d den 3d ye çeviri olayını nasıl yapıyor tv de bunu merak ediyorum. Yani bu fonksiyonun mantığını merak ediyorum bende bunu nasıl başarmış adamlar.
Gerçekten çok ilginç bu çeviri özelliği, üç boyutlu çekilmiş bir filmi izlemeyi anladıkta 2 boyutlu çekilen filmi nasıl üç boyutlu yapıyor bu teknolojisi harikaları.

clairvoyant
10-11-2011, 11:46   |  #585  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Çeviri özelliği zaten başlı başına teknoloji harikası.. İstediğiniz bütün filmleri bu sayede 3d olarak izleyebiliyorsunuz.. Görüntü kalitesi de neredeyse değişmiyor..

technomistic
10-11-2011, 13:47   |  #586  
technomistic avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,520 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

görüntü kalitesi gercektende on numara ya insan alınca daha dikkatli bakıyor

clairvoyant
11-11-2011, 10:12   |  #587  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Evde rahat rahat 3d tv'de film veya video izlerken görüntü kalitesine, parlaklığına, geniş bakış açısına insan hayran kalıyor değil mi?

Son Düzenleme: clairvoyant ~ 11 Kasım 2011 10:26
efeoglu
11-11-2011, 11:41   |  #588  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 8
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Kesinlikle bu aralar hayran kaldığım bir diğer şey ise 3D Smart TV, Magic Motion kumandasına, görüntü kalitesine, 2D' den 3D' ye çeviri özelliğine gerçekten hayran kaldım.

technomistic
14-11-2011, 11:38   |  #589  
technomistic avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,520 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

magıc motion kumanda ile   elinizin hareketine duyarlı sensörleri ile TV üzerinde bir mouse kalitesinde gezinmek mümkün oluyor.

dasti
14-11-2011, 14:29   |  #590  
dasti avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

yeni bir özelliğini daha duydum ama nasıl oluyor onu tam anlamadım. Şuan bildiğim kadarıyla lg sinema 3d smart tvlerde bulunuyor bu özellik.  Dijital kameralar, cep telefonları, tablet bilgisayarlar ve kişisel bilgisayarlarınıza, yani tüm dijital aygıtlarınızdaki içeriklere kablosuz olarak ulaşım ve onları basit bir tıklama ile ekrana getiriyor. LG Smart TV’nin Smart Share özelliği olarak sunulan bu teknolojinin mantığı nasıl olmakta bilen var mı arkadaşlar ?

Son Düzenleme: dasti ~ 14 Kasım 2011 14:31
technomistic
14-11-2011, 14:47   |  #591  
technomistic avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,520 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

valla bende tesadüf görmüştüm şimdi ürünü aldıktan sonra inceleme sansım oldu

dasti
14-11-2011, 14:52   |  #592  
dasti avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011
Alıntı: daninini15  
valla bende tesadüf görmüştüm şimdi ürünü aldıktan sonra inceleme sansım
sen aldın mı ya fazla bakamıyorum mesajlara burada :)
hangi modeli aldın ? fiyatı ne kadar? kampanyalardan yararlandın mı :)

aysedundarr
14-11-2011, 16:47   |  #593  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,076 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

AAaa danini gözün aydın, sonunda  fpr gözlüklü 3D tv'ine erdin desene :) çok sevindim senin adına, eee buralardasın hala, ben sen 3d tv'ni  satın aldığında  ben en az bir ay gözükmezsin diye düşünüyordum, film izleyip, oynamak varmak bizle ne işi olur diyordum ama  beni yanılttın, hangi modeli aldın, ne zaman aldın, anlatsana ?

Son Düzenleme: aysedundarr ~ 14 Kasım 2011 16:49
technomistic
15-11-2011, 10:50   |  #594  
technomistic avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,520 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

hala çözmeye çalışıyorum bir sürü özelliği var tabi.. 42LW5500 aldım ben

Son Düzenleme: technomistic ~ 15 Kasım 2011 11:19
efeoglu
15-11-2011, 11:49   |  #595  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 8
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Hayırlı olsun danini Smart TV özelliklerine sahip sanırım ?

technomistic
15-11-2011, 16:13   |  #596  
technomistic avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,520 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

evte sahip almışken oda olsun dedim :)

clairvoyant
15-11-2011, 17:12   |  #597  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Lg lw 5500 modeli  film veya video izlemek idealdir. 42 ekran boyutu da gayet güzel..

aysedundarr
15-11-2011, 17:31   |  #598  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,076 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Danini güle güle kullan,  smart tv alarak çok doğru bir seçim yapmışsın, film izleyebildinmi, görüntü kalitesi ve parlaklığı ne durumda ?

Son Düzenleme: aysedundarr ~ 15 Kasım 2011 17:35
technomistic
16-11-2011, 11:39   |  #599  
technomistic avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,520 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

valla film izlemek neki . insan gözlüklerle öncelikle hiç yorulmuyor. gayet rahat. pes 3 arkadasta bu hafta geri alıcam onu denemek için sabırsızlanıyorum

dasti
17-11-2011, 13:25   |  #600  
dasti avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011
Alıntı: daninini15  
valla film izlemek neki . insan gözlüklerle öncelikle hiç yorulmuyor. gayet rahat. pes 3 arkadasta bu hafta geri alıcam onu denemek için sabırsızlanı
ooo bi oyun partisi yapsanda bizi davet etsen süper olur :p :)