5770 oC

A.C.T
03-04-2012, 09:57   |  #51  
A.C.T avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

Yaw Allah aşkına şu kartın şirinliğine bakın yaw :D 


Bide şu mala bakın :D

Son Düzenleme: A.C.T ~ 03 Nisan 2012 09:59
halogonga
03-04-2012, 12:08   |  #52  
halogonga avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
886 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

bide buna bakın :D

mustafa2116
05-04-2012, 01:36   |  #53  
mustafa2116 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 64
3,012 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Oyun Kasılmaları Sadece FBS elementine bağlı değildir.

Örneğin Full tavan yapmış bir pc ile internete girmeme karşın Full düzeyde olan sistem puanlarına rağmen NFS hotpursut gibi bir oyun vasat denecek tipe giriyor.
Oysaki bunu CRYSİS2 ile denediğimde full çözünürlülük bile banamısın demiyor.

Bu birada motorla alakalı.

BTRFİELD3 te arka pilan gölgelendirmelerinde yapılan sistem tekrarlama hatası gibi  bir hatanın aynısımı var bilemiyorum ama oyun eski olmasına karşın oynanması imkansız denilecek kadarkasıyor.
Bildiğiniz üzre BF3 te full sisteme getirildiğinde oyunda bir yavaşlama oluşuyor. Bu yazılımsal bir hatadan ötürü ileri geliyor.
Oyunun arka görgelendirmeleri gerçekcilik kazansın diye sistem tümüyle yeniden çiziliyor biz görmüyıruz ama pointerlere ve ordan da FBS ye ağır yük bindiriyor.

Anlayacağınız üzre oyunların FBS değerlerininyanında Yapımcı motorlarının da büyük etkisi olmaya başladı zira küçük değişikliklerle büyük oyunlarmeydana getiren motorlar gün geçtikce çok fazla eklentiye ihtiyaç duyyor ve buda oyunlardakasılmaları artırıyor.